Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Sitter vi alle her når vi blir hundre mon tro? :klo: Jeg skal gjøre mitt ypperste...
For å klare det må en sove litt først, så jeg sier godnatt og legger meg. 

Da har du nok blitt forum leder :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Griner litt på jobb igjen 😶 (Sorry for sytingen)

Gjest lurven
Skrevet
Anonymburker skrev (14 timer siden):

Apropos; verdens eldste person døde 19.april, 119 år gammel og 107 dager gammel. Kane Tanaka var navnet og var fra Japan. Selvsagt kvinne (verdens eldste mann i dag er kun 112 år og 333 dager).

For å sette det i perspektiv var Tanaka 11 år da første verdenskrig brøt ut, og 36 år da 2.verdenskrig brøt ut. Hun var allerede 83 år gammel da jeg selv ble født. Kun franske Jeanne Calment med sine 122 år og 164 dager har nådd en høyere alder enn Tanaka. Men her er sølv slett ikke nederlag!

Etter Tanakas død er det franske Lucile Randon fra Frankrike som tar over tronen som verdens eldste nålevende person. Hun er 118 år og 73 dager gammel. På andreplass finner vi polske Tekla Juniewicz som bare er ungdommen i forhold. Hun er 115 år og 319 dager gammel.

Dronning Elisabeth kan ha et langt liv igjen å leve. Tanaka var nemlig 23 år da Dronning Elisabeth ble født!

Jeg har som mål å bli først mann over 119 år. Vil leve til 2100

Gjest lurven
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (14 timer siden):

Sitter vi alle her når vi blir hundre mon tro? :klo: Jeg skal gjøre mitt ypperste...
For å klare det må en sove litt først, så jeg sier godnatt og legger meg. 

Når jeg er 100 har jeg vært her i 78 år. Det er drøyt

Gjest lurven
Skrevet
Titania skrev (14 minutter siden):

Har det skjedd noe?

Skrevet
lurven skrev (15 minutter siden):

Har det skjedd noe?

Bare en sånn filleting som trigger de tingene som allerede ikke er bra. Jeg føler selv at jeg håndterer det, men de fysiske reaksjonene viser jo noe helt annet. 

Skrevet
Titania skrev (39 minutter siden):

:hug: 

Gjest lurven
Skrevet
Titania skrev (15 minutter siden):

Bare en sånn filleting som trigger de tingene som allerede ikke er bra. Jeg føler selv at jeg håndterer det, men de fysiske reaksjonene viser jo noe helt annet. 

Håper det blir bedre. Er det sånn at du har mulighet til å være hjemme fra jobb på dårlige dager?

Skrevet
lurven skrev (34 minutter siden):

Håper det blir bedre. Er det sånn at du har mulighet til å være hjemme fra jobb på dårlige dager?

Nei. Egentlig er det like greit, for det er bedre å sitte på jobb og grine litt, men samtidig få gjort noe, enn å ligge i en ball i senga og føle at verden kollapser.

Men jeg er så sliten at jeg vil bli ferdig med det. Men jeg klarer ikke bli klar for å kutte ut fyren, og er ikke sterk nok mentalt til å bare gjøre det, han betyr for mye - enda hvor stor tulling han er til tider. Men det er jo ikke alltid han er en så stor tulling heller, det er meg og mine mentale skavanker som også lager krøll. 

Skrevet
lurven skrev (1 time siden):

Når jeg er 100 har jeg vært her i 78 år. Det er drøyt

Da blir det kake! Til og med jeg tar litt kake da. Vi blir jo 100 nokså på likt🤓 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Da blir det kake! Til og med jeg tar litt kake da. Vi blir jo 100 nokså på likt🤓 

Jeg tar med marsipankake 

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg tar med marsipankake 

Jeg bretter servietter! Du er jo en ungfole på 90 da så er logisk at du trår til litt😂

Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jeg bretter servietter! Du er jo en ungfole på 90 da så er logisk at du trår til litt😂

Er en Toralv Maurstad da 👨🏻‍🦳

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ja når man blir 100 kan man spise hva Man vil

Gjest lurven
Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Nei. Egentlig er det like greit, for det er bedre å sitte på jobb og grine litt, men samtidig få gjort noe, enn å ligge i en ball i senga og føle at verden kollapser.

Men jeg er så sliten at jeg vil bli ferdig med det. Men jeg klarer ikke bli klar for å kutte ut fyren, og er ikke sterk nok mentalt til å bare gjøre det, han betyr for mye - enda hvor stor tulling han er til tider. Men det er jo ikke alltid han er en så stor tulling heller, det er meg og mine mentale skavanker som også lager krøll. 

Du blir nok klar etterhvert. Jeg tror det er bedre på lang sikt å kutte han ut, selv om det er dårlig på kort sikt. Men dette er bare min mening. Jeg er ikke så god på å gi råd

Skrevet

Kollega ferska meg i å lytte til 50 cent på airpods mens jeg skriver journal😂🙈 shake that ass gøøørl. 

Skrevet
lurven skrev (2 minutter siden):

Ja når man blir 100 kan man spise hva Man vil

Shiiit gleder meg🤪🥰

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Shiiit gleder meg🤪🥰

Har aldri sett noen feite folk over 90 år.

Skrevet
lurven skrev (8 minutter siden):

Har aldri sett noen feite folk over 90 år.

Sikkert programmer om det på TLC

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Sikkert programmer om det på TLC

😆

My 600 LB life, old edition

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...