Gå til innhold

Felles Snapchat-kontoer – hvem er verdt å følge?


Shamgura

Anbefalte innlegg

Jeg følger Tarmbanden, som handler om ulike former for kroniske tarmsykdommer. Allergimatsnappen som er en felleskonto med ulike snappere som snapper om allergimat. Begge er ganske informative og fine. Har og fulgt vegansnappen, men den tror jeg er nede for tida. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Noen som vet om det går ann å hoppe over flere minutter/bilder samtidig? Altså dersom 1 person legger ut en snap der de sitter å smakker og som varer i 5 minutter, går det ikke ann å hoppe litt lenger fremover i tid enn kun 5 sekunder av gangen? Noen som skjønner hva jeg mener?

Ny på snap

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2020 den 13.17, BethD skrev:

Hva handler bakfasaden om? 

Det skal vise hverdagen slik den er uten den fasaden mange av de viser på Instagram men få av disse damene klarer det og når dem prøver blir det så påtatt og falsk🙈 takker nei takk til dem gjengen bortsett fra skjønne Sara Emilie da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maisennaen skrev:

Noen som vet om det går ann å hoppe over flere minutter/bilder samtidig? Altså dersom 1 person legger ut en snap der de sitter å smakker og som varer i 5 minutter, går det ikke ann å hoppe litt lenger fremover i tid enn kun 5 sekunder av gangen? Noen som skjønner hva jeg mener?

Ny på snap

Det hadde jo vært supert om de gikk men har ikke funnet en løsning på det end

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maisennaen skrev:

Noen som vet om det går ann å hoppe over flere minutter/bilder samtidig? Altså dersom 1 person legger ut en snap der de sitter å smakker og som varer i 5 minutter, går det ikke ann å hoppe litt lenger fremover i tid enn kun 5 sekunder av gangen? Noen som skjønner hva jeg mener?

Ny på snap

Syns og dem er litt spennede! Syns det var kult av mammabanden og ha temaet kronisk syke mammaer sist uke og! Der var en fra tarmbanden om jeg ikke husker feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 0.19, linsina skrev:

Inspohjem var et friskt pust synes jeg. God blanding der.

Den må jeg sjekke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger Bakfasaden og Mammahjerter (spørs litt hvem som er på). Tidligere fulgte jeg også Mammabloggerne men de har virkelig tapt seg desverre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Have heter hun som snappet på mammahjerter om kroppspress å tok bilde av egen kropp i et speil eller noe? Blond og slank fra Rogaland 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kakemiriam skrev:

Have heter hun som snappet på mammahjerter om kroppspress å tok bilde av egen kropp i et speil eller noe? Blond og slank fra Rogaland 

Hun som er på joviale idag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kakemiriam skrev:

Have heter hun som snappet på mammahjerter om kroppspress å tok bilde av egen kropp i et speil eller noe? Blond og slank fra Rogaland 

Iris?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Syns de fleste av disse mamma Snapchat kontoene har tapt seg mye! Har et håp om det kommer noen nye som er mer gira på å engasjere! 
 

mammabloggerne hadde jo nylig Ellinor som gjest hun er jo amazing så håper hun blir fastedag skal jeg følge med! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2020 den 15.43, mumrikk1 skrev:

Følger Bakfasaden og Mammahjerter (spørs litt hvem som er på). Tidligere fulgte jeg også Mammabloggerne men de har virkelig tapt seg desverre..

MammaBloggerne har ikke tapt seg dem er jo på bakfasaden og danser i stede for😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Petronella93 skrev:

MammaBloggerne har ikke tapt seg dem er jo på bakfasaden og danser i stede for😂

Ja heldigvis, og derfor følger jeg ikke Mammabloggerne lenger slik jeg gjorde tidligere. Det var jo de eneste jente med futt i😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chroma

Kreftsowhat er verdt å følge dersom man har, har hatt eller kjenner noen med kreft. :)  Eller om man bare er intr i å se hverdagen til noen som har eller har hatt kreft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mumrikk1 skrev:

Ja heldigvis, og derfor følger jeg ikke Mammabloggerne lenger slik jeg gjorde tidligere. Det var jo de eneste jente med futt i😁

Haha nei de vil jeg ikke si meg enig i! Jeg skyr de fleste av de damene der også som er neste copycat av alle andre men skal jeg se noen blir det monicajensen eller Marimor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chroma skrev:

Kreftsowhat er verdt å følge dersom man har, har hatt eller kjenner noen med kreft. :)  Eller om man bare er intr i å se hverdagen til noen som har eller har hatt kreft. 

Å den kanalen der må jeg følge❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Petronella93 skrev:

Haha nei de vil jeg ikke si meg enig i! Jeg skyr de fleste av de damene der også som er neste copycat av alle andre men skal jeg se noen blir det monicajensen eller Marimor

Ja vi har alle forskjellig smak og fint er det😁 Monica er søt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...