Gå til innhold

Felles Snapchat-kontoer – hvem er verdt å følge?


Shamgura

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Serra skrev:

Og Siv er vel bare fast engang i mnd? 🤔

Ja hu lager mat. Veldig fin dame det da 😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart man ikke deler noe når man vet man har driti seg ut. Hun hadde IKKE problemer med å dele sitt sist det var drama. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serra
2 timer siden, Belenan skrev:

Ja hu lager mat. Veldig fin dame det da 😃

Ja hun er den eneste jeg orker og følge der inne! Veldig interessant og gøy og følge henne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, brukerdebatt og svar til dette.

Tråden er også ryddet for innlegg hvor en person har flere brukere. Vi minner om følgende regel: 

Sitat

* Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen

 Perelandra, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2019 den 17.27, Belenan skrev:

Ja hu lager mat. Veldig fin dame det da 😃

Enig😃 synes også at ho er flink med å lage snapper og med tanke på flyt og layout.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sa iris på mammahjerter at det er kun henne, Anna og Susanne igjen i mammahjerter, men til uka skal det komme 4 nye faste personer 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Serra
12 timer siden, Litenoggod skrev:

Nå sa iris på mammahjerter at det er kun henne, Anna og Susanne igjen i mammahjerter, men til uka skal det komme 4 nye faste personer 

Tenker det er noen flittige instagramkontoer, som skal promotere instaen sin hele tiden. Syns ikke mammahjerter er så "ekte" lengre.. blir mye overfladisk😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/27/2019 at 9:40 PM, Dizzy said:

Snaplioteket - for de som liker bøker. 

Vet noen om flere skandinaviske snappet som handler om bøker eller musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

mamamatsi1 

 

En dame som har valgt å flytte til et varmere klima pga ME. 

 

Lite sykdom. Heldigvis. 

Men hun deler av livet sitt med humor og alvor. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Snaplioteket 🥰 de snapper om bøker, leselyst og alt mulig bokrelatert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jodaneida skrev:

Toryggsekker ❤️

De er så slitsomme at jeg hopper over de dagene de er gjest på mammabanden 😫

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Andromeda skrev:

Jeg liker Snaplioteket 🥰 de snapper om bøker, leselyst og alt mulig bokrelatert. 

Takk for supert tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønehjørnet (honehjornet15) er en fargerik gjeng, men kan noen fortelle henne som snappet i går, følgende: 

A character on the popular YouTube channel TVFilthyFrank who wears a black body suit and has eyes drawn lazily on top of his eyelids. He often speaks in complete gibberish and Japanese, often repeating the words Chin Chin. Chin Chin also translates to penis in Japanese which is was used as a joke in the naming of Chin Chin.

Please lord Chin Chin, please give me more time for chromosome blood.

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Chin+Chin&amp=true

😂

Endret av Pust
Glemte et ord.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pust skrev:

Hønehjørnet (honehjornet15) er en fargerik gjeng, men kan noen fortelle henne som snappet i går, følgende: 

A character on the popular YouTube channel TVFilthyFrank who wears a black body suit and has eyes drawn lazily on top of his eyelids. He often speaks in complete gibberish and Japanese, often repeating the words Chin Chin. Chin Chin also translates to penis in Japanese which is was used as a joke in the naming of Chin Chin.

Please lord Chin Chin, please give me more time for chromosome blood.

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Chin+Chin&amp=true

😂

😭😭😭😂😂😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Pust skrev:

Hønehjørnet (honehjornet15) er en fargerik gjeng, men kan noen fortelle henne som snappet i går, følgende: 

A character on the popular YouTube channel TVFilthyFrank who wears a black body suit and has eyes drawn lazily on top of his eyelids. He often speaks in complete gibberish and Japanese, often repeating the words Chin Chin. Chin Chin also translates to penis in Japanese which is was used as a joke in the naming of Chin Chin.

Please lord Chin Chin, please give me more time for chromosome blood.

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Chin+Chin&amp=true

😂

Hønehjørnet kan være spennende innimellom, jeg dæva helt av gårsdagens snapper. Altså er hun sånn i virkeligheten eller er det bare et sånn opplegg for å få mest mulig snappere? Sniktittet på facen hennes og hu virka jo mer normal der enn på snapp og insta? Og så mye rosa og bling bling🤣🤣 chin chin sier bare jeg🤣🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2019 den 11.02, Andromeda skrev:

Jeg liker Snaplioteket 🥰 de snapper om bøker, leselyst og alt mulig bokrelatert.

Snaplioteket oppdaget jeg her, den er super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale hodepinedagbok.  De deler hverdagen med migrene og andre hodepinesykdommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2019 den 6.37, Litenoggod skrev:

Hønehjørnet kan være spennende innimellom, jeg dæva helt av gårsdagens snapper. Altså er hun sånn i virkeligheten eller er det bare et sånn opplegg for å få mest mulig snappere? Sniktittet på facen hennes og hu virka jo mer normal der enn på snapp og insta? Og så mye rosa og bling bling🤣🤣 chin chin sier bare jeg🤣🤣

Jeg ble bare så satt ut av at hun gikk rundt og sa «chin chin (penis) til alle» og hadde chin chin (penis) på puter og krus og what not. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...