Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper han nye ryker ut. Uansett hvor «lite spennende» det er. Den typen der as- skulle aldri fått sjekket inn på PH

Anonymkode: af4d6...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen anelse om hvem de to som kommer inn neste uke er? en fyr med tattovering på kneet hvertfall.. Og en blond jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke det Triana sa på starten. noe med at Ali kunne stjele en jente før solen gikk ned. jeg spolte meg igjennom episoden så mulig jeg gikk glipp av noe, men hva mente hun med det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan bare snakke for min egen del men hadde Julie opptredt LITT mer ydmyk mot andre deltagere, også når hun sendte ut Isabel, så hadde ikke jeg mislikt henne. Det er den schizofrene opprørselen hennes JEG misliker, at hun hulker og griner og synes så synd på seg selv når enn ting ikke går hennes vei, også er hun usympatisk og nedlatende mot andre når hun får det slik hun vil. DET er problemet med Julie. 

Ja, Erik var med på å sende Isabel ut, på lik linje som Isabel. Erik har også tatt flere valg der inne på bekostning av andre deltagere. Det er en del av spillet. Uansett hvem som utfører valg så er ikke DET problemet. Det er måten man gjør det på. Erik har ikke oppført seg på denne måten som Julie har derimot, og får derfor ikke like mange reaksjoner og «hat» for å spille hardt eller skittent. 

Anonymkode: e2659...bca

Vet du i det hele tatt hva schizofreni er? 

Anonymkode: 4c035...616

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, kindagirl skrev:

Noen anelse om hvem de to som kommer inn neste uke er? en fyr med tattovering på kneet hvertfall.. Og en blond jente..

 

13 minutter siden, TAA skrev:

Skjønte ikke det Triana sa på starten. noe med at Ali kunne stjele en jente før solen gikk ned. jeg spolte meg igjennom episoden så mulig jeg gikk glipp av noe, men hva mente hun med det? 

Ser ut som om Ali kommer tilbake. Nå gadd jeg ikke spole tilbake å se, men han som kommer inn neste uke har tatovering på kneet. Det hadde vel Ali også? Samt at personen hadde lange, tynne ben

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er Ali, han som kommer inn hadde sleeve på begge armene helt ned til håndleddet, det har ikke Ali. Ja, jeg spolte tilbake for å sjekke :P

Det er nok Oskar Johansson, svenske som tydeligvis er kjæreste med Julie nå? oskarjsson på insta, passet til tatoveringene

Endret av nutella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina Kilnes og mest sannsynlig Oskar Johansson. Fyren har samme kroppstype som Ali og har tatoveringer han også.

Ser ut som Mathias er god venn med Julie i dag, og at Newa og Julie har blitt venner igjen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på instaen til Oscar Johansson nå.. Han har tattovering på kneet. Så da er det nok han ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg ikke skrevet at hun har vært slem (lol?). Når hun gliser og ler etter at Isabel ryker etter hennes fortjeneste og etter at hun forteller om konsekvensene av at hun klarte oppdraget sitt blir det for dumt å forvente at Mathias og AM skal inkludere henne. Jeg har ikke forsvart verken AM eller Mathias, heller det motsatte, så det siste synes jeg også blir for dumt at rettes mot mitt innlegg. Mathias og AM har imidlertid poengtert at grunnen til at de reagerer så sterkt er hvordan Julie fattet beslutningene (lo og gliste), og her er Julie slettes ikke så uskyldig som du skal ha det til. 

Det går faktisk an å kritisere begge parters oppførsel. 

Anonymkode: 6f81b...da4

Det har jeg da også gjort. Jeg mener ikke at Julie er helt uskyldig for det er hun ikke, men jeg synes hun får mye kjeft for ting som alle der gjør i større eller mindre grad.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det unnskylder da ikke Julies oppførsel. Det er ikke slik at det er greit å oppføre seg dårlig bare fordi andre oppfører seg verre, eller fordi «alle der inne har sine svin på skogen». 

Anonymkode: 6f81b...da4

Det er jo akkurat det som er mitt poeng; at alle parter oppfører seg dårlig og derfor synes jeg det er urettferdig at Julie blir gjort til syndebukk. Julie er ikke verre enn andre der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TAA skrev:

Skjønte ikke det Triana sa på starten. noe med at Ali kunne stjele en jente før solen gikk ned. jeg spolte meg igjennom episoden så mulig jeg gikk glipp av noe, men hva mente hun med det? 

dette stusset jeg også over..  

Anonymkode: 529b8...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det byr meg egentlig sterkt i mot å dele en link fra nrk, men ta en titt på denne. Behind the scenes på hotellet. https://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret-dokumentar/MUHU06000818/sesong-2/episode-3

Det er iallefall helt tydelig at Newa juger som er gris når det kommer til hva som ikke ble vist på tv (sorry for å rippe opp i det igjen). Men i denne lille dokumentaren kommer det klart frem at familien hennes ikke likte at hun var med på Paradise, og det levner derfor ingen tvil om hvorfor det ikke ble vist på tv at Newa hadde sex!

Hun podusenten lever også i sin egen lille boble da. Lurer på om hun tror på det hun selv sier "jeg produserer ikke et program om 10 halvnakne, fulle ungdommer. Jeg produserer et program som handler om relasjoner, tillit og vennskap". Ok, innbill deg selv det du :fnise:

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Mathias er godt likt der nå, så blir han nok der en stund til. Synes det var litt dumt at Kristian røyk, han ville ha ut "legendene" Merker jeg ikke liker noen av "legendene" som er/var med i årets sesong. Synes det er teit ikke alle 7 fikk sjekke inn. Dårlig opplegg

Var Mathias og AM noen av de siste deltagerne som reiste fra Mexico? Enten er de i finalen eller juryen 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.4.2018 den 11.42, AnonymBruker skrev:

Julie var med på sende ut Isabel og lo, greit! Get over it! Folk der inne (og fans) er aller mest bitter over at Isabel røyk, og har virkelig melket Julie for alt de kan melke hun for at Isabel røyk. Men herregud, Isabel var en dårlig spiller. Hun spilte for hardt og trodde hun var safe. Noe som er det dummeste man kan gjøre der inne. Hun valgte selv å ikke kjempe om den siste makten, fordi hun trodde hun sto trygt. Hadde hun ikke gjort det, hadde hun helt sikkert blitt på hotellet. Men hun var dum og trodde på Erik. 

Det er veldig mye som spilte inn og det var mange som hadde en finger mer i spillet om å få ut Isabel. Og Isabal trodde ikke at julie var hennes beste venn, uansett så setter ikke Isabel bestevenner så veldig høyt. Hun og Martine var jo bestevenner, og Isabel hadde jo sex med Piere mens han var sammen med Martine. Så noe engel er Isabel ikke.

 

Kan vi være ferdig med «Julie sendte Isabel ut og lo!» nå? 😂 Herregud

Anonymkode: de91d...720

 

På 26.4.2018 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Signerer. Kan folk komme seg over det nå?! Dårlig gjort av Julie, men det skjedde for 2 uker siden. På tide å komme seg videre.

Anonymkode: bf19f...b09

Grunnen til dette er jo enkel. Mathias og AM hadde ikke kommet seg over det frem til Julie røk, og det var også derfor de ønsket henne ut. Det er ikke veldig unormalt å diskutere noe som er aktuelt på skjermen selv om selve hendelsen faller tilbake i tid. Da får man heller bare hoppe over det man synes er lite interessant i stedet for å diktere hva man skal diskutere i en tråd. 

Anonymkode: 6f81b...da4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ardwinna skrev:

Det har jeg da også gjort. Jeg mener ikke at Julie er helt uskyldig for det er hun ikke, men jeg synes hun får mye kjeft for ting som alle der gjør i større eller mindre grad.

Det er jo akkurat det som er mitt poeng; at alle parter oppfører seg dårlig og derfor synes jeg det er urettferdig at Julie blir gjort til syndebukk. Julie er ikke verre enn andre der inne.

Men selv om man kritiserer den ene parten i ett innlegg vil det ikke si at man ikke har kritisert den andre parten i et annet. I det forrige innlegget ditt jeg siterte hadde du jo sitert to kommentarer fra meg, en om Julie og en om AM. Begge to ble kritisert. Jeg ser rett og slett ikke hvorfor man må kritisere alle på en gang dersom man har lyst til å kritisere en person.  

Anonymkode: 6f81b...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det byr meg egentlig sterkt i mot å dele en link fra nrk, men ta en titt på denne. Behind the scenes på hotellet. https://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret-dokumentar/MUHU06000818/sesong-2/episode-3

Det er iallefall helt tydelig at Newa juger som er gris når det kommer til hva som ikke ble vist på tv (sorry for å rippe opp i det igjen). Men i denne lille dokumentaren kommer det klart frem at familien hennes ikke likte at hun var med på Paradise, og det levner derfor ingen tvil om hvorfor det ikke ble vist på tv at Newa hadde sex!

Hun podusenten lever også i sin egen lille boble da. Lurer på om hun tror på det hun selv sier "jeg produserer ikke et program om 10 halvnakne, fulle ungdommer. Jeg produserer et program som handler om relasjoner, tillit og vennskap". Ok, innbill deg selv det du :fnise:

Anonymkode: fee22...fb8

Nå er det jo faktisk det programmet handler om. Samt humor. :) 

Anonymkode: 89435...50c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo faktisk det programmet handler om. Samt humor. :) 

Anonymkode: 89435...50c

Det de absolutt fleste forbinder med Pærra er:

Unge, halnakne, brune nordmenn, smurt inn i babyolje; med intelligensen og ordforrådet til en 10-åring; som drikker seg dritings og har sex. Og krangler. 

 

Anonymkode: 5fb17...43b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...