Gå til innhold

Felles Snapchat-kontoer – hvem er verdt å følge?


Shamgura

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Pust skrev:

Jeg ble bare så satt ut av at hun gikk rundt og sa «chin chin (penis) til alle» og hadde chin chin (penis) på puter og krus og what not. 

🤣🤣 det var det jeg ble så satt ut av selv. Det var for mye av enkelte ting. Jeg ble nesten litt livredd når hun sa at hu studerte psykologi for å bli psykolog? Alle som snakker med henne komner til å si chin chin🤣 «nå skal alle føle seg feelgood, chin chin» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TyrkiskPepper
På 11.7.2019 den 20.06, Pust skrev:

Jeg ble bare så satt ut av at hun gikk rundt og sa «chin chin (penis) til alle» og hadde chin chin (penis) på puter og krus og what not. 

Hvem var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Hvem var dette?

Ei som hadde satt seg opp på snappedag hos hønehjørnet sin snapp. Het Marie melania på insta. Alt for mye av feel good følelse og diverse. Man kan følge henne på hennes snap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest TyrkiskPepper
På 4.8.2019 den 21.45, Litenoggod skrev:

Verdt å få med seg det uperfekte liv på fredag, da kommer chin chin dama å snapper der. 

Hahahaha JA endelig får jeg se henne live! Jeg måtte jo legge henne til på instagram, etter jeg såg hva dere skrev så dette ser jeg frem til å se på fredag😂

Vet forresten du hva som skjedde med Victoria på Detuperfekteliv? Hun har ikke vært på den kanalen på lenge nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Hahahaha JA endelig får jeg se henne live! Jeg måtte jo legge henne til på instagram, etter jeg såg hva dere skrev så dette ser jeg frem til å se på fredag😂

Vet forresten du hva som skjedde med Victoria på Detuperfekteliv? Hun har ikke vært på den kanalen på lenge nå??

Hun har trekt seg tilbake med en pause pga personlige ting. Var noe med en celleprøve, men hu er aktiv på sin IG profil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TyrkiskPepper
På 6.8.2019 den 21.30, Litenoggod skrev:

Hun har trekt seg tilbake med en pause pga personlige ting. Var noe med en celleprøve, men hu er aktiv på sin IG profil

Ja ser nå at hun la ut et personlig innlegg på IG. Gledes til hun og ikke minst hun chin-chin kommer imorgen.😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvem hun som snappet for det uperfekte liv i går er?

Fikk ikke med meg starten på snappdagen hennes,så fikk med meg hva som hadde skjedd med henne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2018 den 9.56, Veslefrikk skrev:

Og du opprettet en bruker her inne kun for å anbefale denne «fantastiske» gjengen...  Det var edelt av deg:alice:.

Det fins ikke værre gjeng når det kommer til eksponering av barn og jeg håper dere snart innser selv at dere bør stoppe den galskapen. 

Løvemammaene eksponerer barna mye men på en måtene dem jo nesten det🙈 de snakker barnas og familiens sak som pårørende til et alvorlig sykt barn. 

Selv digger jeg mammabloggerne! Søk dem

opp og se selv! En aktiv gjeng med mye bra å komme med! Dem er ikke høye på pæra og viser seg fra sin beste side. Her finner en noe for alle, en som sliter med angst, en som er gravid, (Emine som var gravidspaltist hos mammabanden skal inn hit) helt forskjellige personer men dem lyser av kosmos glede når dem

er på skjermen syns jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Adrielle
På 3.9.2019 den 3.50, Solfridmedhatten skrev:

Syns Mattilfamilien er super å følge. En av mine store favoritter 😊

Takk for tips👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TyrkiskPepper
På 12.9.2019 den 2.37, Solfridmedhatten skrev:

Er kanskje nevnt i tråden her, men jeg orker ikke å bla 😂Men ToRyggsekker er også veldig fine å følge 

Jeg følger de, men i det siste har hun tappet meg for energi. Men all ære for å vise utenfor fasaden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over snappen Venninner. Jeg vet ikke helt hva jeg syns. Får mest vondt av de. De ekspomerer ikke barn da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
2 minutter siden, Jodaneida skrev:

Kom over snappen Venninner. Jeg vet ikke helt hva jeg syns. Får mest vondt av de. De ekspomerer ikke barn da. 

Aldri hørt om... Hvilken aldersgruppe er de og har de nettopp startet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, TyrkiskPepper skrev:

Aldri hørt om... Hvilken aldersgruppe er de og har de nettopp startet eller?

Vet ikke om de er nystartet. Aldersgruppe 20-30 ish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 6.2.2019 den 23.41, Catskan skrev:

Liker å følge Happymommysquad! Synes også det er en fin blanding av mødre og fedre! Bortsett fra ei-som er konstant negativ!!! Men da bare sveiper jeg fort forbi. 

Camilla happymommysquad brummer mest. Legger ud billeder af hvad hendes tilhængere spørger om, og hvad de spekulerer på. Kan ikke skjønne hvorfor hun siger, at hun bliver angrebet hele tiden. Læser, hvad hennes følgere legge ud. helt normale spørgsmål. Derefter svarer hun på Mystory, at mange følgere er ude etter henne, hun blir hakkekylling og bemærkes at hun ryster af sinne. Når hun er på sveiper jeg over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Himlamari1994 skrev:

Camilla happymommysquad brummer mest. Legger ud billeder af hvad hendes tilhængere spørger om, og hvad de spekulerer på. Kan ikke skjønne hvorfor hun siger, at hun bliver angrebet hele tiden. Læser, hvad hennes følgere legge ud. helt normale spørgsmål. Derefter svarer hun på Mystory, at mange følgere er ude etter henne, hun blir hakkekylling og bemærkes at hun ryster af sinne. Når hun er på sveiper jeg over. 

Jeg skjønner Camilla veldig godt! Hun skal ikke tåle alt. Enkelte mister hodet helt i kommentarfelta. Spesielt plasser de kan være anonyme. Har sett at noen skriver at barnet hennes ser ustelt ut, osv. Usmakelig! Enkelte skulle ikke hatt tilgang til internett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 17.25, Solfridmedhatten skrev:

Jeg skjønner Camilla veldig godt! Hun skal ikke tåle alt. Enkelte mister hodet helt i kommentarfelta. Spesielt plasser de kan være anonyme. Har sett at noen skriver at barnet hennes ser ustelt ut, osv. Usmakelig! Enkelte skulle ikke hatt tilgang til internett. 

det er ikke okay, når de nævner sit barn. men når det kommer til andre ting, er hun hurtig med at henge ud sine tilhængere. 

Endret av Himlamari1994
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...