Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #21 Del Skrevet 13. mars 2005 "Hva skjer `a?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2005 #22 Del Skrevet 22. mars 2005 Har du glømt oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 22. mars 2005 #23 Del Skrevet 22. mars 2005 ..litt sent, men gratulerer med bryllupsdagbok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2005 #24 Del Skrevet 25. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 29. mars 2005 Hallois! Koselig at du følger med, Veslo :-) og takk for hilsen, Izaria! Huff og huff - lenge siden jeg har fått vært her inne nå. Hadde en skikkelig travel periode på jobb, før jeg ble syk og sengeliggende en uke, og så har jeg hatt ferie. Jeg har en greie med at når jeg ikke jobber (feks i helgene, ferier etc) orker jeg ikke å være så mye på nettet hjemmefra. Jeg sitter foran pc´n og jobber hele dagen og bruker internett i jobben stort sett hele tiden, så da får jeg følelsen av å sitte på jobb med én gang jeg setter meg foran pc´n hjemme... Flere som har det sånn? Ellers kan jeg herved meddele at forloveren min har kjøpt seg kjole til bryllupet, så da jeg jeg i hvert fall noe i boks.. Vi har sett oss ut et sted vi kunne tenke oss å bruke som festlokale, men fordi det er så store verdier der inne kan vi bare være 50 personer der + at vi må leie vakt (akkurat det skal gå greit, da). Litt kjedelig det med begrensingen i antall gjester, for vi hadde beregnet å være ca 65. Må altså tenke litt til på det. Sambo og jeg snakker ganske ofte om bryllupet og det at vi skal gifte oss, så det er koselig. Så mye håndfast har vi ikke ennå, men jeg mistenker at bare vi får selve lokalet i boks kan vi få bestilt både kirke, fotograf og mye annet. Jeg synes ærlig talt det er ganske vanskelig å ta en del avgjørelser! Tenk om vi ombestemmer oss underveis og heller vil ha det helt annerledes...? Håper ikke det bare er jeg som har det sånn her inne... Håper alt står bra til med dere andre! Det er vår - hurra! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mars 2005 #26 Del Skrevet 29. mars 2005 Hurra for vår! Og helt topp hvis dere finner ut av dette med lokalet! Og sååå koselig å prate bryllup med den man er så glad i og skal dele den store dagen med!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2005 #27 Del Skrevet 29. mars 2005 Godt å sjå at du er tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 11. april 2005 Forfatter #28 Del Skrevet 11. april 2005 I dag skal kjæresten min prøve å få ringt et par steder, slik at vi kan avtale visning på lokaler. Det blir moro! Om under to uker skal jeg på jentetur til London og det gleder jeg meg sånn til! Skal se om jeg ser noen fine brudebutikker der, sånn at jeg kan få litt inspirasjon til valg av kjole og "tilbehør". Om noen har tips mottas det med stor takk.. :-) Ellers har jeg hørt nyss om at forloveren min allerede har lagt planer for utdrikningslaget! Det er jo godt over et år til, men moro at hun allerede nå tenker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #29 Del Skrevet 12. april 2005 Åh, London er bra!!!!!!!!!!!! Eg var jo der for ei veke sidan, og det var heilt SINNSYKT moro!!!! Du kan kooooooooose deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #30 Del Skrevet 14. april 2005 Åh, udrikningslags-planar!!! Spennande.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 14. april 2005 Forfatter #31 Del Skrevet 14. april 2005 Ja, det er gøy! :-) og litt skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 14. april 2005 Forfatter #32 Del Skrevet 14. april 2005 Foreløpig gjesteliste: Lykkelitens familie: Søster + samboer Mamma + følge Pappa + halvsøster? Mormor Tante + filleonkel Onkel + filletante Kusine 1 Kusine 2 Lykkelitens tilkommendes familie: Far + kone Mor + følge Bror 1 + kone Bror 2 Bror 3 Stebror 1 + samboer Stebror 2 Stesøster Farmor Grandtante Mormor + mann Tante 1 + filleonkel Tante 2 + filleonkel Onkel 1 + filletante Onkel 2 + filletante Fetter 1 Fetter 2 Fetter 3 Fetter 4 Kusine 1 Kusine 2 Kusine 3 Kusine 4 Kusine 5 Venner: 14 stk Til sammen blir dette 62 Så får vi se hva vi ender opp med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #33 Del Skrevet 14. april 2005 Så fin gjesteliste!!! Blir blir 58, trur eg! Har du satt opp noko budsjett enno? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 15. april 2005 Forfatter #34 Del Skrevet 15. april 2005 Dere blir 58? Da skal vi jo ha like store selskap! :-) Vi har ikke satt opp noe budsjett ennå, må først få bestilt lokale. Men vi har opprettet bryllupskonto og såvidt begynt å spare... Jeg tror nå at vi ender opp med Austad Gård, som er et utrolig flott og herskapelig hus fra 1800-tallet. Da må vi i såfall ordne med kokk/mat og drikke etc selv, og jeg er litt i tvil om dette blir for mye detaljer å holde styr på, eller om det går fint. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2005 #35 Del Skrevet 15. april 2005 Dere blir 58? Da skal vi jo ha like store selskap! :-) Jepp! Blir spennande å samarbeide litt framover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #36 Del Skrevet 30. april 2005 Skjer det noko for tida eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2005 #37 Del Skrevet 13. mai 2005 :oppdaterings-masepå-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2005 #38 Del Skrevet 13. mai 2005 Juhu!!! PM frå Lykkeliten!!! Då reknar eg med at vi snart frå ein liten oppdatering her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #39 Del Skrevet 13. mai 2005 Juhu!!! PM frå Lykkeliten!!! Då reknar eg med at vi snart frå ein liten oppdatering her... Jeg sier bare; hva skulle jeg gjort uten deg! Jeg trenger et spark bak i ny og ne Jeg tenker utrolig mye på bryllupet for tiden, og det viser seg i drømmene om natta også.. Her om natta drømte jeg at jeg en dag våknet opp og så sier samboeren min "Hurra, i dag skal vi gifte oss!" Og jeg får helt panikk, for vi har jo ikke ordnet noen ting! Plutselig er alle gjestene der og jeg har ikke en gang kjole... så mamma finner noen laken som hun draperer rundt meg, mens søsteren min står og tvinner karamellpapir i håret mitt for å gjøre meg "fin" - og jeg står og hylskriker til speilet Typisk ufarlig mareritt, men fryktelig å våkne opp til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2005 #40 Del Skrevet 13. mai 2005 Hehe, bryllups-mareritt er ikkje særleg gøy.. Eg hadde eit her ei natt.. Drømte at vi skulle ha bryllupet heime, eg hadde glømt å bestilt mat, og ikkje hadde vi gidda å rydde noko heller... Og eg sprang rundt i underkjolen, for overstoffet var ikkje sydd på enno... Og så hadde eg glømt at eg skulle til frisøren, så håret såg ikkje ut!! Var rimelig glad når eg vakna og forstod at det berre var ein drøm, ja... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå