Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ååå fy f... så klein newa er! Han nye vil ikke kline med henne. Han vil ikke ha sex med henne. Men hun kaster seg over han.  Så hun hadde altså sex med to gutter der inne hun da? Kjipt at begge guttene hun kastet seg over ble sammen med andre jenter da (forutsatt at det at han nye er sammen med Julie stemmer). 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååå fy f... så klein newa er! Han nye vil ikke kline med henne. Han vil ikke ha sex med henne. Men hun kaster seg over han.  Så hun hadde altså sex med to gutter der inne hun da? Kjipt at begge guttene hun kastet seg over ble sammen med andre jenter da (forutsatt at det at han nye er sammen med Julie stemmer). 

Anonymkode: fee22...fb8

Det er jo ikke rart når hun oppfører seg som en fjortis i 9 klasse. Hun er så desperat at jeg blir flau 🙈🙈🙈

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke rart når hun oppfører seg som en fjortis i 9 klasse. Hun er så desperat at jeg blir flau 🙈🙈🙈

Anonymkode: bf19f...b09

Det er helt grusomt å se på. Får lyst til å ta tak i henne gjennom tv-en å riste litt vett inn i henne 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så irriterende Triana er. Måten hun grilla Anders på når det er helt opplagt at han ikke hadde sjans (hadde ikke han byttet så hadde han jo selv havnet på solo også) ble for dumt. Stilte han i et verre lys hos hans nye partner også uten grunn. Syns de er unødvendig harde mot ham. 

Likte Charlotte så godt i starten, men nå virker hun mer og mer bitchy. Men den mest irriterende er helt klart Newa, håper virkelig hun ryker. Søt jente men fy flate så kleint å se på. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newa tror visst at hun kan bare peke på det hun vil ha så får hun det. Tar som en selvfølge at de hun liker er interessert i henne og.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO’ klærne Triana har på seg ved dagens episode, hvor finner jeg ut hvor de er ifra? De var så fine 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem ble splitta?

Anonymkode: 3713a...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ble splitta?

Anonymkode: 3713a...291

Newa ble satt med han nye (og kastet seg over han både på festen og da de skulle legge seg. Hun trengte å tømme seg, som hun så fint sa). Anders ble satt med den nye jenta. 

Så Charlotte og Marius (er det det han heter, ble plutselig usikker?) ble satt på solo. 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Newa ble satt med han nye (og kastet seg over han både på festen og da de skulle legge seg. Hun trengte å tømme seg, som hun så fint sa). Anders ble satt med den nye jenta. 

Så Charlotte og Marius (er det det han heter, ble plutselig usikker?) ble satt på solo. 

Anonymkode: fee22...fb8

Hehe.. Newa er i høygir skjønner jeg :) like greit at Charlotte er utrygg... Marius håper jeg greier seg 

Anonymkode: 3713a...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Divaen AM er overbevist om at Marius flørtet med Ina for å gjøre henne sjalu! :fnise: Uff, så kleint! Men ikke så kleint som oppførselen til Newa... Hjelpe meg så umoden og desperat hun er. Når skal hun lære seg at fylleklining ikke alltid betyr følelser eller at man er den heldige utvalgte som har enerett på den man har klint med. Jeg lo litt da Karoline snakket om hvordan hun ikke ville ha sagt nei om sjansen til sex med Oscar byr seg, og Newa fikk litt furteleppe og prøvde fortvilt å argumentere med at han var hennes. Der og da tenkte jeg litt ondskapsfullt at jeg håper Oscar kaster seg over Karoline og har dampende sex med henne! :ler:
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ryktes at Julie og Oscar blir et par. Se hennes siste youtube-video. Tenk hvis Newa "taper" en gutt til en annen jente inne på hotellet igjen!

Anonymkode: 374f8...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktet sier også at Leo slipper kulen på 200k (ovenfor Julie altså).

Anonymkode: 374f8...6b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååå fy f... så klein newa er! Han nye vil ikke kline med henne. Han vil ikke ha sex med henne. Men hun kaster seg over han.  Så hun hadde altså sex med to gutter der inne hun da? Kjipt at begge guttene hun kastet seg over ble sammen med andre jenter da (forutsatt at det at han nye er sammen med Julie stemmer). 

Anonymkode: fee22...fb8

Det blir jo noe på henne, så han hadde visst lyst da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, A4. skrev:

Det blir jo noe på henne, så han hadde visst lyst da :fnise:

Det så ikke ut som om han hadde spesielt lyst 😂 Men med så mye mas gir han til slutt etter. Han er gutt, så hull er hull 🙈 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Blablaa said:

HALLO’ klærne Triana har på seg ved dagens episode, hvor finner jeg ut hvor de er ifra? De var så fine 😍

:fnise: du er morsom du. Klærne var helt grusomme, jeg trodde hun hadde lånt klærne til en pensjonist som skulle på treningssenter. Fysj.

Anonymkode: 8d1e9...3b0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: du er morsom du. Klærne var helt grusomme, jeg trodde hun hadde lånt klærne til en pensjonist som skulle på treningssenter. Fysj.

Anonymkode: 8d1e9...3b0

Eller en hotell uniform 😂

Anonymkode: de91d...720

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skjer i dagens? 

Anonymkode: 3713a...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer i dagens? 

Anonymkode: 3713a...291

Episoden er ikke lagt ut enda.

Anonymkode: 5a57a...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at det er Karoline eller AM som får den fredningen imorgen. Mest sannsynlig Karoline, og at hun kanskje stiller seg bak Oscar og Leo får Charlotte og Newa bak seg. Håper faktisk Newa blir chippa ut imorgen, fordi hun har begynt å irritere meg grenseløst. Makan til respektløs og helt desperat oppførsel mot andre mennesker. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...