Belenan Skrevet 21. mars 2019 #141 Del Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Serra skrev: Og Siv er vel bare fast engang i mnd? 🤔 Ja hu lager mat. Veldig fin dame det da 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 21. mars 2019 #142 Del Skrevet 21. mars 2019 Ikke rart man ikke deler noe når man vet man har driti seg ut. Hun hadde IKKE problemer med å dele sitt sist det var drama. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serra Skrevet 21. mars 2019 #143 Del Skrevet 21. mars 2019 2 timer siden, Belenan skrev: Ja hu lager mat. Veldig fin dame det da 😃 Ja hun er den eneste jeg orker og følge der inne! Veldig interessant og gøy og følge henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. mars 2019 #144 Del Skrevet 22. mars 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, brukerdebatt og svar til dette. Tråden er også ryddet for innlegg hvor en person har flere brukere. Vi minner om følgende regel: Sitat * Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemøy Skrevet 22. mars 2019 #145 Del Skrevet 22. mars 2019 På 21.3.2019 den 17.27, Belenan skrev: Ja hu lager mat. Veldig fin dame det da 😃 Enig😃 synes også at ho er flink med å lage snapper og med tanke på flyt og layout. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 22. mars 2019 #146 Del Skrevet 22. mars 2019 Nå sa iris på mammahjerter at det er kun henne, Anna og Susanne igjen i mammahjerter, men til uka skal det komme 4 nye faste personer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serra Skrevet 23. mars 2019 #147 Del Skrevet 23. mars 2019 12 timer siden, Litenoggod skrev: Nå sa iris på mammahjerter at det er kun henne, Anna og Susanne igjen i mammahjerter, men til uka skal det komme 4 nye faste personer Tenker det er noen flittige instagramkontoer, som skal promotere instaen sin hele tiden. Syns ikke mammahjerter er så "ekte" lengre.. blir mye overfladisk😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drikkerbrushverdag Skrevet 25. mars 2019 #148 Del Skrevet 25. mars 2019 On 2/27/2019 at 9:40 PM, Dizzy said: Snaplioteket - for de som liker bøker. Vet noen om flere skandinaviske snappet som handler om bøker eller musikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 22. mai 2019 #149 Del Skrevet 22. mai 2019 (endret) Bakfasaden Endret 6. mars 2020 av Flettfrid Endret feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena70 Skrevet 6. juli 2019 #150 Del Skrevet 6. juli 2019 mamamatsi1 En dame som har valgt å flytte til et varmere klima pga ME. Lite sykdom. Heldigvis. Men hun deler av livet sitt med humor og alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 7. juli 2019 #151 Del Skrevet 7. juli 2019 Jeg liker Snaplioteket 🥰 de snapper om bøker, leselyst og alt mulig bokrelatert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 7. juli 2019 #152 Del Skrevet 7. juli 2019 Toryggsekker ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 7. juli 2019 #153 Del Skrevet 7. juli 2019 3 minutter siden, Jodaneida skrev: Toryggsekker ❤️ De er så slitsomme at jeg hopper over de dagene de er gjest på mammabanden 😫 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli 2019 #154 Del Skrevet 8. juli 2019 20 timer siden, Andromeda skrev: Jeg liker Snaplioteket 🥰 de snapper om bøker, leselyst og alt mulig bokrelatert. Takk for supert tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 9. juli 2019 #155 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) Hønehjørnet (honehjornet15) er en fargerik gjeng, men kan noen fortelle henne som snappet i går, følgende: A character on the popular YouTube channel TVFilthyFrank who wears a black body suit and has eyes drawn lazily on top of his eyelids. He often speaks in complete gibberish and Japanese, often repeating the words Chin Chin. Chin Chin also translates to penis in Japanese which is was used as a joke in the naming of Chin Chin. Please lord Chin Chin, please give me more time for chromosome blood. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Chin+Chin&=true 😂 Endret 9. juli 2019 av Pust Glemte et ord. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 10. juli 2019 #156 Del Skrevet 10. juli 2019 1 time siden, Pust skrev: Hønehjørnet (honehjornet15) er en fargerik gjeng, men kan noen fortelle henne som snappet i går, følgende: A character on the popular YouTube channel TVFilthyFrank who wears a black body suit and has eyes drawn lazily on top of his eyelids. He often speaks in complete gibberish and Japanese, often repeating the words Chin Chin. Chin Chin also translates to penis in Japanese which is was used as a joke in the naming of Chin Chin. Please lord Chin Chin, please give me more time for chromosome blood. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Chin+Chin&=true 😂 😭😭😭😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 10. juli 2019 #157 Del Skrevet 10. juli 2019 5 timer siden, Pust skrev: Hønehjørnet (honehjornet15) er en fargerik gjeng, men kan noen fortelle henne som snappet i går, følgende: A character on the popular YouTube channel TVFilthyFrank who wears a black body suit and has eyes drawn lazily on top of his eyelids. He often speaks in complete gibberish and Japanese, often repeating the words Chin Chin. Chin Chin also translates to penis in Japanese which is was used as a joke in the naming of Chin Chin. Please lord Chin Chin, please give me more time for chromosome blood. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Chin+Chin&=true 😂 Hønehjørnet kan være spennende innimellom, jeg dæva helt av gårsdagens snapper. Altså er hun sånn i virkeligheten eller er det bare et sånn opplegg for å få mest mulig snappere? Sniktittet på facen hennes og hu virka jo mer normal der enn på snapp og insta? Og så mye rosa og bling bling🤣🤣 chin chin sier bare jeg🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 11. juli 2019 #158 Del Skrevet 11. juli 2019 På 7.7.2019 den 11.02, Andromeda skrev: Jeg liker Snaplioteket 🥰 de snapper om bøker, leselyst og alt mulig bokrelatert. Snaplioteket oppdaget jeg her, den er super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 11. juli 2019 #159 Del Skrevet 11. juli 2019 Jeg vil anbefale hodepinedagbok. De deler hverdagen med migrene og andre hodepinesykdommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 11. juli 2019 #160 Del Skrevet 11. juli 2019 På 10.7.2019 den 6.37, Litenoggod skrev: Hønehjørnet kan være spennende innimellom, jeg dæva helt av gårsdagens snapper. Altså er hun sånn i virkeligheten eller er det bare et sånn opplegg for å få mest mulig snappere? Sniktittet på facen hennes og hu virka jo mer normal der enn på snapp og insta? Og så mye rosa og bling bling🤣🤣 chin chin sier bare jeg🤣🤣 Jeg ble bare så satt ut av at hun gikk rundt og sa «chin chin (penis) til alle» og hadde chin chin (penis) på puter og krus og what not. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå