Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sikkert. Vissheten om at en har samlet seg skatter på jorden gjør en kanskje beroliget? En tviholder på alle varene, men glemmer å tenke på holdbarhetsdatoene. Jaja, de om det. Jeg har det beskjedent i min lille fryseboks. Hjemmebakt brød og fryste frukter til å lage smudi av....og etter hvert hjemmelagede gratis isbiter til sommerhalvårsdrikkene mine. :jepp: Det holder for meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lurven skrev (3 timer siden):

Bra film, det handler om en mann som  får et slags anfall og da kan han reise tilbake i tiden og forandre sin egen fortid,men da forandrer han selvfølgelig også fremtiden. Og det blir aldri noe bedre, så til slutt drar han tilbake til da han var et foster og aborterer seg selv.

Absurd😆 Må kanskje se den en gang.

Gjest lurven
Skrevet
Anonymburker skrev (50 minutter siden):

Absurd😆 Må kanskje se den en gang.

Ja anbefales, jeg synes den var bra. Men det holder med å se den første, oppfølgeren var ikke like bra

Skrevet
lurven skrev (14 minutter siden):

Ja anbefales, jeg synes den var bra. Men det holder med å se den første, oppfølgeren var ikke like bra

Prøvde å lete etter den men den ligger ikke ute noen plass 😕 

Gjest lurven
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Prøvde å lete etter den men den ligger ikke ute noen plass 😕 

Den ligger på HBO max tror jeg 

Skrevet

Nå er jeg mett og fornøyd. :biggrin: *legge seg bakover med beina på krakken og bare ha det bra* 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

WOW! Du fikk innlegg nummer 6000 og på side 300...og det er runde fine tall verdt å feire syns jeg,
flinke fast-innventar-skravleren! :klappe: :klappe: :klappe: :dagens-rose: 🍰 :kaffekopp: :jepp: 

Åå sier du det! Jøsses, ikke så observant på sånt jeg. Men hyggelig at du er det❤️ Takk for fine ord. 🥰 Jeg gikk pinlig kjapt fra sjenert til fast inventar, usikker på om det er bra eller om jeg burde bruke tiden min klokere😆 Men man blir jo blid her, blid er bra☺️

Redigert; innlegg 6000 burde dog kanskje handlet om noe dypere enn at teskjeikjerringa var sexy🙈😂

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Skrevet

Langtifra, det kan du forberede på innlegg 7000 heller. :laugh: Vi er ikke så nøye på sånt her. 
Samtaler som flyter avsted er gode samtaler, verd å bruke tid på. :) 

• Hjerte 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Jeg er ikke fan av  lange tuneller. Altså å kjøre gjennom de. Går fint å sitte på, men fankern, man ser jo ingenting!! 😂 Jaja, dagens klage fra meg. Nå skal jeg ikke kjøre lang tunell på flere måneder 😅

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke fan av  lange tuneller. Altså å kjøre gjennom de. Går fint å sitte på, men fankern, man ser jo ingenting!! 😂 Jaja, dagens klage fra meg. Nå skal jeg ikke kjøre lang tunell på flere måneder 😅

Sett filmen?

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Sett filmen?

Nei. Men tror det hadde gått bra. Er mer stress med folk som presser på bakfra når jeg prøver å overleve der inne uten å kjøre i veggen😂 

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Nei. Men tror det hadde gått bra. Er mer stress med folk som presser på bakfra når jeg prøver å overleve der inne uten å kjøre i veggen😂 

Filmen hvor tunnelen kollapser og brenner, likte filmen 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Filmen hvor tunnelen kollapser og brenner, likte filmen 

Hørt om den ja. Har ikke sett den eller bølgen og de andre lignende filmene 😛

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Hørt om den ja. Har ikke sett den eller bølgen og de andre lignende filmene 😛

Ikke fan av slike filmer?

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Cid skrev (14 minutter siden):

Ikke fan av slike filmer?

Kan godt se dem, men er ikke det første jeg ser. Blir vel etterhvert 😂 

Skrevet

Jeg skrev nettopp et litt langt og ektefølt innlegg om et tema som jeg brenner for, men slettet det igjen da det var ferdig og jeg nesten trykket "send"...for det ble altfor personlig for ei Hoppetusse som alltid er sånn akkurat passelig anonym i de fleste tråder, så det får være til en annen gang og et annet sted... Nå er det borte. Poff! :) 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Jeg kommer på en måte til å skifte brukernavn etter hvert. Skal beholde Athena men ta vekk 79. 

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Takk for at du beholder Athena. Et vakkert navn som passer til deg...og jeg husker det hver gang. :jepp: 

Jeg holder forresten på å se serien som heter "Familien Durrells greske eventyr" nå
og den er avslappende og trivelig. :) Nok en gang. Har sett den to ganger før. 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

Jeg skrev nettopp et litt langt og ektefølt innlegg om et tema som jeg brenner for, men slettet det igjen da det var ferdig og jeg nesten trykket "send"...for det ble altfor personlig for ei Hoppetusse som alltid er sånn akkurat passelig anonym i de fleste tråder, så det får være til en annen gang og et annet sted... Nå er det borte. Poff! :) 

Det føles kanskje godt bare å ha skrevet det også? Jeg føler det slik noen ganger, mye som blir skrevet men ikke "sendt". Jeg føler meg litt bedre med å bare ha fått det ned på papiret :)

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden):

Det er balansekunst. Enig. Gjort det samme selv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...