Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Eller all oljen de heller over maten, eller feta...eller oliven....det finnes mye mat som jeg ikke klarer altså. :sukk: 

Jammen alt det der er jo GODT 🤤

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du få alle mine porsjoner, så tar jeg desserten og isen. :nigo: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden):

Da kan du få alle mine porsjoner, så tar jeg desserten og isen. :nigo: 

Jeg SMILER…for jeg har gjort en GOD DEAL:nigo:

Skrevet

Innrømmelse. Innså nettopp at jeg ennå.har vekkerklokke jeg fikk av eks for 17 år siden. Haha. Men den virker jol, trenger ikke ny da. Dog er jeg nok litt mindre into Lenore-tegneserie ( som er på den)nå enn da! 😂

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg vil trylle stua mi full av masse folk

• Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (2 minutter siden):

Jeg vil trylle stua mi full av masse folk

Fremmede?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 timer siden):

På meg .. to ekstra tror jeg. Kort natt og jobbesøndag.. 🙃

Kjenner til følelsen! Håper du og kaffen(e) var sterke! Ferdig på jobb enda?

Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Fremmede?

Akkurat nå ønsker jeg meg bare selskap, men helst folk jeg vet hvem er, og ikke noen helt tilfeldige

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (4 minutter siden):

Akkurat nå ønsker jeg meg bare selskap, men helst folk jeg vet hvem er, og ikke noen helt tilfeldige

Hva med å ringe rundt til de du kjenner og spørre om de vil komme på middag hos deg? 

Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

Hva med å ringe rundt til de du kjenner og spørre om de vil komme på middag hos deg? 

Godt forslag, men kjenner kun to her i byen jeg kan invitere sånnsett. En er på jobb og den andre svarer ikke. Mens folkene jeg har spurt om ville finne på noe i helgen skulle jo være opptatt, så de utgår også i tanken. 

Skrevet
Dr. Ops skrev (20 minutter siden):

Kjenner til følelsen! Håper du og kaffen(e) var sterke! Ferdig på jobb enda?

Takk! Liiitt sent i gang, borte hele helga så måtte få hus på stell og pakke opp og spise. Men ruller i gang økta nå. Kanskje ikke kaffe nå da.. men har brus om behov😃

• Liker 1
Skrevet

Så veldig rart...det kjennes som at det er søndag i mitt hode i dag. Skikkelig gjennomsyret søndag. :klo: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke å ha isbiter i vannet,

Gjest Geitis
Skrevet

Jeg stjal den siste vaffelen. Enda jeg har fortalt meg selv at jeg må ta meg sammen og spise sunnere 🤭

Skrevet
Geitis skrev (12 minutter siden):

Jeg stjal den siste vaffelen. Enda jeg har fortalt meg selv at jeg må ta meg sammen og spise sunnere 🤭

Men du har det beste profilbildet hverfall! 

• Hjerte 1
Gjest Geitis
Skrevet
Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Men du har det beste profilbildet hverfall! 

Takk🥰 

Føler det er en god representasjon av meg🤩😅👏

Skrevet
Geitis skrev (33 minutter siden):

Takk🥰 

Føler det er en god representasjon av meg🤩😅👏

Tror det jevnt over er det samme som mitt ansiktsuttrykk og samme grunnstemning.

Skrevet

Bør vel logge av og ZzzZzZzzzz nå.

Znakkez zenere :sove: kozmoz

Tjoz, fjaz og tjaz.

Maz, maz, maz, mandag hele året, splitter piiiiiineeeee

Jeppz... :natti:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg pleide å spille DumDum veldig høyt i øretelefoner da jeg for mange år siden gikk lange turer på asfalt, langs veldig belastet hovedvei med masse bråkete biler. Måtte spille høyt for å høre noe som helst. Stakkars mine små ører. De har fått gjennomgå i dette livet... :sukk: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden):

Jeg pleide å spille DumDum veldig høyt i øretelefoner da jeg for mange år siden gikk lange turer på asfalt, langs veldig belastet hovedvei med masse bråkete biler. Måtte spille høyt for å høre noe som helst. Stakkars mine små ører. De har fått gjennomgå i dette livet... :sukk: 

Jeg har hørt så mye med øretelefoner på max styrke i sikkert 35 år at jeg sikkert er hørselsskadet 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...