Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har mottatt en liten invitasjon til venner i påska og da skulle det bl.a. bli hjemmelaget tramisu.
Tror jeg har smakt et lite plastbeger med det, kjøpt på meny for lenge siden, men mener at det var
noe slags kjeks inni. Det blir spennende dessert. :)  Gleder meg til å treffe vennefolket igjen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp. Fant bilde og nydelig ser det ut. Med cognac. :) 
php32vshw.jpg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jupp. Fant bilde og nydelig ser det ut. Med cognac. :) 
php32vshw.jpg

Alkohol?

Skrevet

Sikkert bare noen dråper dryppet inni der for smakens skyld. Blir ikke full av det. :) 
Kan helt sikkert ha det uten også hvis en ikke liker smaken. 

Skrevet

Har planer om å drikke alkohol onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag denne uka.

Skrevet

Jeg misunner STERKT alle de med ferie nå.

Skrevet
lurven skrev (7 timer siden):

Jeg har fortsatt ikke tatt ned lysene men de er ikke på da

Naboen sine er veldig på😂 rundt rekkverk, langs kant tak. De var mye i desember også, nå føles det veldig MYE. men jeg irriterer meg ikke sånn på ordentlig. Heller uvøren Oslo øst enn vestkant. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Sikkert bare noen dråper dryppet inni der for smakens skyld. Blir ikke full av det. :) 
Kan helt sikkert ha det uten også hvis en ikke liker smaken. 

Ååå tiramisu! Nei det er lite alkohol.  jeg har ennå ikke blitt bedugget og gjort dumme ting etter tiramisu.

• Liker 1
Skrevet
Anonymburker skrev (6 timer siden):

Har planer om å drikke alkohol onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag denne uka.

Jeg skal ikke drikke i det hele tatt og bidrar dermed til balanse for trådens beboere. Håper jeg. :jepp: 

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Naboen sine er veldig på😂 rundt rekkverk, langs kant tak. De var mye i desember også, nå føles det veldig MYE. men jeg irriterer meg ikke sånn på ordentlig. Heller uvøren Oslo øst enn vestkant. 

Mye jobb å henge opp sånne lys. Ikke noe vits i å ta dem ned

Gjest lurven
Skrevet
MarianneE skrev (1 time siden):

Jeg misunner STERKT alle de med ferie nå.

Hvorfor har ikke du ferie?

Gjest lurven
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (59 minutter siden):

Jeg skal ikke drikke i det hele tatt og bidrar dermed til balanse for trådens beboere. Håper jeg. :jepp: 

Ikke jeg heller, men da føler jeg at balansen blir skeiv igjen

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ååå tiramisu! Nei det er lite alkohol.  jeg har ennå ikke blitt bedugget og gjort dumme ting etter tiramisu.

Det har jeg, men tror ikke det var tiramisu sin skyld

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Ikke jeg heller, men da føler jeg at balansen blir skeiv igjen

Jeg drikker kanskje sånn bittelitt, men vi driver lite med det på veslandet. Men da blir vi 4 mann som fordeler det bra her inne.

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Jeg drikker kanskje sånn bittelitt, men vi driver lite med det på veslandet. Men da blir vi 4 mann som fordeler det bra her inne.

Ja på vestlandet går det mest i narkotika og sånn

Skrevet
lurven skrev (1 minutt siden):

Ja på vestlandet går det mest i narkotika og sånn

😮

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

😮

😬 over streken?

Skrevet
lurven skrev (2 minutter siden):

😬 over streken?

Haha, neida. Var nok sånt. Men jeg merker aldri til det i oppveksten. Jeg flyttet da jeg var 18 og ennå temmelig naiv da. Skal sies.

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Haha, neida. Var nok sånt. Men jeg merker aldri til det i oppveksten. Jeg flyttet da jeg var 18 og ennå temmelig naiv da. Skal sies.

Veldig lite der jeg vokste opp, var noen narkomane som bodde opp i skogen men de var innflyttere.

Da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående på et litt større sted var det noen som brukte narkotika. Og det har visst blitt verre nå.

Mange tror det er verst i Oslo, men det finnes mye sånt også på små steder

Skrevet
lurven skrev (59 minutter siden):

Hvorfor har ikke du ferie?

Fordi jeg ikke har satt meg opp på ferie denne uka. Noen må jo holde hjula i gang og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...