Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stacy__ skrev (1 time siden):

Er litt sånn med meg også innimellom, det som redder meg på godt og vondt er ungene og alle forpliktelser 😅 Det er så mye som skjer hele tiden at jeg ikke rekker å tenke eller overtenke 🥲

PS : er det en ny kinder -sjokolade på markedet?? 

Jeg er sånn i ca alle våkne øyeblikk og slipper ikke unna - både tenking og overtenking 😅 Nå er det to psykologer som mener jeg har adhd også, da - uten at jeg har noe offisielt papir som sier det 😅

meny påstår den er ny i hvertfall, og jeg har ikke sett den før 😅 Var god 😁

IMG_3432.thumb.png.971a75364ed8da95482fc2289a7caa67.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Titania skrev (3 timer siden):

Jeg er sånn i ca alle våkne øyeblikk og slipper ikke unna - både tenking og overtenking 😅 Nå er det to psykologer som mener jeg har adhd også, da - uten at jeg har noe offisielt papir som sier det 😅

:spise::spise:

Skrevet

Vårens smaksnyheter i butikkene frister. :nigo: 

Skrevet
Titania skrev (På 3.3.2026 den 21.02):

Det er i hvert fall veldig bra at du tar tak i det som er vanskelig. Det er et stort skritt i riktig retning ❤️ 

Takk for sjokolade - tips! Den skal jeg se etter, tror den kan være god, i og med at Ferrero er favoritt sjokoladen min. 

Skrevet

I dag tvang jeg meg selv til å lakkere neglene 💅

Jeg er såpass elendig på egenpleie om dagen at selv det er en prioritering 🥲 Føler jeg nedprioriterer meg selv til å leve på et eksistens minimum. Flaut at det har blitt sånn. 

Nå er målet for morgen dagen å ta medisiner og vitaminer i tide, samt drikke 2 liter vann. Baby steps 😐 

• Liker 1
Skrevet

I dag skal jeg gå innom en dertil egnet plass og ta med meg litt porsjonspizzamat hjem. :spise: Gleder meg! 

Skrevet

Jeg synes at mukbang er en kvalmende trend.

• Liker 1
Skrevet

1000% enig. Ekkelt er det. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke at de som holder på med det ikke blir kvalm og brekker seg.

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Skjønner ikke at de som holder på med det ikke blir kvalm og brekker seg.

Det er det veldig sannsynlig  at noen av dem gjør, men det er opptak for en annen fremvisning. Finnes sikkert det også. :( 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

I dag skal jeg gå innom en dertil egnet plass og ta med meg litt porsjonspizzamat hjem. :spise: Gleder meg! 

:spise::spise:

Skrevet

Ikke noe tørk på snora ute ennå, nei. :sukk: Blir sikkert bedre neste gang den gule dukker opp litt. 

Skrevet
Cid skrev (7 timer siden):

Jeg synes at mukbang er en kvalmende trend.

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Da kanskje jeg skal være glad for at jeg ikke vet hva det er 😆

Skrevet
Natriumclorid skrev (9 minutter siden):

Da kanskje jeg skal være glad for at jeg ikke vet hva det er 😆

Folk som presser i seg masse mat for underholdning, de sitter foran kamera og hiver i seg usaklig mengde med mat.

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Folk som presser i seg masse mat for underholdning, de sitter foran kamera og hiver i seg usaklig mengde med mat.

Jupp...og maten er svulmende og glinsende av søtt og fett og nok til å fore tre familier på en gang,
men denne ene personen som spiser dytter det i seg fra kant og slik som jeg ser det er det en psykdom ute og går her. 

Skrevet

Jeg synes ikke at vafler med brunost eller rømme er noe fristende i det hele tatt :nei:

Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Jeg synes ikke at vafler med brunost eller rømme er noe fristende i det hele tatt :nei:

Åååå...varme sveler fra ditt område Cid...det er nyyydelig! :nigo: 

Skrevet

Jeg ble bittelitt skuffet over hotellrommet denne gangen 🙈

Tror kanskje romtypen er litt annerledes, men forrige gang var det 11. etasje, kjempestort rom og utsikt mot byen (ikke helt, men kaller det det 😝).

Denne gangen er det 4. etasje, utsikt mot bakgården, litt mindre rom, og merkelig nok - rommet har handicap-bad, men dusjen her er mindre enn den jeg hadde på rommet sist. Men senga er digg 😁

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Åååå...varme sveler fra ditt område Cid...det er nyyydelig! :nigo: 

DSC00021.jpg

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Jeg ble bittelitt skuffet over hotellrommet denne gangen 🙈

Tror kanskje romtypen er litt annerledes, men forrige gang var det 11. etasje, kjempestort rom og utsikt mot byen (ikke helt, men kaller det det 😝).

Denne gangen er det 4. etasje, utsikt mot bakgården, litt mindre rom, og merkelig nok - rommet har handicap-bad, men dusjen her er mindre enn den jeg hadde på rommet sist. Men senga er digg 😁

Skjønner skuffelsen, når forrige rom var så bra. Men se det positive i det, du er på hotell og skal kose deg. Her er jeg stuck hjemme og greier ikke helt å legge vekk jobben både fysisk og mentalt 😐 Og min kjære mor er pissed fordi jeg ikke besøkte henne i dag 🥲 Enda jeg fortalte henne at jeg ikke kunne pga stengetiden til barnehagen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...