Gå til innhold

Felles Snapchat-kontoer – hvem er verdt å følge?


Shamgura

Anbefalte innlegg

Tenker på alenemamaen som nettopp var 3 uker på ferie. Jeg skjønner at ting er vanskelig for tiden, men synes hun ofte tar på seg offerrollen. Typ: Hvorfor skal alt dritt skje meg? For all den... fint å vise at livet er ikke en dans på roser. Men vanskeligheter er en del av livet. Det blir ikke bedre av å syte og klage for alt! Noen ganger så går man gjennom perioder man ikke kan noe for, og det er skikkelig dritt. Likevel så har man et ansvar for å komme seg gjennom det. Ingen andre kan gjøre det for deg. Jeg tror ting kan bli litt lettere hvis man endrer fokus. Fokusere på de gode tingene i hverdagen, istedenfor fokusere på alt som er dritt i hverdagen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner og enkel, rask og sunn vanlig mat man kan rekke å lage før ungene skal på trening og etter jobb. Husmannskost gjort enkelt, men sunnere.. Hadde det vært en konto med det, så hadde jeg fulgt den. Kanskje jeg må lage den selv. Hahahaha

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2019 den 7.32, Catskan skrev:

Tenker på alenemamaen som nettopp var 3 uker på ferie. Jeg skjønner at ting er vanskelig for tiden, men synes hun ofte tar på seg offerrollen. Typ: Hvorfor skal alt dritt skje meg? For all den... fint å vise at livet er ikke en dans på roser. Men vanskeligheter er en del av livet. Det blir ikke bedre av å syte og klage for alt! Noen ganger så går man gjennom perioder man ikke kan noe for, og det er skikkelig dritt. Likevel så har man et ansvar for å komme seg gjennom det. Ingen andre kan gjøre det for deg. Jeg tror ting kan bli litt lettere hvis man endrer fokus. Fokusere på de gode tingene i hverdagen, istedenfor fokusere på alt som er dritt i hverdagen. 

Her er jeg helt enig, og jeg kjenner jeg blir så irritert og lei meg når hun konstant klager over det å være alenemamma, og ber alle om å holde ut i forhold og være glad for å ha en mann for de burde ikke bli alenemødre! Alt med dette barnet hennes er jo ork for henne synes jeg.. 

Jeg er selv 100% alenemamma, vært i 11 år, uten store muligheter for avlastning, men kunne aldri falt meg inn å være irritert på min rolle, ja jeg er sliten i perioder men kjærevene det finnes da grenser til hva man skal klage på, hun har jo 50/50 ordning så da kan hun jo fint hente seg inn.. synes hun burde bli flinkere til å se muligheter og ikke bare utfordringer hele tiden.. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Utroligfortilet skrev:

Her er jeg helt enig, og jeg kjenner jeg blir så irritert og lei meg når hun konstant klager over det å være alenemamma, og ber alle om å holde ut i forhold og være glad for å ha en mann for de burde ikke bli alenemødre! Alt med dette barnet hennes er jo ork for henne synes jeg.. 

Jeg er selv 100% alenemamma, vært i 11 år, uten store muligheter for avlastning, men kunne aldri falt meg inn å være irritert på min rolle, ja jeg er sliten i perioder men kjærevene det finnes da grenser til hva man skal klage på, hun har jo 50/50 ordning så da kan hun jo fint hente seg inn.. synes hun burde bli flinkere til å se muligheter og ikke bare utfordringer hele tiden.. 

 

Syntes hun setter ord på ting som kanskje ikke mange andre tørr å si høyt! Liker henne jeg! Alle har lov til å være slitne! Hun er tøff som deler! Hun har jo det ikke så bra om dagen, så trist at dere skal snakke vondt om andre sånn da når noen ikke har det så bra! Er bare å ikke følge slike kontoer da om det blir for slitsomt med sannheter noen ganger 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, NKVO skrev:

Syntes hun setter ord på ting som kanskje ikke mange andre tørr å si høyt! Liker henne jeg! Alle har lov til å være slitne! Hun er tøff som deler! Hun har jo det ikke så bra om dagen, så trist at dere skal snakke vondt om andre sånn da når noen ikke har det så bra! Er bare å ikke følge slike kontoer da om det blir for slitsomt med sannheter noen ganger 😊

jeg er helt enig i at alle kan ha dårlige dager, og ha slitsomme perioder, men jeg synes det er en dårlig måte å legge det frem på, og hun har sagt det flere ganger, jeg hadde ikke reagert om det kun var nå når hun var syk, da skjønte jeg henne for vet selv hvor tøft det er, men måten hun sier det på der og synes jeg ikke er greit, det kan være følgere som faktisk ikke har valgt å gå i fra mannen sin, som har mistet mannen sin osv som synes det er tøft når hun sier det på den måte, selv blir jeg bare provosert.. 

Hun hater jo alenemammalivet hele tiden, legger det frem på en måte som at det er det værste i hele verden, ja hun kan kanskje synes det, men det finnes da grenser.

Jeg vet at jeg kan slutte og følge henne, men jeg synes hun var veldig fin og følge en periode og håper jo kanskje at dette skal gå over, men jeg skjønner jo at hun bare er bitter blitt... 

Jeg reagerer også på måten hun svarer følgerene sine når de spør om kjæresten, ja hun har kanskje sagt til mange ganger, men når hun legger ut sin private snap konto etter å ha vært på de andre plassene så får hun nye følgere, og da må hun skjønne at det blir spørsmål.. dessverre er det sånn når hun velger å være på sosiale medier slik hun er... ellers så får hun rett og slett la være å hige etter følgere da om hun ikke kan svare de på en bedre måte med "okay" bak hver setning! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Utroligfortilet skrev:

jeg er helt enig i at alle kan ha dårlige dager, og ha slitsomme perioder, men jeg synes det er en dårlig måte å legge det frem på, og hun har sagt det flere ganger, jeg hadde ikke reagert om det kun var nå når hun var syk, da skjønte jeg henne for vet selv hvor tøft det er, men måten hun sier det på der og synes jeg ikke er greit, det kan være følgere som faktisk ikke har valgt å gå i fra mannen sin, som har mistet mannen sin osv som synes det er tøft når hun sier det på den måte, selv blir jeg bare provosert.. 

Hun hater jo alenemammalivet hele tiden, legger det frem på en måte som at det er det værste i hele verden, ja hun kan kanskje synes det, men det finnes da grenser.

Jeg vet at jeg kan slutte og følge henne, men jeg synes hun var veldig fin og følge en periode og håper jo kanskje at dette skal gå over, men jeg skjønner jo at hun bare er bitter blitt... 

Jeg reagerer også på måten hun svarer følgerene sine når de spør om kjæresten, ja hun har kanskje sagt til mange ganger, men når hun legger ut sin private snap konto etter å ha vært på de andre plassene så får hun nye følgere, og da må hun skjønne at det blir spørsmål.. dessverre er det sånn når hun velger å være på sosiale medier slik hun er... ellers så får hun rett og slett la være å hige etter følgere da om hun ikke kan svare de på en bedre måte med "okay" bak hver setning! 

Jeg kjenner jo ikke henne personlig, men for meg, eller slik jeg tolker det, virker det som det ofte er en litt ironi når hun prater litt om slike ting, men ikke vet jeg! Jeg føler hun ikke er bitter hvertfall, men hun treffer kanskje noen punkt hos noen! Jeg tenker hvertfall at hun «spøker» litt med det å ikke gå fra mennene sine.. men det er min tolking da 😊 det med at folk spør om private ting kan jo være tøft for noen, selvom hun har vært ærlig med oss, noe jeg syntes er tøft gjort! Jeg trur nok bare hun går igjennom en tøff periode, kanskje lettere for henne å dele og prate om det når det er på avstand! Sånn er jeg hvertfall 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine Lunde. Noen som vet hvordan hun får brukt dette gamle snapchat filteret? finner det ikke noen sted.

(Bilde er fra hennes snapchat konto).

Screenshot_20190218-222237_Snapchat.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har alle dårlige dager, det er en del av livet. Livet er absolutt ikke for pingler som Renate sier! Jeg er absolutt for at man kan vise både positive og negative sider ved hverdagen. Men det er selve holdningen til Camilla jeg reagerer på. Jeg synes at hun ofte går i offerrolle og klager over småting. Reagerte også på at hun ble sur fordi kjæresten ble matforgiftet. Jeg kan forstå at det er kjempetøft at kjæresten flyttet, men hun har et valg. Enten må man gjøre noe med ønskene sine ellers så må man slutte å klage og heller akspetere utfallet slik det blir. Renate derimot synes jeg er helt skjønn! Hun tar opp mange viktige temaer, og ser ting fra ulike perspektiver. Liker holdingen hennes til livet!! Jeg tror på at man får mer av det man fokuserer på. Leter man etter feil, så vil man finne flere feil også. Det handler ikke om at man skal fornekte kjipe dager, men heller se det positive i ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har fått med seg dramaet hos jentemafiaen siste døgnet? Nå er kontoen slettet også. Har ikke fulgt med hver dag der så har ikke skjønt at de ikke var så gode venner der. Eneste jeg reagerte på var når de fortalte om felles Oslotur og nesten ingen ble med når dagen kom.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma.fruene syns jeg er interessant å følge. Spesielt ei der med blondt hår som er alenemor, hun snakker om tabulagte temaer. Å være mor med psykiske vansker, fødselsdepresjon og mye annet. Også er hun bare helt skjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate fra Happymommysquad gjestet hos Mammabloggerne i dag. For en fantastisk dame!! Elsker måten hun fremsnakker på!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Hyachint31 said:

Noen som har fått med seg dramaet hos jentemafiaen siste døgnet? Nå er kontoen slettet også. Har ikke fulgt med hver dag der så har ikke skjønt at de ikke var så gode venner der. Eneste jeg reagerte på var når de fortalte om felles Oslotur og nesten ingen ble med når dagen kom.  

Det var popcornmateriale så det holdt, haha! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 23.56, Lurimusa skrev:

Mamma.fruene syns jeg er interessant å følge. Spesielt ei der med blondt hår som er alenemor, hun snakker om tabulagte temaer. Å være mor med psykiske vansker, fødselsdepresjon og mye annet. Også er hun bare helt skjønn. 

Det er ikke en konto som skiller seg ut i det hele tatt. Hvertfall de døgnene jeg har følgt har det vært ork å bla gjennom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2019 den 1.06, Devina skrev:

Det var popcornmateriale så det holdt, haha! 

Og de bare fortsetter og fortsetter 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/14/2019 at 9:37 PM, Hyachint31 said:

Noen som har fått med seg dramaet hos jentemafiaen siste døgnet? Nå er kontoen slettet også. Har ikke fulgt med hver dag der så har ikke skjønt at de ikke var så gode venner der. Eneste jeg reagerte på var når de fortalte om felles Oslotur og nesten ingen ble med når dagen kom.  

Hva har skjedd der? Fikk ikke med meg noe før en av de postet noe greier i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...