Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Men sjømat har ikke jeg likt siden jeg var veldig liten så det er uaktuelt :) er generelt kresen på hva jeg putter i munnen 

Og det må være greit 😊

Håper du spiser fisk innimellom da 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Men sjømat har ikke jeg likt siden jeg var veldig liten så det er uaktuelt :) er generelt kresen på hva jeg putter i munnen 

Mer blåskjell og krabbe til meg:nigo:

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Mer blåskjell og krabbe til meg:nigo:

Jeg har et avstandsforhold til blåskjell (ble opplært til at det er farlig som barn på 80-tallet…😉) og krabbe (aldri prøvd😳 er det godt?😊) så du får sikkert min porsjon og 😀

Kamskjell og reker er godt da 😊

Skrevet

Det blir en ekstra kopp med kaffe i dag :kaffekopp:

Skrevet
Entern skrev (3 timer siden):

Jeg har et avstandsforhold til blåskjell (ble opplært til at det er farlig som barn på 80-tallet…😉) og krabbe (aldri prøvd😳 er det godt?😊) så du får sikkert min porsjon og 😀

Kamskjell og reker er godt da 😊

Avstandsforhold😂

Mm kamskjell, gode rå og stekt🥰 Krabbe er godt. De hadde krabbekaker i pakke på meny nå to år. Jeg åt maaange men ute av produksjon nå😞 folk liker visst ikke. Sukk..

Og blåskjell med pommes frites. Mm. Åå nå ble jeg sulten😆

Skrevet
Dr. Ops skrev (2 timer siden):

Det blir en ekstra kopp med kaffe i dag :kaffekopp:

På meg .. to ekstra tror jeg. Kort natt og jobbesøndag.. 🙃

Skrevet
Entern skrev (4 timer siden):

Og det må være greit 😊

Håper du spiser fisk innimellom da 😉

Spiser kylling 😄 spiser ikke kjøttdeig lenger heller, ble lei av det etter 20 år :P 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Avstandsforhold😂

Mm kamskjell, gode rå og stekt🥰 Krabbe er godt. De hadde krabbekaker i pakke på meny nå to år. Jeg åt maaange men ute av produksjon nå😞 folk liker visst ikke. Sukk..

Og blåskjell med pommes frites. Mm. Åå nå ble jeg sulten😆

Blåskjell med pommes frites ser godt og kult ut men jeg er så klønete på blåskjellspising :sjenert:

Kamskjell er kjempegodt spesielt som sushi 🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣😊

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Spiser kylling 😄 spiser ikke kjøttdeig lenger heller, ble lei av det etter 20 år :P 

Oi oi oi :hakeslepp:

Kylling er godt da 😀

Særlig på indisk restaurant 😀

Skrevet

En gang skulle jeg være med noen på pizzaplass og de hadde akkurat bestilt da jeg kom og håpet det var greit med blåskjell og alt som ikke var godt på en pizza, eller i det hele tatt. De håpet det var greit og jeg sa...at jeg ikke var så sulten. :sukk: Det var jeg jo og handlet diger pose med alt godt og usunt med meg hjem etterpå. I stillhet. :ninja: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

En gang skulle jeg være med noen på pizzaplass og de hadde akkurat bestilt da jeg kom og håpet det var greit med blåskjell og alt som ikke var godt på en pizza, eller i det hele tatt. De håpet det var greit og jeg sa...at jeg ikke var så sulten. :sukk: Det var jeg jo og handlet diger pose med alt godt og usunt med meg hjem etterpå. I stillhet. :ninja: 

En kompis av meg spiste pizza med blekksprut i en italiensk landsby en gang, var visst den lokale spesialiteten 😆

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden):

Blåskjell på pizza? Det er bare.. rart😒 waste of blåskjell.. og pizza!

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (50 minutter siden):

Blåskjell med pommes frites ser godt og kult ut men jeg er så klønete på blåskjellspising :sjenert:

Kamskjell er kjempegodt spesielt som sushi 🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣😊

Ser det kult ut? Føler meg ikke så kul🤣 Jeg griser litt men det er det verdt🤪

mm superbra med fresh sushi med det. Jeg kjøper bare sashimi og da er det ofte noen kamskjell😍😍😍

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (56 minutter siden):

Ser det kult ut? Føler meg ikke så kul🤣 Jeg griser litt men det er det verdt🤪

mm superbra med fresh sushi med det. Jeg kjøper bare sashimi og da er det ofte noen kamskjell😍😍😍

Skikkelig sashimi er knall, digger den ponzusausen☺️ Også så stilig med fisk lagt som blomster og kamskjell med rogn😀

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Skikkelig sashimi er knall, digger den ponzusausen☺️ Også så stilig med fisk lagt som blomster og kamskjell med rogn😀

Å liker du? Få jeg kjenner som går for sashimi og vil ha fisk uten ris! Gøy👍

Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Å liker du? Få jeg kjenner som går for sashimi og vil ha fisk uten ris! Gøy👍

Liker godt men har ikke spist det veldig ofte, går vanligvis for «vanlig» sushi. Men sashimi er knall og nydelig 😀

Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

En kompis av meg spiste pizza med blekksprut i en italiensk landsby en gang, var visst den lokale spesialiteten 😆

Jeg hadde ikke klart å være så høflig om jeg var på besøk...klarer ikke tanken en gang. *elgbrøl*>>>      ( :spy: )

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Blåskjell på pizza? Det er bare.. rart😒 waste of blåskjell.. og pizza!

Mhm. Blåskjell er best i havet. :jolie:  Syns jeg.

Entern skrev (52 minutter siden):

Også så stilig med fisk lagt som blomster og kamskjell med rogn

Det ser fint ut da, kan ikke nekte for at sånn kunst er severdig, men der stopper det for min del. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde ikke klart å være så høflig om jeg var på besøk...klarer ikke tanken en gang. *elgbrøl*>>>      ( :spy: )

Mhm. Blåskjell er best i havet. :jolie:  Syns jeg.

Det ser fint ut da, kan ikke nekte for at sånn kunst er severdig, men der stopper det for min del. 

Helt lov å ikke like ting! Jeg tror ikke jeg hadde fått ned en chevre om det sto om livet😳

• Liker 1
Skrevet

Eller all oljen de heller over maten, eller feta...eller oliven....det finnes mye mat som jeg ikke klarer altså. :sukk: 

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Helt lov å ikke like ting! Jeg tror ikke jeg hadde fått ned en chevre om det sto om livet😳

Nei ikke kald iallfall 😵‍💫

Smeltet chevre går an 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...