Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nordic noir, er den krimsjangeren jeg liker best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (9 timer siden):

Må innrømme at det ikke er så lett som jeg trodde å ikke skrive på dialekt, jeg har gjort det i alle år uten å tenkt over at det var å skrive på dialekt. Nå må jeg fortelle hjernen min at det er tiden, ikke tida, hjernen, ikke hjerna osv.

@Cid Jeg har sett deg og din dialekt hele tiden og lurt litt på når du skulle oppdage det selv. :fnise:  Fin by og dialekt. 
Håpe at du ikkje e låk i haude. :lur: *Hoppen forsøker seg*

Skrevet (endret)
Wonders skrev (5 timer siden):

Takk. Husker du meg?? 😄 

Ja :) Vet ikke om du husker meg, jeg hadde forskjellige nick de første årene. Sid Walker, Jacklost, Big Jim Rennie og Winza :P

Endret av Cid
  • Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 5.4.2026 den 9.59):

@Cid Jeg har sett deg og din dialekt hele tiden og lurt litt på når du skulle oppdage det selv. :fnise:  Fin by og dialekt. 
Håpe at du ikkje e låk i haude. :lur: *Hoppen forsøker seg*

Føles litt som at jeg hvisker vekk røttene min ved å tvinge meg selv til å ikke skrive på sunnmørsk dialekt, slik som jeg har vokst opp med og alltid skrevet slik..

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er dårlig på å rydde i mailene mine når jeg har fri, så nå har jeg 95 uleste 🙈

8 av de er jobb. 

Og jeg hater å ha varsler i apper 😂

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Føles litt som at jeg hvisker vekk røttene min ved å tvinge meg selv til å ikke skrive på sunnmørsk dialekt,
slik som jeg har vokst opp med og alltid skrevet slik..

Bare kos deg med din dialekt du. Jeg mener det; mere dialekttråder til folket. :opplyser: 

Min lille innrømmelse er at plutselig i gjengen av mine e-poster, så fant jeg en netthandelplass som jeg ikke har handlet fra på TO ÅR....så da måtte jeg jo snakke litt med dem og det ble et så hjertelig gjensyn at de insisterte på å sende meg en stor og trivelig gavepakke i posten og jeg skulle få den om noen uker. Kan tro jeg ble glad! :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Bare kos deg med din dialekt du. Jeg mener det; mere dialekttråder til folket. :opplyser: 

Min lille innrømmelse er at plutselig i gjengen av mine e-poster, så fant jeg en netthandelplass som jeg ikke har handlet fra på TO ÅR....så da måtte jeg jo snakke litt med dem og det ble et så hjertelig gjensyn at de insisterte på å sende meg en stor og trivelig gavepakke i posten og jeg skulle få den om noen uker. Kan tro jeg ble glad! :fnise: 

Men det står at det regnes som regelbrudd på kg med dialekt så det er derfor jeg har prøvd å tvinge det ut av meg. Rart at dialekt er forbudt mens nynorsk er lov, synes at begge burde vært tillatt. 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (18 minutter siden):

Men det står at det regnes som regelbrudd på kg med dialekt så det er derfor jeg har prøvd å tvinge det ut av meg. Rart at dialekt er forbudt mens nynorsk er lov, synes at begge burde vært tillatt. 

Ja, du sier noe der. Enig. Dessuten er det jo bare litt innimellom fra deg. :)  Ikke ALT og hele tiden.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg savner å være i 20 årene 😕 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (16 minutter siden):

:klem3::klem3:

Skrevet
Cid skrev (7 timer siden):

Jeg innrømmer at tanken på å være en del yngre og med min eldre erfaring...det hadde vært fint. :sukk: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg innrømmer at tanken på å være en del yngre og med min eldre erfaring...det hadde vært fint. :sukk: 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg av og til er for optimistisk når det gjelder oppbevaring av fjordlandpakker i mitt kjøleskap. 
Mine lakser luktet altfor "orientalsk" nå og derfor går de i søpla. Tid for å kjøpe nytt og ikke mere enn jeg bruker
på ei uke. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg av og til er for optimistisk når det gjelder oppbevaring av fjordlandpakker i mitt kjøleskap. 
Mine lakser luktet altfor "orientalsk" nå og derfor går de i søpla. Tid for å kjøpe nytt og ikke mere enn jeg bruker
på ei uke. 

Lurt å ikke kjøpe mer enn man trenger, for mat er så dyrt for tiden 😥 Ikke ofte jeg spiser Fjordland, men kjøpte en i går, da jeg var alene med unga. Synes de har gått opp veldig i pris! Jeg betalte 95kr for en Fjordland med svenske kjøttboller. Husker at det kostet rundt 70 kr sist jeg kjøpte det…

• Liker 1
Skrevet

Hmh...liker ikke at alt har gått opp og det kommer vel ikke til å gå ned igjen noe gang. :sukk: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Hmh...liker ikke at alt har gått opp og det kommer vel ikke til å gå ned igjen noe gang. :sukk: 

Skrevet

Lørdag igjen.  Hvorfor går uka så himla fort? :klo: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (17 timer siden):

på ei uke. 

Hva vil det si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...