Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Beneath the Moon skrev (6 timer siden):

For meg er starten på påske våren, så jeg kommer aldri til å forstå meg på de som drar til fjellet for å gå på ski

Enig, å kjøre etter vinteren når man endelig er kvitt den, virker uforståelig. Jeg blir igjen i byen og nyter våren 😎

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Noen har jukset i telletråden og jeg blir befippet... :( 

:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er glad jeg ikke er over 2 meter høy.

Endret av Cid
Skrevet

Scroller på TikTok og kom over en video av en singel og barnløs kvinne  på min alder, hun dokumenterer hvordan hun tilbringer ettermiddagen og kvelden sin. Og jeg må si jeg ble veldig misunnelig 🙈Det var sånn livet mitt var før jeg «rotet» det til med mann, barn, hus og hele det skjøret her. Jeg er super glad i kidsa og mannen min, men gud så deilig det hadde vært å være singel og barnløs innimellom.

• Hjerte 1
Skrevet
Stacy__ skrev (Akkurat nå):

Scroller på TikTok og kom over en video av en singel og barnløs kvinne  på min alder, hun dokumenterer hvordan hun tilbringer ettermiddagen og kvelden sin. Og jeg må si jeg ble veldig misunnelig 🙈Det var sånn livet mitt var før jeg «rotet» det til med mann, barn, hus og hele det skjøret her. Jeg er super glad i kidsa og mannen min, men gud så deilig det hadde vært å være singel og barnløs innimellom.

Det er virkelig en deilig frihet å kunne gjøre det man vil og være alene når man vil 😃 Men vil si at barna og mannen din er veldig heldige som har deg i livet sitt 😄 

Skrevet

De to siste dagene har jeg stort sett bare sittet i sofaen og doomscrollet på Instagram og TikTok 😶

Skrevet

Danmark er mitt hjem nummer to.

Skrevet
Cid skrev (På 22.2.2026 den 23.32):

Det er virkelig en deilig frihet å kunne gjøre det man vil og være alene når man vil 😃 Men vil si at barna og mannen din er veldig heldige som har deg i livet sitt 😄 

Det er absolutt en frihet i det, ja 😄 Og takk, det var veldig fint sagt. De er heldige – men jeg er heldig som har dem også ❤️ (selv om det ikke alltid føles så glamorøst i hverdagen 😉)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Dagens valgte Fjordland var ikke noe god, så da laget jeg en som er god i steden

Skrevet
Titania skrev (19 timer siden):

Dagens valgte Fjordland var ikke noe god, så da laget jeg en som er god i steden

Er noen som smaker bedre enn andre av de der. I dag kjøpte jeg en pakke med påskelam fra fjordland. Håper det blir spiselig. 

Skrevet
Sola de skrev (4 minutter siden):

Er noen som smaker bedre enn andre av de der. I dag kjøpte jeg en pakke med påskelam fra fjordland. Håper det blir spiselig. 

Jeg prøvde svinestek. Halve pakka var surkål jeg ikke liker, bittelitt kjøtt som ikke var godt, og sausen var heller ikke spesielt god 😅 Og potetene er som de er 😝

Da ble det sweet & sour kylling i steden, den vet jeg i hvertfall er god 😝

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (3 minutter siden):

Jeg prøvde svinestek. Halve pakka var surkål jeg ikke liker, bittelitt kjøtt som ikke var godt, og sausen var heller ikke spesielt god 😅 Og potetene er som de er 😝

Da ble det sweet & sour kylling i steden, den vet jeg i hvertfall er god 😝

Jeg har pleid å like svinestek, men synes den har fortapt seg litt i kvalitet. Mye brusk og alt for mye surkål. 

Skrevet
Beneath the Moon skrev (På 23.2.2026 den 21.21):

Danmark er mitt hjem nummer to.

Har kjent en finne og en svenske, men jeg kjenner ingen danske, dessverre. :sukk: 

Skrevet

Min lille hemmelighet: jeg er på uke 3 etter bukplastikk. De fjernet 3kg hud og fett samt festet magemusklene på plass etter svangerskap. Har ikke sagt det til noen da jeg føler meg vanvittig selvopptatt når jeg tenker på det. 

• Hjerte 1
Skrevet
luxifine skrev (6 timer siden):

Min lille hemmelighet: jeg er på uke 3 etter bukplastikk. De fjernet 3kg hud og fett samt festet magemusklene på plass etter svangerskap. Har ikke sagt det til noen da jeg føler meg vanvittig selvopptatt når jeg tenker på det. 

Du har jo ingen rapporteringsplikt til noen. Gled deg over resultatet, du 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har lyst på snus, men er tom og har ingen plan om å kjøpe mer. Så får man se hvor lenge den planen funker denne gangen. 

Skrevet (endret)

Endret av Disney Adult
  • Liker 2
Skrevet
Disney Adult skrev (På 27.2.2026 den 18.44):

Det sitter langt inne å bruke 1000kr på meg selv, men å bruke 3-4000kr på hunden? Null problem. 

Jeg har det på samme måte med ungene mine, det sitter langt inne å unne seg så mye som ett par gensere, men bruker lett flere tusen på klær til kidsa.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir ganske sliten av tankene som hopper og spretter hele tiden på alt og ingenting, og som gjerne gnager på unødvendige ting unødvendig lenge. Men innimellom dukker det opp ting som er litt morsomme - som på bussen på vei hjem i dag 😅

«Hmm, kjøpte jeg noe kjølevarer i dag, sånn at jeg ikke bør somle hjem? Ooh! Jeg har ost å maule på i kjøleskapet!» :fnise:

Jeg hadde bare kjøpt en pariserbaguette og den nye kinder-sjokoladen 😅

Skrevet
Titania skrev (2 timer siden):

Jeg blir ganske sliten av tankene som hopper og spretter hele tiden på alt og ingenting, og som gjerne gnager på unødvendige ting unødvendig lenge. Men innimellom dukker det opp ting som er litt morsomme - som på bussen på vei hjem i dag 😅

«Hmm, kjøpte jeg noe kjølevarer i dag, sånn at jeg ikke bør somle hjem? Ooh! Jeg har ost å maule på i kjøleskapet!» :fnise:

Jeg hadde bare kjøpt en pariserbaguette og den nye kinder-sjokoladen 😅

Er litt sånn med meg også innimellom, det som redder meg på godt og vondt er ungene og alle forpliktelser 😅 Det er så mye som skjer hele tiden at jeg ikke rekker å tenke eller overtenke 🥲

PS : er det en ny kinder -sjokolade på markedet?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...