Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Ardwinna skrev:

Enig. Jeg likte henne veldig godt i hennes sesong men nå er hun bare cocky og slem. Hun burde ha blitt sendt hjem bare for den elendige forsvarstalen sin på Pandoras i dag; "Tihi fnis, det Julie sa! Hihihiii!" Hun kunne i det minste ha latt som om hun hadde noe fornuftig å si.
Jeg skjønner at Marius vil ha AM der inne siden han tilber jorden hun går på, men at det var taktisk lurt å beholde henne istedet for Julie der inne er jo ikke tilfelle. AM kommer neppe til å beskytte ham dersom han skulle stå i fare senere. Han er jo i Eriks allianse, og hun synes bare han er et nusselig leketøy der inne. Taktisk sett burde han beholdt Julie.

Hvordan har Julie behandlet folk der inne? Hun overreagerte da Anders stilte seg bak henne, men ellers har hun da ikke vært slem der inne? :klo:

Hvis noen skal beskyldes for å behandle folk dårlig så er det heller Mathias. Jeg ville mye heller å blitt kastet ut av PH på en kynisk måte av Julie, enn å bli glist opp i ansiktet av sleipe Mathias mens han snakker dritt om meg bak ryggen min og virkelig går på person istedet for spillet. Jeg håper Mathias ryker ut snart, han er etter min mening den som oppfører seg verst der inne.

Nå har jeg ikke skrevet at hun har vært slem (lol?). Når hun gliser og ler etter at Isabel ryker etter hennes fortjeneste og etter at hun forteller om konsekvensene av at hun klarte oppdraget sitt blir det for dumt å forvente at Mathias og AM skal inkludere henne. Jeg har ikke forsvart verken AM eller Mathias, heller det motsatte, så det siste synes jeg også blir for dumt at rettes mot mitt innlegg. Mathias og AM har imidlertid poengtert at grunnen til at de reagerer så sterkt er hvordan Julie fattet beslutningene (lo og gliste), og her er Julie slettes ikke så uskyldig som du skal ha det til. 

Det går faktisk an å kritisere begge parters oppførsel. 

Anonymkode: 6f81b...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Ardwinna skrev:


Det er ikke Julie som har sammenlignet andre med en ekkel nylagt bæsj i doskåla eller kalt andre for fitteunger, for å si det sånn.
Alle der inne har sine svin på skogen, og følelsene sitter nok litt for løst av og til, men jeg synes Julie får ufortjent mye pepper. Jeg håper hun kommer inn igjen og spiller ut Mathias og AM :) Det hadde nok blitt dramatisk! :fnise:

Men det unnskylder da ikke Julies oppførsel. Det er ikke slik at det er greit å oppføre seg dårlig bare fordi andre oppfører seg verre, eller fordi «alle der inne har sine svin på skogen». 

Anonymkode: 6f81b...da4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes uansett Julie for MYE pepper. Helt utrolig hvor mye drit og stygge kommentarer hun får i kommentarfeltet til Isabel og sånn. Jeg er ikke fan av Julie, men folk må roe seg ned

Håper Julie får komme inn med en makt som går ut over Mathias og AM. 

Anonymkode: f1cd8...430

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes uansett Julie for MYE pepper. Helt utrolig hvor mye drit og stygge kommentarer hun får i kommentarfeltet til Isabel og sånn. Jeg er ikke fan av Julie, men folk må roe seg ned

Håper Julie får komme inn med en makt som går ut over Mathias og AM. 

Anonymkode: f1cd8...430

Jeg fatter seriøst ikke hvordan folk får seg til å skrive all den dritten. Uansett hvem det er. Det er et spill, for crying out loud! Kjenner jeg blir så jævlig forbanna over det folk skriver! Julie er ikke den første som utsettes for dette, og hun er nok dessverre ikke den siste! :( 

Anonymkode: 529b8...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som Julie hinter veldig til at hun skal komme inn igjen helt i slutten av gårsdagens episode, dette snakket om at det er de farligste fangene som sitter på isolat, og de må man passe seg for, for de kan komme tilbake å ta hevn. 

Anonymkode: 70f7b...c54

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som Julie hinter veldig til at hun skal komme inn igjen helt i slutten av gårsdagens episode, dette snakket om at det er de farligste fangene som sitter på isolat, og de må man passe seg for, for de kan komme tilbake å ta hevn. 

Anonymkode: 70f7b...c54

Det tenkte jeg også. Det var måten hun sa det på så det kunne høres ut som at hun vet at hun kommer inn igjen.

Anonymkode: 36c15...776

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julie kommer nok inn igjen og håper jeg hun får kicket ut AM :)

Anonymkode: f1cd8...430

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes uansett Julie for MYE pepper. Helt utrolig hvor mye drit og stygge kommentarer hun får i kommentarfeltet til Isabel og sånn. Jeg er ikke fan av Julie, men folk må roe seg ned

Håper Julie får komme inn med en makt som går ut over Mathias og AM. 

Anonymkode: f1cd8...430

Jeg leste "for mye lepper" :fnise:

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi tro paradisebloggerne så er det enkelte av årets deltagere som ikke er flinke til å holde kjeft og har fortalt mye, så skal ikke se bort i fra at man på den måten har andre her inne også fått det med seg hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie var med på sende ut Isabel og lo, greit! Get over it! Folk der inne (og fans) er aller mest bitter over at Isabel røyk, og har virkelig melket Julie for alt de kan melke hun for at Isabel røyk. Men herregud, Isabel var en dårlig spiller. Hun spilte for hardt og trodde hun var safe. Noe som er det dummeste man kan gjøre der inne. Hun valgte selv å ikke kjempe om den siste makten, fordi hun trodde hun sto trygt. Hadde hun ikke gjort det, hadde hun helt sikkert blitt på hotellet. Men hun var dum og trodde på Erik. 

Det er veldig mye som spilte inn og det var mange som hadde en finger mer i spillet om å få ut Isabel. Og Isabal trodde ikke at julie var hennes beste venn, uansett så setter ikke Isabel bestevenner så veldig høyt. Hun og Martine var jo bestevenner, og Isabel hadde jo sex med Piere mens han var sammen med Martine. Så noe engel er Isabel ikke.

 

Kan vi være ferdig med «Julie sendte Isabel ut og lo!» nå? 😂 Herregud

Anonymkode: de91d...720

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julie var med på sende ut Isabel og lo, greit! Get over it! Folk der inne (og fans) er aller mest bitter over at Isabel røyk, og har virkelig melket Julie for alt de kan melke hun for at Isabel røyk. Men herregud, Isabel var en dårlig spiller. Hun spilte for hardt og trodde hun var safe. Noe som er det dummeste man kan gjøre der inne. Hun valgte selv å ikke kjempe om den siste makten, fordi hun trodde hun sto trygt. Hadde hun ikke gjort det, hadde hun helt sikkert blitt på hotellet. Men hun var dum og trodde på Erik. 

Det er veldig mye som spilte inn og det var mange som hadde en finger mer i spillet om å få ut Isabel. Og Isabal trodde ikke at julie var hennes beste venn, uansett så setter ikke Isabel bestevenner så veldig høyt. Hun og Martine var jo bestevenner, og Isabel hadde jo sex med Piere mens han var sammen med Martine. Så noe engel er Isabel ikke.

 

Kan vi være ferdig med «Julie sendte Isabel ut og lo!» nå? 😂 Herregud

Anonymkode: de91d...720

Signerer. Kan folk komme seg over det nå?! Dårlig gjort av Julie, men det skjedde for 2 uker siden. På tide å komme seg videre.

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det kun Julie som får kjeft. Flere var med på det. Var vel i bunn Erik sin masterplan, men Julie får all kjeften

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så er det kun Julie som får kjeft. Flere var med på det. Var vel i bunn Erik sin masterplan, men Julie får all kjeften

Anonymkode: bf19f...b09

Erik hadde også mulighet til å redde henne inn igjen, men sa nei. Men det er Julie som får tyn for det. Lurer på hva de hadde brukt som unnskyldning for å hate på Julie hvis hun ikke hadde ledd.

Anonymkode: de91d...720

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erik hadde også mulighet til å redde henne inn igjen, men sa nei. Men det er Julie som får tyn for det. Lurer på hva de hadde brukt som unnskyldning for å hate på Julie hvis hun ikke hadde ledd.

Anonymkode: de91d...720

At hun la hånden rundt Mathias. "Hun la hånden rundt Mathias! For en bitch hun er. Skikkelig fæl!"

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erik hadde også mulighet til å redde henne inn igjen, men sa nei. Men det er Julie som får tyn for det. Lurer på hva de hadde brukt som unnskyldning for å hate på Julie hvis hun ikke hadde ledd.

Anonymkode: de91d...720

Jeg kan bare snakke for min egen del men hadde Julie opptredt LITT mer ydmyk mot andre deltagere, også når hun sendte ut Isabel, så hadde ikke jeg mislikt henne. Det er den schizofrene opprørselen hennes JEG misliker, at hun hulker og griner og synes så synd på seg selv når enn ting ikke går hennes vei, også er hun usympatisk og nedlatende mot andre når hun får det slik hun vil. DET er problemet med Julie. 

Ja, Erik var med på å sende Isabel ut, på lik linje som Isabel. Erik har også tatt flere valg der inne på bekostning av andre deltagere. Det er en del av spillet. Uansett hvem som utfører valg så er ikke DET problemet. Det er måten man gjør det på. Erik har ikke oppført seg på denne måten som Julie har derimot, og får derfor ikke like mange reaksjoner og «hat» for å spille hardt eller skittent. 

Anonymkode: e2659...bca

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Julie var med på sende ut Isabel og lo, greit! Get over it! Folk der inne (og fans) er aller mest bitter over at Isabel røyk, og har virkelig melket Julie for alt de kan melke hun for at Isabel røyk. Men herregud, Isabel var en dårlig spiller. Hun spilte for hardt og trodde hun var safe. Noe som er det dummeste man kan gjøre der inne. Hun valgte selv å ikke kjempe om den siste makten, fordi hun trodde hun sto trygt. Hadde hun ikke gjort det, hadde hun helt sikkert blitt på hotellet. Men hun var dum og trodde på Erik. 

Det er veldig mye som spilte inn og det var mange som hadde en finger mer i spillet om å få ut Isabel. Og Isabal trodde ikke at julie var hennes beste venn, uansett så setter ikke Isabel bestevenner så veldig høyt. Hun og Martine var jo bestevenner, og Isabel hadde jo sex med Piere mens han var sammen med Martine. Så noe engel er Isabel ikke.

 

Kan vi være ferdig med «Julie sendte Isabel ut og lo!» nå? 😂 Herregud

Anonymkode: de91d...720

Lol, nei? Virker mest som at du er den som er bitter og ikke takler at favoritten din får så mye pes for oppførselen sin. Jeg takler ikke Julie på grunn av hennes egen oppførsel som jeg har nevt i innlegget rett over her. Det har ingen verdens ting med Isabel å gjøre. Tvert motsatt så taklet jeg ikke Isabel, og synes hun var ufyselig hun også. Så der røk den teorien din 🙄

Anonymkode: e2659...bca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan bare snakke for min egen del men hadde Julie opptredt LITT mer ydmyk mot andre deltagere, også når hun sendte ut Isabel, så hadde ikke jeg mislikt henne. Det er den schizofrene opprørselen hennes JEG misliker, at hun hulker og griner og synes så synd på seg selv når enn ting ikke går hennes vei, også er hun usympatisk og nedlatende mot andre når hun får det slik hun vil. DET er problemet med Julie. 

Ja, Erik var med på å sende Isabel ut, på lik linje som Isabel. Erik har også tatt flere valg der inne på bekostning av andre deltagere. Det er en del av spillet. Uansett hvem som utfører valg så er ikke DET problemet. Det er måten man gjør det på. Erik har ikke oppført seg på denne måten som Julie har derimot, og får derfor ikke like mange reaksjoner og «hat» for å spille hardt eller skittent. 

Anonymkode: e2659...bca

Signerer denne. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med mindre det skjer noe i løpet av episoden så blir vel dette en sykt kjedelig episode. Regner med han nye ryker ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det skjer noe, for blir for kjedelig om det bare skal stå mellom de to nye. Hva var den greia med at folk gjemte seg for politi på previewen? Håper det er noe som kan dele ut en fredning eller noe. 

Anonymkode: f31cb...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper det skjer noe, for blir for kjedelig om det bare skal stå mellom de to nye. Hva var den greia med at folk gjemte seg for politi på previewen? Håper det er noe som kan dele ut en fredning eller noe. 

Anonymkode: f31cb...636

Noen som var veldig etter Erik i hvertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...