MyMichelle Skrevet 27. april 2022 #6162 Skrevet 27. april 2022 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Nå begynner pollengult å legge seg på alle flater på min veranda. Åhhh, her er det blitt vinter igjen ❄️❄️❄️ 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2022 Forfatter #6164 Skrevet 27. april 2022 MyMichelle skrev (Akkurat nå): Åhhh, her er det blitt vinter igjen ❄️❄️❄️ Jeg skulle gjerne ha byttet med deg. Helt ærlig så ser jeg frem til tidlig, kjølig høstlighet igjen.
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2022 Forfatter #6165 Skrevet 28. april 2022 "En gigantisk «potensielt farlig» asteroide kommer til å sveipe forbi jordkloden torsdag denne uka, ifølge NASA. Asteroiden skal være mellom 350 og 780 meter i diameter - noe som kan tilsvare det dobbelte av Empire State Building. I en mer hjemlig målestokk tilsvarer det nesten sju ganger Oslo Plaza. - Et steinkast unna Asteroiden, som har fått navnet 418135 (2008 AG33), vil bryte gjennom jordas bane med en fart på 37 400 kilometer i timen - eller mer enn 30 ganger lydens hastighet. Heldigvis forventer man at asteroiden bare vil sneie forbi planeten, uten at den faktisk treffer oss." Dette står skrevet på dagbladets sider og jeg kjenner at jeg ar litt urolig, for det kan jo ha blitt beregnet litt feil og hvis det er tilfellet....da....smeller det. Jaja...
Gjest Cid Skrevet 28. april 2022 #6166 Skrevet 28. april 2022 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): "En gigantisk «potensielt farlig» asteroide kommer til å sveipe forbi jordkloden torsdag denne uka, ifølge NASA. Asteroiden skal være mellom 350 og 780 meter i diameter - noe som kan tilsvare det dobbelte av Empire State Building. I en mer hjemlig målestokk tilsvarer det nesten sju ganger Oslo Plaza. - Et steinkast unna Asteroiden, som har fått navnet 418135 (2008 AG33), vil bryte gjennom jordas bane med en fart på 37 400 kilometer i timen - eller mer enn 30 ganger lydens hastighet. Heldigvis forventer man at asteroiden bare vil sneie forbi planeten, uten at den faktisk treffer oss." Dette står skrevet på dagbladets sider og jeg kjenner at jeg ar litt urolig, for det kan jo ha blitt beregnet litt feil og hvis det er tilfellet....da....smeller det. Jaja... Tviler på det skjer
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2022 Forfatter #6167 Skrevet 28. april 2022 Ja. Jeg vil også tvile. Kjempeskummelt.
Gjest Cid Skrevet 28. april 2022 #6168 Skrevet 28. april 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. Jeg vil også tvile. Kjempeskummelt. Går du rundt med angst over det?
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2022 Forfatter #6169 Skrevet 28. april 2022 Nei, jeg er avslappet. Resignert....for det er ikke stort vi kan gjøre med de store negative tingene som brer om seg i verden, rett utenfor våre dører etter hvert. Det er kjempeskummelt, for Putin er ikke mentalt god. Det er min diagnose. Nå er det ikke noe galt med å ikke være helt god, men han har en spesialkoffert, sitt eget lille supermannleketøy som han kan gjøre med verden hva han vil...og det er skummelt.
Titania Skrevet 28. april 2022 #6170 Skrevet 28. april 2022 Jeg misliker når voksne folk (burde vel kalle meg selv det også - men jeg tenker mennesker som er gamle nok til å minst kunne vært foreldrene mine og derfor mest sannsynlig har vesentlig mer livserfaring) skal putte meg i en bås og absolutt fortelle meg hvilken og hvorfor - basert på brøkdeler av informasjon om meg, og uten at jeg har bedt om det. Og når de i tillegg er helt på jordet 🙄 1 1
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #6171 Skrevet 28. april 2022 Innrømmelse.. altfor gøy her inne nå! Jeg ble visst en time forsinket med kveldshjemmekontor🙈😘 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2022 Forfatter #6172 Skrevet 28. april 2022 Å ha det gøy er en pille full av vitaminer. Det liker vi. Titania skrev (1 time siden): Jeg misliker når voksne folk (burde vel kalle meg selv det også - men jeg tenker mennesker som er gamle nok til å minst kunne vært foreldrene mine og derfor mest sannsynlig har vesentlig mer livserfaring) skal putte meg i en bås og absolutt fortelle meg hvilken og hvorfor - basert på brøkdeler av informasjon om meg, og uten at jeg har bedt om det. Og når de i tillegg er helt på jordet Her stiller jeg meg bak deg i kø og snart har vi et kor som synger den visa der for jeg tipper at vi er mange som har det slik. 1
Gjest lurven Skrevet 28. april 2022 #6173 Skrevet 28. april 2022 Cid skrev (6 timer siden): Tviler på det skjer Håper det ikke skjer da blir det ikke mere fjas
Gjest lurven Skrevet 28. april 2022 #6174 Skrevet 28. april 2022 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, jeg er avslappet. Resignert....for det er ikke stort vi kan gjøre med de store negative tingene som brer om seg i verden, rett utenfor våre dører etter hvert. Det er kjempeskummelt, for Putin er ikke mentalt god. Det er min diagnose. Nå er det ikke noe galt med å ikke være helt god, men han har en spesialkoffert, sitt eget lille supermannleketøy som han kan gjøre med verden hva han vil...og det er skummelt. Tror nok ikke han kan ta avgjørelsen om å bruke atomvåpen alene
Hoppetaujenta Skrevet 29. april 2022 Forfatter #6175 Skrevet 29. april 2022 Nei, det finnes sikkert en liten sikkerhetsmekanisme, men han er ikke god han der og blir han hardt trengt opp i et hjørne, så tror jeg han blir rabiat og ikke tenker klart lengre. Som en "rødsonehund" som blir helt krakilsk.
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #6176 Skrevet 29. april 2022 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Nei, det finnes sikkert en liten sikkerhetsmekanisme, men han er ikke god han der og blir han hardt trengt opp i et hjørne, så tror jeg han blir rabiat og ikke tenker klart lengre. Som en "rødsonehund" som blir helt krakilsk. Hørt rykter om parkinson der
Hoppetaujenta Skrevet 29. april 2022 Forfatter #6177 Skrevet 29. april 2022 Noe alvorlig er det i alle fall der. / ...men i morgen skal jeg ha en eller TO vafler med syltetøy! En må lage seg noe å se frem til når dystre nyheter velter mot oss alle steder fra. Nemlig.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2022 #6178 Skrevet 29. april 2022 I tilfelle det blir streik i helga, tok jeg å handlet i dag. Bedre å være føre var enn etter snar.
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #6179 Skrevet 29. april 2022 Athena79 skrev (42 minutter siden): I tilfelle det blir streik i helga, tok jeg å handlet i dag. Bedre å være føre var enn etter snar. Streik på hva? Bra jeg handlet da
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2022 #6180 Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Streik på hva? Bra jeg handlet da https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2022/04/29/195842719/coop-og-meny-forbereder-seg-pa-streik-i-helga
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå