Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
lurven skrev (16 minutter siden):

Etter å ha tatt lang utdannelse fortjener man også bra lønn

Takk. Meen.. Den er ikke så høy i sykehuset. Det er litt rart men jeg vill tjent mye mer i kommune, der det skal være mennesker med lettere plager som er for friske for vår hjelp. Ikke så logisk. Men jeg  har nok til det livet jeg vil leve, og grubler lite på dette, så er fornøyd. 🙂

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Takk. Meen.. Den er ikke så høy i sykehuset. Men jeg er fornøyd. 🙂

Får håpe du blir sjefen der en vakker dag 😄 

Skrevet (endret)
Cid skrev (1 minutt siden):

Får håpe du blir sjefen der en vakker dag 😄 

Takk.. men.. Haha, det håper IkKE jeg😂🙈

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Takk.. men.. Haha, det håper IkKE jeg😂🙈

Av samme grunn som tita?

Skrevet
Cid skrev (24 minutter siden):

Av samme grunn som tita?

Skal ikke si så mye om det tror jeg. Bare ønsker ikke å være leder, er liksom en helt annen jobb. Liker min jobb🙂

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Skal ikke si så mye om det tror jeg. Bare ønsker ikke å være leder, er liksom en helt annen jobb. Liker min jobb🙂

Unnskyld om dette ble for mye 

Skrevet
Cid skrev (16 minutter siden):

Unnskyld om dette ble for mye 

Neida! Det er bare et laaangt og sikkert uspennende svar. Hehe. Mange tenker nok at målet er å klatre i jobb. Det har ikke vært mitt mål. Jeg har bare villet ha en jobb med folk, og som jeg liker og føler meg flink til☺️

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tok med meg noen panteflasker fra søpla på kontoret (ikke mine flasker) 😄 alle monner drar sier de 🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så glad i de rare menneskene jeg har i livet 🥰

Det er ikke hver dag man får sms av en god venn, midt i en prat om noe helt annet "Jeg har lyst til å flytte langt inn i skogen, løpe rundt naken, og finne meg en søt skogsalv" :fnise:

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Titania skrev (Akkurat nå):

Det er ikke hver dag man får sms av en god venn, midt i en prat om noe helt annet "Jeg har lyst til å flytte langt inn i skogen, løpe rundt naken, og finne meg en søt skogsalv" :fnise:

Rart er kult 😄 

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Rart er kult 😄 

Ja 😄 

Skrevet
Titania skrev (6 timer siden):

Cid skrev (6 timer siden):

Rart er kult 😄 

Glad på dine vegne Titania og enig med Cid😊😊😊

• Hjerte 1
Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (12 timer siden):

Takk. Meen.. Den er ikke så høy i sykehuset. Det er litt rart men jeg vill tjent mye mer i kommune, der det skal være mennesker med lettere plager som er for friske for vår hjelp. Ikke så logisk. Men jeg  har nok til det livet jeg vil leve, og grubler lite på dette, så er fornøyd. 🙂

Det viktigste er vel å være fornøyd med det stedet man jobber. Bedre å tjene litt mindre å trives på jobb, enn å Grue seg til å gå på jobb

Skrevet
lurven skrev (3 timer siden):

Det viktigste er vel å være fornøyd med det stedet man jobber. Bedre å tjene litt mindre å trives på jobb, enn å Grue seg til å gå på jobb

Helt enig! 🥰 Hatt mange jobber og vet hva som er viktigst for meg, og at det er ting som er krevende alle steder. Og tenker man må man være der de dumme tingene er til å leve med. Og nok penger til det man trenger er liksom nok🙂

Skrevet

Jeg vil takke de som talte min sak her forleden og jeg setter pris på støtte fra dere alle sammen. 
Ingen nevnt og absolutt ingen glemt. Takk, venner. :klem: :dagens-rose:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg vil takke de som talte min sak her forleden og jeg setter pris på støtte fra dere alle sammen. 
Ingen nevnt og absolutt ingen glemt. Takk, venner. :klem: :dagens-rose:

Du er kjernen i kg, du betyr mye for oss alle :jepp: 

Skrevet

Å kjære vene.....det var litt av en hyggelig salve og jeg takker, bukker og blir litt... :sjenert:  Vi er alle en bit av kjernen. 

• Hjerte 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns Eva Green er utrolig vakker, sånn mystisk vakker. 

Skrevet

Jeg har fått litt sånn beundrende hodestups fascinasjon for en annen artistdame for tiden
og hun er bare helt sånn...wow... :daane: ...du verden for ei dame!!! :biggrin:  

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg har fått litt sånn beundrende hodestups fascinasjon for en annen artistdame for tiden
og hun er bare helt sånn...wow... :daane: ...du verden for ei dame!!! :biggrin:  

Cowboy Laila?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...