Kakemiriam Skrevet 21. mars 2019 #121 Del Skrevet 21. mars 2019 Hahaha Anna virker som den siste til å krangle spør du meg. Er glad Cecilie sluttet. Heller det enn Anna. Hun er den beste av de gamle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabe87 Skrevet 21. mars 2019 #122 Del Skrevet 21. mars 2019 Kommer til å savne MALIN jeg. Cecilie må bare slutte for min del. Anna og Iris er der enda, å det trengs nye folk der. Håper bare det er bra folk! Hun Cecilie har gitt meg vondt i magen lenge nå 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 21. mars 2019 #123 Del Skrevet 21. mars 2019 Hun Susanne er vell med enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 21. mars 2019 #124 Del Skrevet 21. mars 2019 27 minutter siden, mumrikk1 skrev: Hun Susanne er vell med enda? Ja, håper hun blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 21. mars 2019 #125 Del Skrevet 21. mars 2019 Hvor har dere fått info om at mammahjerter ikke drar på staysman som en gruppe lengre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 21. mars 2019 #126 Del Skrevet 21. mars 2019 Har fundert. Malin og Therese logget på å sa hadebra å at det var pga alt annet enn mammahjerter. Det gjør ikke Cecilie? Å Iris delte et bilde for bare få dager siden at hun gledet seg til å treffe gjengen. Å I bildet var hun, Cecilie og Anna. Å nå slutter hun rett før konserten de skal på. Noe skurrer. Hun har gjort noe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serra Skrevet 21. mars 2019 #127 Del Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, Litenoggod skrev: Hvor har dere fått info om at mammahjerter ikke drar på staysman som en gruppe lengre? Anna har delt det på sin egen snap 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hohoi Skrevet 21. mars 2019 #128 Del Skrevet 21. mars 2019 12 minutter siden, Serra skrev: Hva mener du med det? Fått med meg at Cecilie var med på en annen snap men slutta for å være med i mammahjerter.. men aldri fått med meg noe av det du skriver her 🤔 Hun har vært på fler plattformer tidligere og gjestet en del hvor det har kommet forskjellige historier hver gang. Også på sin egen snap har det kommet mange historier oppigjennom siden hun startet😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serra Skrevet 21. mars 2019 #129 Del Skrevet 21. mars 2019 5 minutter siden, Hohoi skrev: Hun har vært på fler plattformer tidligere og gjestet en del hvor det har kommet forskjellige historier hver gang. Også på sin egen snap har det kommet mange historier oppigjennom siden hun startet😊 Skjønner! Jaja ikke noe superfan uansett så har ikke fulgt med så veldig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 21. mars 2019 #130 Del Skrevet 21. mars 2019 22 minutter siden, Serra skrev: Anna har delt det på sin egen snap 😊 Åja. Jeg følger ikke Anna lengre. Følte hu var like masete som Cecilie😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serra Skrevet 21. mars 2019 #131 Del Skrevet 21. mars 2019 4 minutter siden, Litenoggod skrev: Åja. Jeg følger ikke Anna lengre. Følte hu var like masete som Cecilie😂 Samme her, går bare inn av og til og ser 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. mars 2019 #132 Del Skrevet 21. mars 2019 Så kona til Staysman la ut på snapen sin om at Mammahjerter ga bort 5 konsertbilletter. Å at hun syns det vat veldig dårlig av vedkommende som hadde sagt at hun hadde skaffet hotellrom til 5 pers det døgnet er. Vedkommende hadde løyet om det til de andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IdaKarlsen Skrevet 21. mars 2019 #133 Del Skrevet 21. mars 2019 Mener å huske noen har nevnt at Cecilie hadde fikset sponset hotell. Ikke sjokket. Ang dette med Anna. Hun virker som en person som går over ens med de fleste. Så kan være hun er veldig uheldig bare. Men igjen, hun er jo ikke uvenner med noen av de virker det som. Mulig Cecilie men det virket ikke slik på chat heller. Kan hende de ønsker å være profesjonelle og ikke spre hat. Det skal de ha creds for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 21. mars 2019 #134 Del Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, IdaKarlsen skrev: Mener å huske noen har nevnt at Cecilie hadde fikset sponset hotell. Ikke sjokket. Ang dette med Anna. Hun virker som en person som går over ens med de fleste. Så kan være hun er veldig uheldig bare. Men igjen, hun er jo ikke uvenner med noen av de virker det som. Mulig Cecilie men det virket ikke slik på chat heller. Kan hende de ønsker å være profesjonelle og ikke spre hat. Det skal de ha creds for! Anna er nok profesjonell å ikke snakke om ting på chat for å verne de det gjelder. Men det har jo vært mye bråk i mammahjerter tidligere med Cecilie og de tidligere vikarene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belenan Skrevet 21. mars 2019 #135 Del Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Litenoggod skrev: Anna er nok profesjonell å ikke snakke om ting på chat for å verne de det gjelder. Men det har jo vært mye bråk i mammahjerter tidligere med Cecilie og de tidligere vikarene. Jeg fikk beskjed at det var Anna, fra personer på JM. Men det kan jo være dem begge, tenker jeg da. At det ble slik er selvfølgelig synd, men det må være mere mellom kortene en som så. Anna kan ikke være så uheldig med alle hun blir venn med via mammahjerter. Madelen var å besøkte, hele familien. Mari var jo BFF utdrikningslag og greier, Therese jobbet hun i nabobutikken til, det var lunsj, små oppmuntringer, så krye over og være på samme sted, og brått er det helt stille fra alle kanter som hun da har hatt forhold til. Hu ser jo også ut til og være den som får best kontakt med dem alle for så og bytte dem (ser sånn ut). Nå skal ikke jeg si meg enig med den ene eller den andre, men det er alltid to sider av en sak. Og Cecilie har ikke delt noe om sin, annet en at hun vil bruke tid på sin egen. Mari sa heller ikke hadet på mammahjerter, ikke Iselin, så hun er heller ikke den første som ikke sier hadet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 21. mars 2019 #136 Del Skrevet 21. mars 2019 12 minutter siden, Belenan skrev: Jeg fikk beskjed at det var Anna, fra personer på JM. Men det kan jo være dem begge, tenker jeg da. At det ble slik er selvfølgelig synd, men det må være mere mellom kortene en som så. Anna kan ikke være så uheldig med alle hun blir venn med via mammahjerter. Madelen var å besøkte, hele familien. Mari var jo BFF utdrikningslag og greier, Therese jobbet hun i nabobutikken til, det var lunsj, små oppmuntringer, så krye over og være på samme sted, og brått er det helt stille fra alle kanter som hun da har hatt forhold til. Hu ser jo også ut til og være den som får best kontakt med dem alle for så og bytte dem (ser sånn ut). Nå skal ikke jeg si meg enig med den ene eller den andre, men det er alltid to sider av en sak. Og Cecilie har ikke delt noe om sin, annet en at hun vil bruke tid på sin egen. Mari sa heller ikke hadet på mammahjerter, ikke Iselin, så hun er heller ikke den første som ikke sier hadet. Anna har vel nesten ikke jobbet på den Reima butikken i det siste heller. Det er jo noe rart der når så mange slutter der. Men Iselin sa på sin egen Snapchat at hu sluttet i mammahjerter for å satse mer på blogg og sosiale medier og sin egen Snapchat den gangen, det var før bråket på mammahjerter med vikarene der . Malene kom inn på mammahjerter og fortalte valget sitt den gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belenan Skrevet 21. mars 2019 #137 Del Skrevet 21. mars 2019 5 minutter siden, Litenoggod skrev: Anna har vel nesten ikke jobbet på den Reima butikken i det siste heller. Det er jo noe rart der når så mange slutter der. Men Iselin sa på sin egen Snapchat at hu sluttet i mammahjerter for å satse mer på blogg og sosiale medier og sin egen Snapchat den gangen, det var før bråket på mammahjerter med vikarene der . Malene kom inn på mammahjerter og fortalte valget sitt den gangen. Ja, og Cecilie var jo bare gjest en gang når Iselin var fast. Men det har jo vært tull der siden lenge før Cecilie ble medlem. Det jeg mener er bare at det er alltid to sider av en sak. Anna forteller jo på en måte sin via Tina sin snap, eller Tina deler. (det er jo ikke så vanskelig og skjønne). Men Cecilie svarer faktisk bare hyggelig. Jeg sa det var trist at så mange sluttet. Hun svarte: det er heldigvis fine jenter og følge videre der 😃. Det må ligge noe mere bak det. Og Cecilie deler jo også bare at hun vil satse på sine egene kanaler, på lik linje som Iselin gjorde den gangen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 21. mars 2019 #138 Del Skrevet 21. mars 2019 Lett å tenke sitt når det kommer frem hva som skjedde i forhold til konserten. Men hvem er igjen fast på mammehjerter nå? Anna og Iris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belenan Skrevet 21. mars 2019 #139 Del Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, Hyachint31 skrev: Lett å tenke sitt når det kommer frem hva som skjedde i forhold til konserten. Men hvem er igjen fast på mammehjerter nå? Anna og Iris? Anna, Iris, Siv, Susanne. Er vel dem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serra Skrevet 21. mars 2019 #140 Del Skrevet 21. mars 2019 12 minutter siden, Belenan skrev: Anna, Iris, Siv, Susanne. Er vel dem da Og Siv er vel bare fast engang i mnd? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå