Gjest Cid Skrevet 12. mai 2022 #6361 Skrevet 12. mai 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Indisk mango lassi, takk. Kan ikke bli bedre (nesten) i min bok det der. Det er nær russerne da...eneste minuset nå. Denne Lassie
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #6362 Skrevet 12. mai 2022 Jeg visste det, men måtte bare tøyse litt. Jeg vet ikke helt om jeg hadde villet ha en hund med så mye pels. Det må stelles skikkelig og det tar mye tid. Så skal vi på luftetur og den vil i søledammen og here we go again and again liksom.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #6363 Skrevet 12. mai 2022 🥺🤬 Kvakken var sint noen sekunder. Nå er hun ikke det lenger 😁
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #6364 Skrevet 12. mai 2022 Når jeg er skikkelig sint så tenker jeg på Goosfraba istedenfor å telle til ti😅 Godt det gikk over igjen @Kvakkekyllingen✌️
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #6365 Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (2 minutter siden): Når jeg er skikkelig sint så tenker jeg på Goosfraba istedenfor å telle til ti😅 Godt det gikk over igjen @Kvakkekyllingen✌️ Jeg måtte google Goosfraba 🤣 Funker det? Jeg var egentlig mest irritert og litt småengstelig, noe jeg måtte gjøre jeg ikke fikk til, men så ble jeg så sint at jeg fikk det til 😁 Går bra ja, noe sprøytegreier jeg tar annenhver uke. Blir stressa annenhver torsdag men fort gjort 😄
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #6366 Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg måtte google Goosfraba 🤣 Funker det? Jeg var egentlig mest irritert og litt småengstelig, noe jeg måtte gjøre jeg ikke fikk til, men så ble jeg så sint at jeg fikk det til 😁 Går bra ja, noe sprøytegreier jeg tar annenhver uke. Blir stressa annenhver torsdag men fort gjort 😄 Vel, kan hende du burde se filmen anger management 😅 for jeg tenker på den når jeg sier det og da må jeg flire litt likevel😅 Men av og til er litt sinne en bra ting, jeg knytter også nevene og blir litt liksom sint om jeg har angst for eksempel, funker fjell det👍
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #6367 Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): Vel, kan hende du burde se filmen anger management 😅 for jeg tenker på den når jeg sier det og da må jeg flire litt likevel😅 Men av og til er litt sinne en bra ting, jeg knytter også nevene og blir litt liksom sint om jeg har angst for eksempel, funker fjell det👍 Takk for tips 😁 Ja, neveknytting er en bra ting. Ikke til dette formålet men ellers 😂 Har angst selv og det fungerer godt der ja 😀 For en stund iallefall. Men mye bedre nå da, håper det varer 😄
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #6368 Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Takk for tips 😁 Ja, neveknytting er en bra ting. Ikke til dette formålet men ellers 😂 Har angst selv og det fungerer godt der ja 😀 For en stund iallefall. Men mye bedre nå da, håper det varer 😄 Jeg lærte det av en serie der ei med sprøyteskrekk skulle ta blodprøve, men bare svimte av. Det var der noen foreslo det med å knytte nevene og bli litt liksom sint først og jaggu funka det ikke. Kan man bli så redd at man svimer av og det hjelper, ja da tenkte jeg det burde ha andre bruksområder enn bare sprøyteskrekk👍 Godt du føler deg bedre! Håper det varer jeg med🤞☺️
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #6369 Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (14 minutter siden): Jeg måtte google Goosfraba 🤣 Funker det? Jeg var egentlig mest irritert og litt småengstelig, noe jeg måtte gjøre jeg ikke fikk til, men så ble jeg så sint at jeg fikk det til 😁 Går bra ja, noe sprøytegreier jeg tar annenhver uke. Blir stressa annenhver torsdag men fort gjort 😄 Når jeg blir sint får jeg ikke til så mye, men glad for at det funket for deg😀
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #6370 Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (4 minutter siden): Jeg lærte det av en serie der ei med sprøyteskrekk skulle ta blodprøve, men bare svimte av. Det var der noen foreslo det med å knytte nevene og bli litt liksom sint først og jaggu funka det ikke. Kan man bli så redd at man svimer av og det hjelper, ja da tenkte jeg det burde ha andre bruksområder enn bare sprøyteskrekk👍 Godt du føler deg bedre! Håper det varer jeg med🤞☺️ Jeg besvimte også en gang jeg tok blodprøve😶🌫️
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #6371 Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (6 minutter siden): Jeg lærte det av en serie der ei med sprøyteskrekk skulle ta blodprøve, men bare svimte av. Det var der noen foreslo det med å knytte nevene og bli litt liksom sint først og jaggu funka det ikke. Kan man bli så redd at man svimer av og det hjelper, ja da tenkte jeg det burde ha andre bruksområder enn bare sprøyteskrekk👍 Godt du føler deg bedre! Håper det varer jeg med🤞☺️ Haha, fantastisk Jeg skal bruke det mye mer hvis jeg blir redd fremover 😄 Takk! 😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #6372 Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Når jeg blir sint får jeg ikke til så mye, men glad for at det funket for deg😀 Nei men akkurat nå hadde jeg ikke så mye valg så først irritert, så angst og så sint. Er jo klin umulig å få satt sprøye når man skjelver og svetter som en gal. Måtte bli sint og bestemt 😄 Takk 😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #6374 Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Glad det gikk bra @Kvakkekyllingen😊 Takk ☺️
Gereon Rath Skrevet 12. mai 2022 #6375 Skrevet 12. mai 2022 Nå kommer jeg sikkert til å fornærme noen. Men det får så være. Jeg synes bønder syter og klager alt for mye.
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #6376 Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Nei men akkurat nå hadde jeg ikke så mye valg så først irritert, så angst og så sint. Er jo klin umulig å få satt sprøye når man skjelver og svetter som en gal. Måtte bli sint og bestemt 😄 Takk 😀 Åå😮 Slitsomt! Bra du fikk til❤️ Nå kommer jo jeg snart! Med pølse i pysj😃
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #6377 Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Åå😮 Slitsomt! Bra du fikk til❤️ Nå kommer jo jeg snart! Med pølse i pysj😃 Takk Jeg gleder meg 😀👍
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #6378 Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (44 minutter siden): Nei men akkurat nå hadde jeg ikke så mye valg så først irritert, så angst og så sint. Er jo klin umulig å få satt sprøye når man skjelver og svetter som en gal. Måtte bli sint og bestemt 😄 Takk 😀 Åå kjedelig med sprøyter og sånn. Er det sånn at du må sette selv hver gang eller kan noen andre hjelpe deg?
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #6379 Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Åå😮 Slitsomt! Bra du fikk til❤️ Nå kommer jo jeg snart! Med pølse i pysj😃 Pølse og pysj oppskriften på en perfekt kveld
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #6380 Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Pølse og pysj oppskriften på en perfekt kveld 😃👍 savner Mann da😢 men kan se hva jeg vil på TV da🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå