Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2022 #6201 Skrevet 29. april 2022 Jeg føler meg noen ganger barnslig i forhold til alderen min.
Dr. Ops Skrevet 29. april 2022 #6202 Skrevet 29. april 2022 Nietsoj skrev (56 minutter siden): Har du sprukket? Like... før.... nei da, for å være ærlig, var det mer interessant å småspise og kose meg med godteriet enn å høvle innpå 1
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #6203 Skrevet 29. april 2022 Athena79 skrev (3 minutter siden): Jeg føler meg noen ganger barnslig i forhold til alderen min. Samme her og kunne ikke tenkt det noe annerledes 😄
Hoppetaujenta Skrevet 30. april 2022 Forfatter #6205 Skrevet 30. april 2022 Godformiddag! Jeg har vært i den aller næreste nærbutikken for lengst og handelen er gjort før folket våknet. Nietsoj skrev (11 timer siden): jeg foretrekker som regel Norwegia, men av og til litt brun Brun norwegia har jag aldri hørt om? ( ) Cid skrev (11 timer siden): Nei, smakt bestemors vafler da Hva hvis en la inn en sånn "mat som du ikke liker" i et vaffeljern? Kanskje det ville bli spiseligere da? Noen dagers småtørr pizza blir som ny igjen i en slik vaffelpresse. Nietsoj skrev (10 timer siden): Joda - du er jo enda ganske ung. Når hypotalamus for somlet seg til å sende ut de rette signalene, vil smaksløkene formere seg og ønske et videre spekter, forlystelseslysten åpenbarer seg og du får gourmeutfordringer, tråkke-i-salaten-tabuet forsvinner med morsinstinktet og utforskertrangen inntreffer. DA vil du komme til å ta nye smaker i din munn og bedømme dem ut fra et ikkehistorisk perspektiv. Hva du nå har bestemt at du liker eller ikke liker vil bli likegyldig og glemt. Det er grunner til at vi ikke er neandertalere lenger Nettopp! Jeg, selveste Hoppotalamusa er i alles hjerner. Cid skrev (10 timer siden): Jeg er 30 år så jeg vet godt hva jeg liker og ikke liker, kommer aldri til å spise sjømat igjen enkelt og greit Well....hadde noen tilbudt meg brun ost med bringebærsyltetøy på en vaffel da jeg var adskillig yngre, så hadde jeg rynket på nesa og sagt neitakk. I dag derimot...ai låvv itt! Det går an å endre mening. Athena79 skrev (10 timer siden): Jeg føler meg noen ganger barnslig i forhold til alderen min. Barnlig uten S...er det vi føler oss. Vi leker med det indre barnet i oss og lar det få spillerom....det er veldig sunt! 1
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #6206 Skrevet 30. april 2022 Athena79 skrev (11 timer siden): Jeg føler meg noen ganger barnslig i forhold til alderen min. Jeg og. Sånn har det alltid vært
Entern Skrevet 30. april 2022 #6207 Skrevet 30. april 2022 Athena79 skrev (11 timer siden): Jeg føler meg noen ganger barnslig i forhold til alderen min. Jeg og. Jeg er liksom den samme fyren med olajakke som hører heavy og leser fantasy og tegner. Håret gråner og minker og jeg jobber og står på og alle søte jentene er gift m/barn og det er kompisene og men altså… Jeg er liksom den samme fyren med olajakke som hører heavy og leser fantasy og tegner. Fikk en bisarr følelse når jeg passerte noen ungdommer på vei til vgs når jeg var på vei til jobb, tenkte jeg føler meg jo ikke voksen, ikke sånn gammeldags voksen, men jeg er jo middelaldrende og tenker likevel på meg sjøl fortsatt som en sånn fyr med olajakke… Ikke trist altså, litt melankolsk kanskje men mest pussig. Men men, vi er jo ikke sånn gammeldags 50-talls voksne lenger og det er jo egentlig bra. 1
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #6208 Skrevet 30. april 2022 Jeg er barnslig, men er ikke sånn som prøver desperat å være ungdommelig, det er litt kleint synes jeg.
Entern Skrevet 30. april 2022 #6209 Skrevet 30. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg er barnslig, men er ikke sånn som prøver desperat å være ungdommelig, det er litt kleint synes jeg. Det er jeg enig i. Kler meg ALDRI i ungdommelig mote! Et sted går grensen! 😅😀 NOEN greier å se kule ut i klær for folk som er 30 år yngre, men ikke så mange dessverre 😑
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #6210 Skrevet 30. april 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Det er jeg enig i. Kler meg ALDRI i ungdommelig mote! Et sted går grensen! 😅😀 NOEN greier å se kule ut i klær for folk som er 30 år yngre, men ikke så mange dessverre 😑 Nei det er ganske få, men jeg har følelsen av som du sa over her at eldre folk over 50 og sånn ikke et så gammeldagse i væremåte som de var før i tiden. Men det kan jo hende at ungdommer ser på oss over 40 som litt gamle
Entern Skrevet 30. april 2022 #6211 Skrevet 30. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Nei det er ganske få, men jeg har følelsen av som du sa over her at eldre folk over 50 og sånn ikke et så gammeldagse i væremåte som de var før i tiden. Men det kan jo hende at ungdommer ser på oss over 40 som litt gamle De ser mos def på oss som gamle. Kjekk ungdom i 20-åra har begynt å holde dørene for meg jo!!🤯 Men det er helt greit altså 😊
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #6212 Skrevet 30. april 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Det er jeg enig i. Kler meg ALDRI i ungdommelig mote! Et sted går grensen! 😅😀 NOEN greier å se kule ut i klær for folk som er 30 år yngre, men ikke så mange dessverre 😑 Kan vi late som om jeg er en av de som puller det der off? Plis😬😂 1
Entern Skrevet 30. april 2022 #6213 Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kan vi late som om jeg er en av de som puller det der off? Plis😬😂 Så klart 😊😊😊 Det gjør du jo 😊😊😊
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #6214 Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Kan vi late som om jeg er en av de som puller det der off? Plis😬😂 Går du med klær som passer 11 åringer?😁
Gjest Cid Skrevet 30. april 2022 #6215 Skrevet 30. april 2022 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Godformiddag! Jeg har vært i den aller næreste nærbutikken for lengst og handelen er gjort før folket våknet. Brun norwegia har jag aldri hørt om? ( ) Hva hvis en la inn en sånn "mat som du ikke liker" i et vaffeljern? Kanskje det ville bli spiseligere da? Noen dagers småtørr pizza blir som ny igjen i en slik vaffelpresse. Nettopp! Jeg, selveste Hoppotalamusa er i alles hjerner. Well....hadde noen tilbudt meg brun ost med bringebærsyltetøy på en vaffel da jeg var adskillig yngre, så hadde jeg rynket på nesa og sagt neitakk. I dag derimot...ai låvv itt! Det går an å endre mening. Barnlig uten S...er det vi føler oss. Vi leker med det indre barnet i oss og lar det få spillerom....det er veldig sunt! Jeg er 30 år så jeg er fullt klar over hva jeg liker, er ikke en tenåring akkurat
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #6216 Skrevet 30. april 2022 Entern skrev (14 timer siden): Jeg og. Jeg er liksom den samme fyren med olajakke som hører heavy og leser fantasy og tegner. Håret gråner og minker og jeg jobber og står på og alle søte jentene er gift m/barn og det er kompisene og men altså… Jeg er liksom den samme fyren med olajakke som hører heavy og leser fantasy og tegner. Fikk en bisarr følelse når jeg passerte noen ungdommer på vei til vgs når jeg var på vei til jobb, tenkte jeg føler meg jo ikke voksen, ikke sånn gammeldags voksen, men jeg er jo middelaldrende og tenker likevel på meg sjøl fortsatt som en sånn fyr med olajakke… Ikke trist altså, litt melankolsk kanskje men mest pussig. Men men, vi er jo ikke sånn gammeldags 50-talls voksne lenger og det er jo egentlig bra. Føler det veldig likt som deg på mange måter. Skjønner hva du mener tror jeg🙂 1
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #6217 Skrevet 30. april 2022 (endret) Cid skrev (12 timer siden): Jeg er 30 år så jeg er fullt klar over hva jeg liker, er ikke en tenåring akkurat Tror hun mente at sånn fysiologisk kan smaksløker endre seg, at det faktisk smaker annerledes senere i livet. Har det for meg de siste 6-7 årene🙂 Endret 30. april 2022 av Frøkenfryden
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #6218 Skrevet 30. april 2022 lurven skrev (14 timer siden): Går du med klær som passer 11 åringer?😁 Haha, ja, akkurat faktisk😂 jeg har leken stil, kanskje beste ordet for den. Av og til bare stilig også da😎
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #6219 Skrevet 30. april 2022 Entern skrev (14 timer siden): Så klart 😊😊😊 Det gjør du jo 😊😊😊 Aah herlig. Takk.
Gjest Cid Skrevet 1. mai 2022 #6220 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Tror hun mente at sånn fysiologisk kan smaksløker endre seg, at det faktisk smaker annerledes senere i livet. Har det for meg de siste 6-7 årene🙂 Men sjømat har ikke jeg likt siden jeg var veldig liten så det er uaktuelt er generelt kresen på hva jeg putter i munnen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå