Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så på Pærraprat nå - og der avslutter Aurora med å si at hun fikk en uke i sola på slutten av oppholdet med AM. Vil det si at AM ikke er i finalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, A4. skrev:

Så på Pærraprat nå - og der avslutter Aurora med å si at hun fikk en uke i sola på slutten av oppholdet med AM. Vil det si at AM ikke er i finalen?

Hvor lenge var Aurora egentlig der? Hun fikk ikke en gang sjekke inn, men var der i flere uker? :klo:

Anonymkode: 9cee3...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, A4. skrev:

Så på Pærraprat nå - og der avslutter Aurora med å si at hun fikk en uke i sola på slutten av oppholdet med AM. Vil det si at AM ikke er i finalen?

Det tok jo litt tid før AM sjekket inn. Jeg vil vel heller tro det var på slutten av Aurora sitt opphold. For Aurora kommer jo ikke inn igjen, eller hva?

Anonymkode: 6f81b...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2018 den 8.06, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg ikke skrevet at hun har vært slem (lol?). Når hun gliser og ler etter at Isabel ryker etter hennes fortjeneste og etter at hun forteller om konsekvensene av at hun klarte oppdraget sitt blir det for dumt å forvente at Mathias og AM skal inkludere henne. Jeg har ikke forsvart verken AM eller Mathias, heller det motsatte, så det siste synes jeg også blir for dumt at rettes mot mitt innlegg. Mathias og AM har imidlertid poengtert at grunnen til at de reagerer så sterkt er hvordan Julie fattet beslutningene (lo og gliste), og her er Julie slettes ikke så uskyldig som du skal ha det til. 

Det går faktisk an å kritisere begge parters oppførsel. 

Anonymkode: 6f81b...da4

 

På 26.4.2018 den 8.11, AnonymBruker skrev:

Men det unnskylder da ikke Julies oppførsel. Det er ikke slik at det er greit å oppføre seg dårlig bare fordi andre oppfører seg verre, eller fordi «alle der inne har sine svin på skogen». 

Anonymkode: 6f81b...da4

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men selv om man kritiserer den ene parten i ett innlegg vil det ikke si at man ikke har kritisert den andre parten i et annet. I det forrige innlegget ditt jeg siterte hadde du jo sitert to kommentarer fra meg, en om Julie og en om AM. Begge to ble kritisert. Jeg ser rett og slett ikke hvorfor man må kritisere alle på en gang dersom man har lyst til å kritisere en person.  

Anonymkode: 6f81b...da4

Nå falt jeg helt ut. Hva var egentlig poenget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det de absolutt fleste forbinder med Pærra er:

Unge, halnakne, brune nordmenn, smurt inn i babyolje; med intelligensen og ordforrådet til en 10-åring; som drikker seg dritings og har sex. Og krangler. 

 

Anonymkode: 5fb17...43b

Tja, synes egentlig ikke PH Norge har bydd på så mye fyll og sex. De som ender med å ligge er jo i et soleklart mindretall. 

Anonymkode: 805bc...2a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Ardwinna skrev:

 

 

Nå falt jeg helt ut. Hva var egentlig poenget ditt?

Jesus Christ. 

Anonymkode: 6f81b...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett dagens episode? Hva heter sangen som spilles når Ingrid er sur på Erik og de ligger i senga og Erik slukker lyset.. går noe slik som dette: we love we hate we bend.. har søkt men finner ikke noe 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Noen som har sett dagens episode? Hva heter sangen som spilles når Ingrid er sur på Erik og de ligger i senga og Erik slukker lyset.. går noe slik som dette: we love we hate we bend.. har søkt men finner ikke noe 😕 

Skjedde det noe spesielt? Forrige uke var kjedelig 😪

Anonymkode: 5a57a...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt, I know. Men syns det er veldig gøy at Erik nå fikk føle på hvordan det var for Newa 😂 Stakkars virket jo stupfull da.

Tror det kan bli en del drama denne uken ja! At Ingrid så fort begynner å snakke om å bytte ut Erik overrasket meg litt. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at mye av det hun sa var sant, men syns Charlotte var veldig fæl mot Anders på slutten der. Hadde nok bltt sliten av han selv, men fikk ordentlig vondt av han :/ Må gå an å si det på en bedre måte. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit at mye av det hun sa var sant, men syns Charlotte var veldig fæl mot Anders på slutten der. Hadde nok bltt sliten av han selv, men fikk ordentlig vondt av han :/ Må gå an å si det på en bedre måte. 

Anonymkode: f31cb...636

Tenkte akkurat det samme. 

Anonymkode: 47b9d...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit at mye av det hun sa var sant, men syns Charlotte var veldig fæl mot Anders på slutten der. Hadde nok bltt sliten av han selv, men fikk ordentlig vondt av han :/ Må gå an å si det på en bedre måte. 

Anonymkode: f31cb...636

Og særlig blir det så teit når hun var så rask ute med å ville bytte ut Anders og senere står foran speilet på badet og griner fordi hun føler hun ikke kan stole på han. Jeg blir stadig overrasket over hvor dårlig evne mange av PH-deltakerne har til å se seg selv. De fyrer seg opp over andre for noe de gjør selv og får det til å virke som at de ALDRI ville ha gjort dette, selv om de nå gjorde det for 10 sekunder siden. 

Valgte ikke Charlotte Anders over Ali for 1 dag siden? Har hun blitt så mektig lei av Anders etter én fyllesyk morgen? 

Anonymkode: 6f81b...da4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem tror dere blir splittet i morgen? 

Anonymkode: ba303...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten hun Charlotte snakte til Anders i senga.. Ufyselig dame. Sånn «Hvorfor har du meldt deg på egentlig?» - Jeg er her for å vinne.. «Hah nei du er jo ikke det :roll: Du kan jo ikke spillet en gang.» På sånn stygg måte og lot ham ikke på snakke en gang. Han er jo bare grei, kanskje spøker rundt litt mye (selv om hun ikke akkurat virker som ei solstråle selv med noen sans for humor i seg), men det er jo ingen grunn til å vende seg totalt mot ham og være frekk..

Anonymkode: 5fb17...43b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måten hun Charlotte snakte til Anders i senga.. Ufyselig dame. Sånn «Hvorfor har du meldt deg på egentlig?» - Jeg er her for å vinne.. «Hah nei du er jo ikke det :roll: Du kan jo ikke spillet en gang.» På sånn stygg måte og lot ham ikke på snakke en gang. Han er jo bare grei, kanskje spøker rundt litt mye (selv om hun ikke akkurat virker som ei solstråle selv med noen sans for humor i seg), men det er jo ingen grunn til å vende seg totalt mot ham og være frekk..

Anonymkode: 5fb17...43b

Hun ble skikkelig ufin og dum i dag. Har ikke hatt sansen for henne noe sånn særlig i det hele tatt, men i kveld var hun fæl. 

Anonymkode: 36c15...776

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja Charlottes oppførsel var ufyselig. 

Måtte flire til Erik flere ganger, pga han var så full.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Hvor er Charlotte fra, egentlig? Skjønner ikke den dialekta. Må være ei salig blanding av noe rart noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, thejohan skrev:

Hvor er Charlotte fra, egentlig? Skjønner ikke den dialekta. Må være ei salig blanding av noe rart noe? 

Fra Lyngdal men bor i Bergen og er blitt påvirket av bergensere .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, thejohan skrev:

Hvor er Charlotte fra, egentlig? Skjønner ikke den dialekta. Må være ei salig blanding av noe rart noe? 

Hun er fra lyngdal, Sørlandet, men bor/har bodd i Bergen så hun har lagt en del om til «pen bergensk» med blanding av sin dialekt. 

Anonymkode: 4e0b3...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...