Gå til innhold

Lykkelitens liv mot bryllupet


Lykkeliten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har vi ikke bestemt oss for noe mer foreløpig, men vi snakker mye om bryllupet likevel. :) Vi er ganske enige om hvordan vi ønsker å ha det, så det er veldig deilig.

Hva annet enn vielse og lokale haster det mest med å få avklart og booket, tro? Fotograf, kanskje?

Ellers har jeg funnet ut at frisøren min ikke jobber på lørdager, så jeg må bli kjent med en ny frisør i løpet av det kommende året som kan sette opp håret mitt i bryllupet...

Vi fikk skattepengene på fredag, og de gikk rett inn på bryllupssparekontoen. :-)

Nå har vi betalt årets ferietur! Jeg gleder meg sånn... Skal tre uker til Hellas fra slutten av juli, bare vi to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Økonomi, mat og fotograf kan vere greitt å ha kontroll over i god tid. Gjesteliste og slikt er jo også greitt å ha klart, om de ikkje har ordna det allereie? Nokon til å bake brudekaka kan vere greit å ordne, kanskje? Klede? Kva med dukar og slikt, dersom de skal kjøpe inn det sjølv? Treng de noko ekstra servise i lokalet dykkar?

Invitasjonar?

Hmm... Kjem ikkje på noko meir i farta eg...

Hos meg går planlegginga for det meste av seg sjølv. Dersom eg kjem over noko eg likar, noterer eg det bak øyra (eller i dagboka mi.. hehe...), og så fell ting liksom på plass av seg sjølv... Fint så lenge det er sånn. Reknar med ting blir litt meir strukturert i løpet av hausten og vinteren... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Då var eg tilbake frå ferie og KG-fri og er endeleg klar for å planlegge eige bryllup og følge med på andre si planlegging att!!! :) Har nett skrive ei halv avhandling i mi eiga dagbok! Hehe.... Har det skjedd mykje på din front i det siste eller? Gledar meg til oppdatering!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Oj! Nå er det lenge siden jeg har skrevet her...

Har gått i ett i hele sommer, men nå er jeg back in business. :)

Kjæresten min og jeg var tre uker i Hellas i sommer og det var en fantastisk ferie! Koste oss veldig og fikk slappet godt av.

Når det gjelder bryllup har vi ikke bestilt noe mer, men vi har tenkt og snakket en del om hvordan vi vil ha det.

Denne uken skal jeg bestille tur til København. Jeg + forlover og en annen kommende brud + forlover reiser dit i november for å kjøpe brudekjole og utstyr. Det blir gøy!

Nå må jeg altså begynne å kikke litt i salonger her hjemme, for å orientere meg om hva slags kjole jeg er ute etter.

Det vi må ordne nå snart er valg av fotograf. Vi er nesten sikre på hvem vi skal velge, men bør vel snakke med litt forskjellige først.

Ellers tenker jeg mye på hva slags invitasjoner vi skal ha. Har lyst på noen som er litt "oss"... Får prøve å være litt kreative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og tusen takk for hilsner, Veslo! Jeg så de ikke før nå, jeg!

Jeg har savnet deg også! :klem:

Hatt en bra sommer du, da?

Skal gå inn i dagboken din og kikke litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har det heilt topp ja!! :) Kjekt med oppdatering frå deg! Invitasjonar er gøy!! Du må fortelle korleis dei skal vere når de får bestemt dykk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke begynt på invitasjonene ennå, er fortsatt i tenkeboksen ;)

Førstepri nå er å få booket fotograf + frisør, så jeg driver å orienterer meg i det "markedet"... Synes valg av fotograf er viktig, men har nesten bestemt oss for en.

Forresten driver jeg også og undersøker suiter i området, for jeg tenker at det må vi også få bestilt snart. Viktig det også :)

Nå er Københavntur i november bestilt! Blir moro! Skal begynne å kikke på brudekjoler her i byen om et par uker, og så er planen at jeg skal kjøpe kjole i København.

Er under 11 måneder igjen nå...gleder meg sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Lúthien!

Jeg har jo visst om bryllupet over et år nå, men jeg er av den typen som skynder meg langsomt :ler: så det er mye uavklart ennå. Men har masse ideer og planer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal ha bryllupet på et sted der de ordner alt av mat, drikke, servering etc, og de ordner visstnok med pynting også.

MEN, jeg har litt lyst til å kjøpe inn blomster/pynt selv, sånn at jeg får det slik jeg vil ha det. Unnskyld, jeg mener "vi" :ler:

Har ikke bestemt oss for farger ennå, men jeg tror jeg vil ha det i type hvitt/krem/gull eller sølv/ eventuelt andre duse, harmoniske farger.

Det blir ikke noe blått eller rosa, det er i hvert fall sikkert..

Duker, tallerkner etc holdes i hvitt, for det er det de har i selskapslokalet.

Vi må bestemme oss for fargene som skal gå igjen i alt, egentlig! Pynt, blomster, brudebukett, invitasjoner etc. Får ta en diskusjon om det (selv om det nok er jeg som har meninger i det hele tatt om akkurat det).

Min kjære har begynt å tenke på hva han skal ha på seg også. Gleder meg sånn til å se det før vi går inn i kirken sammen...sukk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte farger dere (du ;) ) tenker på!

Jeg er heller ikke noen "rosapus" og blått fenger meg liksom ikke helt, selv om fargen i seg selv er ok.

Vi heller nok mer for fargespekteret hvit (ikke blåhvitt, men ivory, kanskje krem osv), dyprødt, dypgrønn/naturgrønn, brune toner, tror kanskje jeg liker sølv bedre enn gull, men en "klar" gullfarge, naturgrønt og hvit er jo nydelig. Er litt "koko" med tanke på fargevalget, for jeg har egentlig bilder i hodet av et vinterbryllup med mye hvitt og kalde farger, men så skal vi ha vårbryllup og da er det finere med andre farger..

Det blir nok en av disse fargene hos oss, evt en kombinasjon av to eller flere farger. Ikke FOR mye farger, jeg liker det best når det er lyst og "rent".

Jeg tenkte å avgjøre fargevalget ved å finne brudebuketten først og ta fargene derfra. :)

Så koselig at dere skal gå inn i kirken sammen da! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...