Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Men så så du reklamen på tv med den stønnende damen i silkesengetøyet?🙈

Ja, den var bare tragisk. 

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

Hva endret seg?

Smaksløkene. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Leste litt fort. Nei, det var lenge etter den reklamen. Jeg fant ut at troika var en grei sjokolade, 

Skrevet
Athena79 skrev (1 minutt siden):

Smaksløkene. 

Gjorde du noe?

Skrevet
Athena79 skrev (2 minutter siden):

Smaksløkene. 

Sånt skjer i blant! Husker jeg smakte skyr for noen år siden ig hatet det. Lever for skyr nå.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Gjorde du noe?

Ble eldre. 

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg har blitt noe eldre siden jeg fant KG og har innhalert via fingrene nesten daglig i alle år. :biggrin: 

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (29 minutter siden):

Hvorfor stønnet hun

Skrevet
Athena79 skrev (20 minutter siden):

Ble eldre. 

Jeg er 30 og liker det fortsatt ikke så løpet er vel kjørt for meg 😅 Mormor er glad i dem og jeg kjøper alltid til henne til bursdagsgave (i tillegg)

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Jeg tror ikke at jeg har blitt noe eldre siden jeg fant KG og har innhalert via fingrene nesten daglig i alle år. :biggrin: 

Du fant ungdomskilden

Skrevet
lurven skrev (1 minutt siden):

Hvorfor stønnet hun

Fordi troika er digg, hun spiste den i sexy nattkjole og slanget seg i sengen. Slik vi alle gjør ved sjokoladeinntak. 

• Nyttig 1
Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Fordi troika er digg, hun spiste den i sexy nattkjole og slanget seg i sengen. Slik vi alle gjør ved sjokoladeinntak. 

😆

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)
Cid skrev (20 minutter siden):

Jeg er 30 og liker det fortsatt ikke så løpet er vel kjørt for meg 😅 Mormor er glad i dem og jeg kjøper alltid til henne til bursdagsgave (i tillegg)

Du fant ungdomskilden

Vel, jeg måtte bli 40 før jeg likte  troika 😅

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
Cid skrev (24 minutter siden):

Du fant ungdomskilden

Hysj. :lur: Jeg skal tappe den på flaske og selge. 

lurven skrev (25 minutter siden):

Hvorfor stønnet hun

Ganske typisk triks for å selge noe som helst mener jeg å huske i løpet av hele mitt liv. 
Lettkledd dame som legger seg dovent bakover og ser ut som om hun er i ferd med å gjøre
noe helt annet...det selger. Jeg syns reklamen er teit, men sjokoladen er nyydelig hver gang! :rodmer: *oink*

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Den verste twist sjokolade er banan. 

Skrevet (endret)
Athena79 skrev (8 minutter siden):

Vel, jeg måtte bli 40 før jeg likte  troika 😅

Hver sin smak :)

Edit: Trodde du var fryden her nå 😅

Athena79 skrev (1 minutt siden):

Den verste twist sjokolade er banan. 

Min er den med nøtter  

Endret av Cid
Skrevet

Jeg drømmer om å få en stor eske sjokolade med god konfekt fra et annet land, med helt annet utseende og eske og en virkelig smaksbombe av de store. Jeg syns jeg husker noe sånn fra min barndom der, men er ikke helt sikker. Kan ha vært sterke sjokoladefantasier allerede da. :rodmer: 

Tror faktisk at sjokoladene lå i små runde papirer i fine farger, i esken og jeg luktet og luktet på de papirene da alt var spist opp...og jeg fikk ha esken med lokk til papirdukkene mine. 👧

Skrevet

20_31078_30XP_02ex.jpg
Åååå....bevare meg vel så godt det ser ut og David og Harry kan helt klart lage deilig sjokolade til meg. :hjerter:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

20_31078_30XP_02ex.jpg
Åååå....bevare meg vel så godt det ser ut og David og Harry kan helt klart lage deilig sjokolade til meg. :hjerter:

Hvor?

Skrevet
Cid skrev (13 timer siden):

Hver sin smak :)

Edit: Trodde du var fryden her nå 😅

Min er den med nøtter  

Fryden likte alltid troika.

Liker banantwist! Elsket aprikos som ble borte😩

Skrevet

Den var også en av mine favoritter. :sukk: Alt med nøtter har jeg pleid å unngå og ting som er harde...noen ganger er lakrisen såpass at den nesten ikke kan tygges. Da er den for gammel tenker jeg. Lakris skal være myyk. :) 

Det er liksom ingenting som er stas lengre når en alltid har muligheten til å kjøpe seg hva som helst, når som helst og gjør det i lange perioder også. Twist var stort før. Lille-Hoppe så med heftig lengsel på posen. Store-Hoppe kjøper den ikke lengre, for de store sjokoladeplatene er billigere og gir mere lykke. :nigo: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...