Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Nå begynner pollengult å legge seg på alle flater på min veranda. :( 

Åhhh, her er det blitt vinter igjen ❄️❄️❄️

• Liker 1
Skrevet

Heia Cid! :klappe: 

Skrevet
MyMichelle skrev (Akkurat nå):

Åhhh, her er det blitt vinter igjen ❄️❄️❄️

Jeg skulle gjerne ha byttet med deg. Helt ærlig så ser jeg frem til tidlig, kjølig høstlighet igjen. :jepp: 

Skrevet

"En gigantisk «potensielt farlig» asteroide kommer til å sveipe forbi jordkloden torsdag denne uka, ifølge NASA.

Asteroiden skal være mellom 350 og 780 meter i diameter - noe som kan tilsvare det dobbelte av Empire State Building.

I en mer hjemlig målestokk tilsvarer det nesten sju ganger Oslo Plaza.

- Et steinkast unna

Asteroiden, som har fått navnet 418135 (2008 AG33), vil bryte gjennom jordas bane med en fart på 37 400 kilometer i timen - eller mer enn 30 ganger lydens hastighet.

Heldigvis forventer man at asteroiden bare vil sneie forbi planeten, uten at den faktisk treffer oss." 

Dette står skrevet på dagbladets sider og jeg kjenner at jeg ar litt urolig, for det kan jo ha blitt beregnet litt feil
og hvis det er tilfellet....da....smeller det. :sukk: Jaja...

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

"En gigantisk «potensielt farlig» asteroide kommer til å sveipe forbi jordkloden torsdag denne uka, ifølge NASA.

Asteroiden skal være mellom 350 og 780 meter i diameter - noe som kan tilsvare det dobbelte av Empire State Building.

I en mer hjemlig målestokk tilsvarer det nesten sju ganger Oslo Plaza.

- Et steinkast unna

Asteroiden, som har fått navnet 418135 (2008 AG33), vil bryte gjennom jordas bane med en fart på 37 400 kilometer i timen - eller mer enn 30 ganger lydens hastighet.

Heldigvis forventer man at asteroiden bare vil sneie forbi planeten, uten at den faktisk treffer oss." 

Dette står skrevet på dagbladets sider og jeg kjenner at jeg ar litt urolig, for det kan jo ha blitt beregnet litt feil
og hvis det er tilfellet....da....smeller det. :sukk: Jaja...

Tviler på det skjer 

Skrevet

Ja. Jeg vil også tvile. :( Kjempeskummelt. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Ja. Jeg vil også tvile. :( Kjempeskummelt. 

Går du rundt med angst over det?

Skrevet

Nei, jeg er avslappet. Resignert....for det er ikke stort vi kan gjøre med de store negative tingene som brer om seg i verden, rett utenfor våre dører etter hvert. Det er kjempeskummelt, for Putin er ikke mentalt god. Det er min diagnose. Nå er det ikke noe galt med å ikke være helt god, men han har en spesialkoffert, sitt eget lille supermannleketøy som han kan gjøre med verden hva han vil...og det er skummelt. 

Skrevet

Jeg misliker når voksne folk (burde vel kalle meg selv det også - men jeg tenker mennesker som er gamle nok til å minst kunne vært foreldrene mine og derfor mest sannsynlig har vesentlig mer livserfaring) skal putte meg i en bås og absolutt fortelle meg hvilken og hvorfor - basert på brøkdeler av informasjon om meg, og uten at jeg har bedt om det. Og når de i tillegg er helt på jordet 🙄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Innrømmelse..

altfor gøy her inne nå! Jeg ble visst en time forsinket med kveldshjemmekontor🙈😘

• Liker 1
Skrevet

Å ha det gøy er en pille full av vitaminer. :jepp: Det liker vi. 

Titania skrev (1 time siden):

Jeg misliker når voksne folk (burde vel kalle meg selv det også - men jeg tenker mennesker som er gamle nok til å minst kunne vært foreldrene mine og derfor mest sannsynlig har vesentlig mer livserfaring) skal putte meg i en bås og absolutt fortelle meg hvilken og hvorfor - basert på brøkdeler av informasjon om meg, og uten at jeg har bedt om det. Og når de i tillegg er helt på jordet

Her stiller jeg meg bak deg i kø og snart har vi et kor som synger den visa der for jeg tipper
at vi er mange som har det slik.  :jolie: 

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet
Cid skrev (6 timer siden):

Tviler på det skjer 

Håper det ikke skjer da blir det ikke mere fjas 

Gjest lurven
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Nei, jeg er avslappet. Resignert....for det er ikke stort vi kan gjøre med de store negative tingene som brer om seg i verden, rett utenfor våre dører etter hvert. Det er kjempeskummelt, for Putin er ikke mentalt god. Det er min diagnose. Nå er det ikke noe galt med å ikke være helt god, men han har en spesialkoffert, sitt eget lille supermannleketøy som han kan gjøre med verden hva han vil...og det er skummelt. 

Tror nok ikke han kan ta avgjørelsen om å bruke atomvåpen alene

Skrevet

Nei, det finnes sikkert en liten sikkerhetsmekanisme, men han er ikke god han der og blir han hardt trengt opp i et hjørne, så tror jeg han blir rabiat og ikke tenker klart lengre. Som en "rødsonehund" som blir helt krakilsk. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden):

Nei, det finnes sikkert en liten sikkerhetsmekanisme, men han er ikke god han der og blir han hardt trengt opp i et hjørne, så tror jeg han blir rabiat og ikke tenker klart lengre. Som en "rødsonehund" som blir helt krakilsk. 

Hørt rykter om parkinson der

Skrevet

Noe alvorlig er det i alle fall der. :( / ...men i morgen skal jeg ha en eller TO vafler med syltetøy! :hoppe: 
En må lage seg noe å se frem til når dystre nyheter velter mot oss alle steder fra. Nemlig. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

I tilfelle det blir streik i helga, tok jeg å handlet i dag. Bedre å være føre var enn etter snar. 

Skrevet
Athena79 skrev (42 minutter siden):

I tilfelle det blir streik i helga, tok jeg å handlet i dag. Bedre å være føre var enn etter snar. 

Streik på hva? Bra jeg handlet da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...