Gå til innhold

Lykkelitens liv mot bryllupet


Lykkeliten

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

En ting jeg lurer på: Når man får sydd brudekjole, blir resultatet da som om man skulle ha kjøpt den? (Med ulike stofftyper, pynt og stæsj og sånn?) Er det dyrere enn å kjøpe en i salongen?

Det hadde vært gøy å få sydd sin egen kjole, egentlig, men jeg vet ikke om jeg "tør"...

Glømte jo heilt å svare på denne! :) Du kan få ein skikkeleg flott kjole til ein myyykje rimelegare pris enn i butikken, dersom du vel å få den sydd. Det er jo gøy å få seg ein spesial-sydd kjole også! :) Har du sett Somaras si side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har vært inne og kikket litt...

Takk for svar! Jeg skal tenke litt på muligheten for å få sydd kjole, men jeg må nok først kikke og prøve litt for å finne stilen jeg ønsker meg.

Det virker som om man kan få sydd kjole akkurat slik man ønsker den? :)

I dag skal jeg og sambo se på det siste lokalet vi har avtalt visning på, er så spent!

Så skal vi ha noen dager å tenke litt og diskutere hva vi synes om de forskjellige stedene. Tror vi er ganske enige om hva vi mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært inne og kikket litt...

Takk for svar! Jeg skal tenke litt på muligheten for å få sydd kjole, men jeg må nok først kikke og prøve litt for å finne stilen jeg ønsker meg.

Det virker som om man kan få sydd kjole akkurat slik man ønsker den?  :)  

I dag skal jeg og sambo se på det siste lokalet vi har avtalt visning på, er så spent!  

Så skal vi ha noen dager å tenke litt og diskutere hva vi synes om de forskjellige stedene. Tror vi er ganske enige om hva vi mener.

så kjekt!! :P finna lokale e gøy!!!!

ska bli kjekt å følge planane dine!!! du gifte deg helga itte meg :P

lykke t m kikkinga :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, gifter du deg 5. august, nurseBetty?

Må stikke innom dagboka di og kikke litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, gifter du deg 5. august, nurseBetty?

Må stikke innom dagboka di og kikke litt :-)

jepp,om 429 daga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*telle, telle* - da er det 436 dager til jeg skal gifte meg da, jo! Moro!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
*telle' date=' telle* - da er det 436 dager til jeg skal gifte meg da, jo! Moro!!![/quote']

386 dagar til det er min tur!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Veslo er godt under 400 nå! Ikke verst! :)

Jeg var på visning i går, på det siste lokalet vi i utgangspunktet ville se på (Austad Gård).

Det var så utrolig flott der! Både utvendig og innvendig får du følelsen av å være med Toppen Bech på herskapelig rundtur :ler:

MEN, vi kan jo bare være 50 stk der, og det blir litt knapt tror jeg. Synd, men sant.

Sambo og jeg skal diskutere litt neste uke, da har vi nemlig en liten uke ferie og skal på hytta på fjellet - og da får vi endelig tid til å snakke litt om sånne ting. Gleder meg!

Denne helgen og neste helg skal jeg sykle terrengritt - og jeg GRUER meg sånn! (Joda, frivillig, men..)

Ha en superduper helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Terreng-ritt?!?? Det må eg sei! Ikkje dårleg! Lykke til!! :)

Hyttetur og bryllups-snakk er fint! Skal prøve å få oss eit par turar på hytta i sommar vi også, deilig å komme seg bort å berre vere OSS av og til.... ;) Så blir det nok litt bryllups-snakk også ja... Det er fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Er tilbake igjen nå.

Takk for meldinger, Veslo!

Jeg har hatt ferie en uke nå, og det har vært deilig. Energinivået gikk rett til bunns, så jeg har slappet av og bare kost meg. Vært på hytta på fjellet.

Terrengrittene gikk bra! Hadde som mål å gjennomføre begge to, og det klarte jeg. :) Ble selvsagt helt utslitt og hadde ikke akkurat vinnersjanser, men det var heller ikke poenget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, jeg glemte å fortelle en ting!

Vi har bestilt bryllupslokaler!!! Er så fornøyd :-)

Det ble Landfallhytta i Drammen, vi fant ut at det var det stedet som var mest "oss".

Her er stedet:

http://www.landfallhytta.no/

Nå er vi liksom ordentlig i gang! Ingen vei utenom nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åh, FOR ein idyllisk stad de skal ha bryllupet på!!!!!!!! :hjerter:

Gratulerer med gjennomført sykling!! Flott jobba! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, området er veldig idyllisk. Jeg håper bare det blir fint vær, for da kan vi sitte ute på terrassen om kvelden! Er stor terrasse som går rundt bygget, med super utsikt.

Blir det regn blir det litt kjipere. :-(

Men vi har vel alle bestilt fint vær til bryllupet, har vi ikke? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har kjæresten min bestilt kirke!! :hoppe:

Tam-tam-ta-tam...

Vi skal ha vielse lørdag 12. august 2006 kl. 14.30

Her er link til kirken:

Konnerud gamle Kirke

Veslo; hvis du leser dette og gidder - kanskje du kan legge inn klokkeslettet i datolisten vår? :)

iik - nå er jeg så glad og spent! Nå som vi har bestilt både kirke og lokale er vi jo ordentlig i gang...ingen vei tilbake nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...