Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Entern skrev (3 timer siden):

Hvor sterkt?

Bitte Litt sterkt

image.jpeg.26e1567a41386149b6dc7f66602d66cb.jpeg

image.jpeg.b40f093179db0f981cbc12d6c727e866.jpeg

Eller kjempesterkt

Bilderesultat for indisk mat

Bilderesultat for madras curry

image.jpeg.057c6b5c4165f0412db60df9240e2836.jpeg

image.jpeg.788228249ad7949ba5ee2cab4ed72aa1.jpeg

Dødssterkt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvem Subwoolfer er.

Skrevet
Gereon Rath skrev (1 time siden):

Jeg bryr meg ikke om hvem Subwoolfer er.

Samme

Skrevet

Når jeg ser salg på iskrem neste gang, så skal jeg kjøpe dobbelt opp og fylle fryseboksen min. :rodmer: 
Gleder meg til at MENY har kr.10,- for småisene igjen; da skal jeg hamstre med god samvittighet. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Når jeg ser salg på iskrem neste gang, så skal jeg kjøpe dobbelt opp og fylle fryseboksen min. :rodmer: 
Gleder meg til at MENY har kr.10,- for småisene igjen; da skal jeg hamstre med god samvittighet. 

Blir ikke is i dag?

Skrevet
Cid skrev (9 minutter siden):

Blir ikke is i dag?

🥺

Skrevet

Nei, ikke i dag; spiste den siste opp i går kveld, etter et lite pizzastykke. Gidder ikke å gå ut i vrimmelen for en is, 
men om et par dager så skal jeg handle meg en stor is...og kanskje finner jeg meg en softis med stivnet sjokolade på. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nei, ikke i dag; spiste den siste opp i går kveld, etter et lite pizzastykke. Gidder ikke å gå ut i vrimmelen for en is, 
men om et par dager så skal jeg handle meg en stor is...og kanskje finner jeg meg en softis med stivnet sjokolade på. :jepp: 

Is med chilli?

Skrevet

Det har jeg faktisk testet for en del år siden og det var helt ok, faktisk, men den forsvant igjen. Ingen kjøpte den. :fnise: 

Skrevet

Det har jeg faktisk testet for en del år siden og det var helt ok, faktisk, men den forsvant igjen. Ingen kjøpte den. :fnise: 

Kan lage en Cid spesial til deg :) 🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶

Skrevet

Den er nok for sterk for meg OG deg. ;) 

• Liker 1
Skrevet

Den er nok for sterk for meg OG deg. ;) 

🍣

Skrevet

Nå vil jeg ha forsinket lønsj uten sterke ting på. Helt uten! :goodbye: Hade så lenge. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår hvorfor man gjør det, men jeg har alltid synes det er litt rart å si gratulerer med dagen på 17 Mai.

Skrevet

Det er så slitsomt å føle seg virkelig klar for å stå i, og takle ting, mens hodet og følelsene ikke er med på det samme... 

• Hjerte 2
Skrevet
Gereon Rath skrev (2 timer siden):

Jeg forstår hvorfor man gjør det, men jeg har alltid synes det er litt rart å si gratulerer med dagen på 17 Mai.

Samme

Skrevet

Jeg har i lengre tid av og til husket at jeg gjerne vil ha vaskepulveret som heter "Persil"....men jeg har ikke
funnet det i vanlige butikker, så betyr det at det ikke er i handel lenger? Var det ingen som ville ha det?

P.s. Mina Lund har fått seg kjæreste og de ser ut til å trives godt sammen. Gjorde meg litt glad i natten. :jepp: 

Skrevet
Cid skrev (9 timer siden):

Samme

Hadde du en fin dag? 🙂

Skrevet
Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Hadde du en fin dag? 🙂

👍🏻
Der?

Skrevet

I morgen er det torsdag og da skal jeg handle på Meny....og der har de *fanfare* iskrem!!! Var ikke det rart? :biggrin: 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...