Gå til innhold

Felles Snapchat-kontoer – hvem er verdt å følge?


Shamgura

Anbefalte innlegg

Gjest Hegemarita

Kan ikke noe med dette så mulig det er arkivert eller no 😅 men synes også bakfasaden har blitt mer å mer fasade å en videreformidling av det de viser på insta liksom.. bortsett fra hos Hege (hun som bare har vanlig Instagram å ikke er gjennomsponsa) å Therese viser jo ofte rot å slikt da! Gøy med sånn insta vs reality :) hun Linn aner jeg INGENTING om! Hun viser jo ikke hele ansiktet engang! Virker så utrolig barbie å bare skal vise det perfekte.. dritkjedelig! Gi NOE av deg selv da liksom. Hele poenget med bak fasaden er å vise baksiden av medaljen for de sponsa folka på insta.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hegemarita

Ellers synes jeg mammabanden er utroooolig kjedelig :( flaut! De var flinke før, men nå er det bare seriøst og upersonlig og man blir overhode ikke kjent med folkene .. Julie er gøy, men prøver alt for hardt .. msmmabloggerne er en vits! 😂 hun frida er herlig da! Som også er blitt med i bak fasaden. Skjønner ikke Greia med at 3
-4 av de i mammabloggerne gikk over til bak fasaden.. Hun Line/Kine Merete? Eeeer så klein å wannabe! Dansinga og alt er så ...får vondt inni meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger blant annet annarabben og resten av mammahjerter gjengen. Rikke (husker ikke hva mer hun heter, men er også med på Jovialemammaer), og Adalsjenta 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jegserdeg
På 13.11.2019 den 10.57, Den røde fare skrev:

Noen som følger ViMedBarn?

Er innom nå og da, pinlig å se hun ene ta dorull challenge i undertøyet igår.🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Er innom nå og da, pinlig å se hun ene ta dorull challenge i undertøyet igår.🤦‍♀️

Måtte slutte å følge, alltid samme greia🤦‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
13 minutter siden, Den røde fare skrev:

Måtte slutte å følge, alltid samme greia🤦‍♀️

+ mye eksponering av barn, så nei lite innom. 

Har du noen anbefalinger til en kommende Mamma?

Endret av Jegserdeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jegserdeg skrev:

+ mye eksponering av barn, så nei lite innom. 

Har du noen anbefalinger til en kommende Mamma?

Altfor mye!!

Har dessverre ikke det, eneste jeg synes er morsom å følge er Line Victoria Huseby, men hun driver alene da😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronika døli. Anbefales! Kronisk syk, mamma, og organiserer i system hjemme hos seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som følger Levlivetnå? Så CamillaB fra Tarmbanden skal snappe der denne uka. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 15.3.2020 den 2.29, Gjest Hegemarita skrev:

Ellers synes jeg mammabanden er utroooolig kjedelig :( flaut! De var flinke før, men nå er det bare seriøst og upersonlig og man blir overhode ikke kjent med folkene .. Julie er gøy, men prøver alt for hardt .. msmmabloggerne er en vits! 😂 hun frida er herlig da! Som også er blitt med i bak fasaden. Skjønner ikke Greia med at 3
-4 av de i mammabloggerne gikk over til bak fasaden.. Hun Line/Kine Merete? Eeeer så klein å wannabe! Dansinga og alt er så ...får vondt inni meg! 

Hun Line som var på mammabloggerne ønsker å være mer og mer som Sara Emilie på bakfasaden hun prøver så alt for hardt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2020 den 13.04, Macey_8888 skrev:

Følger blant annet annarabben og resten av mammahjerter gjengen. Rikke (husker ikke hva mer hun heter, men er også med på Jovialemammaer), og Adalsjenta 😊

Syns mammahjerter har tapt seg utrulig mye

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 5.02, Jodaneida skrev:

Noen som følger Levlivetnå? Så CamillaB fra Tarmbanden skal snappe der denne uka. 

Å talk for tipset den kontoen skal sjekkes ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2020 den 2.29, Gjest Hegemarita skrev:

Ellers synes jeg mammabanden er utroooolig kjedelig :( flaut! De var flinke før, men nå er det bare seriøst og upersonlig og man blir overhode ikke kjent med folkene .. Julie er gøy, men prøver alt for hardt .. msmmabloggerne er en vits! 😂 hun frida er herlig da! Som også er blitt med i bak fasaden. Skjønner ikke Greia med at 3
-4 av de i mammabloggerne gikk over til bak fasaden.. Hun Line/Kine Merete? Eeeer så klein å wannabe! Dansinga og alt er så ...får vondt inni meg! 

Syns mammabloggerne er blitt en del bedre! Digger Ellinor og Sanna👏🏻🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Bakfasaden er jo bare blitt så lite variert. Alle prøver å være Sara Emilie 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trøndelag84 skrev:

Bakfasaden er jo bare blitt så lite variert. Alle prøver å være Sara Emilie 😂😂

Du sa det! Absolutt alle skal bli den nye Sara Emilie!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg følger team jeg liker sin snap chat for jeg syes det er fantastsik det kull 10 har fått til på 8 uker :) Så følger jeg snappen til Lev livet nå og Lavkarbojentene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Løvemammaene. Syns de gjør en fantastisk jobb. Det er ikke bare en snapkonto. Så kan det diskuteres hvor mye de skal vise barna sine, men jeg har lært veldig mye om f.ek autisme, tourette. 
Snapkollektivet likte jeg før, men ikke de siste månedene. Men nå har jo de lagt ned snapkontoen. 
Liker kontoer som har litt innhold. Ikke bare nå skal vi stå opp, nå skal vi spise, nå skal vi ut på tur, nå skal jeg vise hudpleie rutinene mine, nå skal vi sove. Også avslutter de med spørsmål om vi vil følge de videre. 
Men godt vi er forskjellige. Noen liker hverdagen til andre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvertfall ikke Marimor i Bakfasaden.... Noe så kjedelig. Filmer enten hodet sitt skeivt for å «pose» til kamera eller kaffekoppen der hun egentlig filmer bena sine. Flere ganger hver snap dag. Kan hun ikke bare filme bena sine da og si hun er stolt av dem?!🙈 Kjedelig å følge og ikke Bakfasaden i det hele tatt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...