Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
lurven skrev (6 timer siden):

😲

Litt negativ i natt, ja.

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet
Anonymburker skrev (35 minutter siden):

Litt negativ i natt, ja.

Har du sett filmen the butterfly effect?

Skrevet

Jeg har nå microvarmet opp en + en kyllingpølse fordi jeg bare var litt småsulten...og så ble jeg storsulten,
så nå skal jeg heller smøre to skiver og lage ordentlig måltid med kaffe. Jeg sovnet i stolen min, midt under
fremvisning av film. Dette blir en trøtt påske tror jeg.  :Gjesp: 

Skrevet
lurven skrev (På 4/14/2022 den 16.10):

Har du sett filmen the butterfly effect?

Nei

Skrevet

Jeg må ta et oppgjør med meg selv.

Skrevet

Dette ble en ikke sove-natt. Snu og snu og snu meg i senga og ingen pute ligger riktig og utendørslufta er iskald og jeg kan ikke få slappe av, så da blir det en time her istedenfor. Ute er det fullmåne. 🐺

Skrevet

Det er vanskelig å leve.

Skrevet

Det er vanskelig å sove.

Gjest lurven
Skrevet
Anonymburker skrev (9 timer siden):

Nei

Bra film, det handler om en mann som  får et slags anfall og da kan han reise tilbake i tiden og forandre sin egen fortid,men da forandrer han selvfølgelig også fremtiden. Og det blir aldri noe bedre, så til slutt drar han tilbake til da han var et foster og aborterer seg selv.

Skrevet

Wow...den var dyp. :sjokkbla:

Gjest AnonymVestlending
Skrevet

Jeg tok ene sikringen før jeg dro på ferie, tenkte ikke over at det gjorde at fryseboksen ble uten strøm. Kom hjem til MYE bedervet mat, og sint kone så jeg sa at sikringen må ha gått av en eller annen grunn... 2000 kr i vasken men jaja, tar aldri sikringen før ferie igjen, lekse lært

Gjest lurven
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Wow...den var dyp. :sjokkbla:

Ja men likevel ganske lett å forstå hva som skjer når Man ser filmen

Gjest lurven
Skrevet
AnonymVestlending skrev (6 minutter siden):

Jeg tok ene sikringen før jeg dro på ferie, tenkte ikke over at det gjorde at fryseboksen ble uten strøm. Kom hjem til MYE bedervet mat, og sint kone så jeg sa at sikringen må ha gått av en eller annen grunn... 2000 kr i vasken men jaja, tar aldri sikringen før ferie igjen, lekse lært

🤢

Skrevet

En gang har også jeg opplevd at fryseboksen knelet helt av seg selv. Den var halvstor og jeg hadde oppskrevet på grammet alle de forskjellige kjøttvarene som lå der og da forsikringsmannen fikk se det, høynet han tallene oppover med veldig god margin da han gjorde sine sluttnotater. Jeg tror at han syns synd på meg som ikke hadde frysebokser slik mange andre har dem: PROPPFULLE!  

En veldig snill forsikringsmann var det. 🌹 

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (På 14.4.2022 den 12.51):

Kanskje hadde den stått seg bedre og i lengre tid hvis det var med?

WOW! Du fikk innlegg nummer 6000 og på side 300...og det er runde fine tall verdt å feire syns jeg,
flinke fast-innventar-skravleren! :klappe: :klappe: :klappe: :dagens-rose: 🍰 :kaffekopp: :jepp: 

Gjest lurven
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

En gang har også jeg opplevd at fryseboksen knelet helt av seg selv. Den var halvstor og jeg hadde oppskrevet på grammet alle de forskjellige kjøttvarene som lå der og da forsikringsmannen fikk se det, høynet han tallene oppover med veldig god margin da han gjorde sine sluttnotater. Jeg tror at han syns synd på meg som ikke hadde frysebokser slik mange andre har dem: PROPPFULLE!  

En veldig snill forsikringsmann var det. 🌹 

Men hvorfor har folk helt fulle frysebokser?

Maten holder seg jo ikke evig selv om den ligger i fryseren

Skrevet
lurven skrev (33 minutter siden):

Men hvorfor har folk helt fulle frysebokser?  Maten holder seg jo ikke evig selv om den ligger i fryseren

Tror det har med samlemani å gjøre for enkeltes del. De kommer over billige varer og skal sikre seg så de har til dommedag. Jeg kjenner mange som aldri klarer å spise de de har og hva som ligger underst er et mysterium og de fyller på og fyller på og ender opp med å måtte ha storopprydding og megakasting. Så forferdelig bortkastet. Mat og penger rett i søpla. 

Gjest lurven
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

Tror det har med samlemani å gjøre for enkeltes del. De kommer over billige varer og skal sikre seg så de har til dommedag. Jeg kjenner mange som aldri klarer å spise de de har og hva som ligger underst er et mysterium og de fyller på og fyller på og ender opp med å måtte ha storopprydding og megakasting. Så forferdelig bortkastet. Mat og penger rett i søpla. 

Ja det blir sånn at man ikke rekker å spise opp alt. Men er kanskje noen som tror at maten holder seg i flere år i fryseren også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...