Gå til innhold

Felles Snapchat-kontoer – hvem er verdt å følge?


Shamgura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker veldig godt jentemafiaen, bra gjeng damer.😃

Ellers er mye nevnt her. Har en guiltypleasure å følge av konto og det er honehjornet15. Er snapkonto med utspring i fra FBgruppa Hønehjørnet. Mye rart av brukere som har en snapdag på kontoen, men innimellom dukker det opp brukere verdt følge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sukkersøt29 skrev:

Åh! Jeg elsker å følge Cecilie Ask (mammatiljuliaan) og alenemammaer!! 

Hva er grunnen til det? 

Jeg følger Consuming

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarianneE skrev:

Hva er grunnen til det? 

Jeg følger Consuming

Synes Cecilie er morsom og byr på seg selv, og spennende å følge alenemammaene og hvordan de takler hverdagen som mamma alene

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 0.07, Pioner skrev:

Enig med deg! 

 

Syns kontoen har sklidd litt ut i det siste. Det blir liksom litt for mye tema og gjester for min del. Men de må jo skape innhold da. Likevel noe jeg savner som jeg ikke klarer å sette helt fingeren på. 

Enig. Jeg sluttet å abonnere i dag. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det er for mange gjester hos mammabanden, og en av de to nye reklamerer vel mye for bedriften sin, det blir kjedelig. Noen av gjestene er kjedelige å høre på og allikevel kommer de om og om igjen. De to ryggsekkene overspiller noe ekstremt, samme med han med krøllene som var i pappaperm... gidder ikke se på snap de dagene de (og noen til) er der.. 

Det mammabanden skal ha skryt for er skjerming av barn og en lyttbar podcast ☺️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og svar til dette. 

Perelandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instahomes og Herman Flesvig, ikke en felleskonto den siste, men han får meg i godt humør! Også er han pen å se på 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 9.36, Anquor skrev:

Mammabanden

Tvillingmafiaen 

Happymommysquad

Yummymummy

Signerer denne og legger ved flere av de jeg følger:

Mammahjerter 

Lovemammaene 

Cecilie ask 

Toryggsekker 

Mattilfamilien 

 

Ja de kom jeg på i farta men ser jeg skal legge til alenemammaene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Puffin skrev:

Har noen flere tips til kontoer som fokuserer på mat? :)

Liker godt mattilfamilien :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger happymommysquad på Snapchat, de har en så god blanding av mødre og fedre 😉 Jeg liker alle, men har jo en favoritt da om det er lov å si ☺️ Min er Ida, hvem er din favoritt? Eller følger dere med på alle sammen like mye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fulgt litt med på insta.mums en periode, men ble for mye for meg. Nå er eneste jeg følger med på Strikkere, men er så mye egenreklame og SÅMYEAVAKKURATDETSAMME.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Monabe87 skrev:

Liker godt mattilfamilien :)

Har vært innom å kika på henne, men du må jo være hjemmeværende for å få tid til å lage den maten. Og så er det en del spesiell mat som mine ikke liker. Så det er hvertfall ikke mat som passer min familie som er på farten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke følge snapkanaler hvor de ikke tekster. Det kan fort bli for mye pjatt synes jeg, har kuttet ut helsekanalen for der ble det mye høytsvevende prat og svært lite tekst.

Jeg kan anbefale Grønnere (Gronnere). Morsomme folk med et fint fokus på å gjøre hver dag litt grønnere.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ei ny i mammahjerter som er såå skjønn og morsom, hun tror jeg at jeg liker men har bare sett henne der en gang og en gang på en annen kanal

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2019 den 16.20, Anquor skrev:

Har vært innom å kika på henne, men du må jo være hjemmeværende for å få tid til å lage den maten. Og så er det en del spesiell mat som mine ikke liker. Så det er hvertfall ikke mat som passer min familie som er på farten. 

Skjønner! Hyl ut om du finner en med enklere mat. Skulle trengt en å følge selv :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å følge Happymommysquad! Synes også det er en fin blanding av mødre og fedre! Bortsett fra ei-som er konstant negativ!!! Men da bare sveiper jeg fort forbi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...