Titania Skrevet 9. april 2022 #5881 Skrevet 9. april 2022 Jeg innrømmer at jeg ikke akkurat gleder meg til påske. Blir fint å sitte på med pappa nedover, men jeg ville VELDIG gjerne hjem på søndag, som viste seg omtrent klin umulig, med mindre han kjører meg, og det ville han ikke. Selv om jeg helt fint kan forstå det - 80 mil på en dag når det kan unngås. Også virker det som at han tror at bare ved å komme seg bort litt, så blir jeg "fikset". Han vet ikke hva jeg sliter med, og han kommer heller ikke til å få vite spesielt mye av det, etter hvordan jeg ble behandlet i sommer da det var ca det samme. Jeg forstår han bryr seg, men han klarer ikke forstå hvordan jeg er og funker. Og da får jeg ren kjeft, istedenfor at det gjøres noe forsøk på forstå hva jeg sier, mener og føler. Samboeren til pappa konkluderte med at "jeg klarer virkelig ikke å forstå hvorfor du gjør som du gjør", men hun stoppet ca der. Og det er en ærlig sak. Men jeg blir skuffet av å få kjeft for å være meg selv, og stå for hva jeg sier, mener og føler. 1
Gereon Rath Skrevet 9. april 2022 #5882 Skrevet 9. april 2022 Jeg ser på Hertha Berlin mot Union Berlin
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2022 Forfatter #5883 Skrevet 9. april 2022 Jeg har lett og visste jeg det ikke: Demis Roussos hadde veldig tidlig en låt om "hva sier reven"...han lurte på det han også.
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #5884 Skrevet 9. april 2022 Titania skrev (1 time siden): Jeg innrømmer at jeg ikke akkurat gleder meg til påske. Blir fint å sitte på med pappa nedover, men jeg ville VELDIG gjerne hjem på søndag, som viste seg omtrent klin umulig, med mindre han kjører meg, og det ville han ikke. Selv om jeg helt fint kan forstå det - 80 mil på en dag når det kan unngås. Også virker det som at han tror at bare ved å komme seg bort litt, så blir jeg "fikset". Han vet ikke hva jeg sliter med, og han kommer heller ikke til å få vite spesielt mye av det, etter hvordan jeg ble behandlet i sommer da det var ca det samme. Jeg forstår han bryr seg, men han klarer ikke forstå hvordan jeg er og funker. Og da får jeg ren kjeft, istedenfor at det gjøres noe forsøk på forstå hva jeg sier, mener og føler. Samboeren til pappa konkluderte med at "jeg klarer virkelig ikke å forstå hvorfor du gjør som du gjør", men hun stoppet ca der. Og det er en ærlig sak. Men jeg blir skuffet av å få kjeft for å være meg selv, og stå for hva jeg sier, mener og føler. Høres slitsomt ut.. ender du med å bli der mye lenger enn du ønsker da?
Titania Skrevet 9. april 2022 #5885 Skrevet 9. april 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Høres slitsomt ut.. ender du med å bli der mye lenger enn du ønsker da? Blir bare en dag lenger. Men jeg hadde håpet å få mandagen hjemme, slik at jeg kunne stikke og trene og litt sånn, og ikke minst få roe ned før jobb tirsdag. Men det går ikke tog, bussene er så godt som fulle, eller så er det drittbusser, så jeg har ikke noe annet valg. Men jeg får heller kanskje bli litt flinkere til å si at "sorry, men nå må jeg være kjip å gå og gjøre det som reparerer hodet litt". For jeg vil tro denne gangen blir helt lik som til jul. Og selv om jeg er glad i de, var jeg så lei at jeg ville spy de to siste dagene før jeg skulle hjem. Jeg er der så sjelden, så når jeg først er der vil jeg jo ikke isolere meg på rommet. Men når det er samtaler med en person som gjør at jeg holder meg ca flytende, så er de ganske viktige også. Endret 9. april 2022 av Titania
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #5886 Skrevet 9. april 2022 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har lett og visste jeg det ikke: Demis Roussos hadde veldig tidlig en låt om "hva sier reven"...han lurte på det han også. Reven lager visst sånn ææææææ lyd. Men hva sier sjiraffen?
Daryl Dixon Skrevet 9. april 2022 #5887 Skrevet 9. april 2022 Denne dagen har vært tung å komme seg igjennom, selv om det eneste jeg har gjort er husarbeid.
Titania Skrevet 9. april 2022 #5888 Skrevet 9. april 2022 Daryl Dixon skrev (36 minutter siden): Denne dagen har vært tung å komme seg igjennom, selv om det eneste jeg har gjort er husarbeid. 1
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #5889 Skrevet 10. april 2022 Titania skrev (14 timer siden): Blir bare en dag lenger. Men jeg hadde håpet å få mandagen hjemme, slik at jeg kunne stikke og trene og litt sånn, og ikke minst få roe ned før jobb tirsdag. Men det går ikke tog, bussene er så godt som fulle, eller så er det drittbusser, så jeg har ikke noe annet valg. Men jeg får heller kanskje bli litt flinkere til å si at "sorry, men nå må jeg være kjip å gå og gjøre det som reparerer hodet litt". For jeg vil tro denne gangen blir helt lik som til jul. Og selv om jeg er glad i de, var jeg så lei at jeg ville spy de to siste dagene før jeg skulle hjem. Jeg er der så sjelden, så når jeg først er der vil jeg jo ikke isolere meg på rommet. Men når det er samtaler med en person som gjør at jeg holder meg ca flytende, så er de ganske viktige også. ❤️ Sikkert lite man kan si som hjelper deg.. men håper du kommer greit gjennom. Og selvivaretagelse er lov. Og ofte best for alle parter i lengden. Men.. Vanskelig når nærmeste ikke forstår og/eller vet. Ser den.
Titania Skrevet 10. april 2022 #5890 Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): ❤️ Sikkert lite man kan si som hjelper deg.. men håper du kommer greit gjennom. Og selvivaretagelse er lov. Og ofte best for alle parter i lengden. Men.. Vanskelig når nærmeste ikke forstår og/eller vet. Ser den. Jeg håper jo det blir bedre enn fryktet, og går heller ikke og forventer at det skal bli dritt. Men det er liksom vanskelig å ha problemene å stå i når «alle» mener de er så lette å løse. Og spesielt da pappa og samboeren hans. Men for meg er det ikke det. Og dagens lille innrømmelse blir at jeg fortsatt ikke har stått opp (annet enn noen korte turer på do). 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2022 Forfatter #5891 Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (20 timer siden): Reven lager visst sånn ææææææ lyd. Men hva sier sjiraffen? Jeg har ikke hørt noen av dem, så jeg vet ikke. Har vel sett begge deler i dyrepark, men de var stille.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. april 2022 #5892 Skrevet 10. april 2022 I dag har jeg bare tatt det med ro, og det skal jeg gjøre resten av dagen også.
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2022 Forfatter #5893 Skrevet 10. april 2022 Det høres fornuftig ut og jeg slår følge med deg i det. Har sett en påskeserie ferdig, ehh...nei...to faktisk og skal nå i gang med en tredje. Veldig praktisk at de ligger tilgjengelig med en gang, alle episodene. Jeg liker ikke å stresse med å rekke den enkelte kveldens episode og kanskje gå glipp av den. Når det går samtidig på mange kanaler blir det påskestress. Liker ikke det.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. april 2022 #5894 Skrevet 10. april 2022 To og en halv arbeidsdag før påskeferie 🐣 Blir goooodt.
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2022 Forfatter #5898 Skrevet 10. april 2022 Kveldsmaten er i havn og jeg er god, brunostskivemett og kakaovarm.
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #5899 Skrevet 10. april 2022 Er egentlig ganske raus men vedgår at jeg begynner å skule litt bort på veranda i naboblokka som ennå Kjører full rulle med julelys på veranda..
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #5900 Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Er egentlig ganske raus men vedgår at jeg begynner å skule litt bort på veranda i naboblokka som ennå Kjører full rulle med julelys på veranda.. Jeg har fortsatt ikke tatt ned lysene men de er ikke på da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå