Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Julie er litt av en karakter, og har fått mye hets for mye gjennom paradise. Men når det kommer til stykke må jeg si at hun har vokst veldig i mine øyne. Som nevnt over hever hun seg så sykt  over Newa. Hun sier verken noe stygt tilbake, hever ikke stemmen engang. Måten hun taklet at Leo slapp kulen på er bare SÅ rått. Skulle nesten ønske hun fikk samme beløp som en twist, bare fordi hun taklet det så utrolig voksent og kult. Syns Leo hadde helt rett i at hun virkelig skiller spill og personlige følelser. 

Newa derimot: så utrolig frekk i kjeften. Nedlatende, peker med fingrene, kjefter og smeller, samt truer med «jeg skal få hele Norge til å hate deg». De snakker om at det blir klipt og limt, blablabla- men hallo.... vi har fått sett det gang på gang, ovenfor flere av deltagere. Oscar. Erik. Julie. Hun er rett og slett umoden, og har virkelig valgt å vise en ordentlig dritt side av hu sjøl til hele Norge. HUn har VIRKELIG IKKE klart å skille spill og personlige følelser

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julie må være den som har tatt kuleknusinga mest med fatning! Herlighet! RESPEKT! Fikk egentlig ganske vondt av henne, mtp hvordan hun reagerte. Hun hadde virkelig fortjent å få noen kroner hun også! Når det er sagt, Leo er hvertfall en verdig vinner! Dét syns jeg egentlig Julie også er! Glad Erik ikke vant, mtp hvor cocky han har vært, og hvilken dårlig taper han er! Enig med Leo at det var utrolig smålig av han å si at dem begge hadde tenkt å knuse kula..

Anonymkode: 529b8...fd7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Julie må være den som har tatt kuleknusinga mest med fatning! Herlighet! RESPEKT! Fikk egentlig ganske vondt av henne, mtp hvordan hun reagerte. Hun hadde virkelig fortjent å få noen kroner hun også! Når det er sagt, Leo er hvertfall en verdig vinner! Dét syns jeg egentlig Julie også er! Glad Erik ikke vant, mtp hvor cocky han har vært, og hvilken dårlig taper han er! Enig med Leo at det var utrolig smålig av han å si at dem begge hadde tenkt å knuse kula..

Anonymkode: 529b8...fd7

Har likt Erik sånn frem og tilbake under hele sesongen. Har liksom tenkt at han har hatt et litt artig image med å være cocky og selvgod. Men har egentlig trodd det bare var en rolle han valgte å ta. Det han sa om kula på slutten....... for et fjols. Helt enig- SMÅLIG! Kjente jeg ble varm 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til neste år burde TV3 gi sanksjoner til de som spoiler. Dette har vi visst siden i vinter/tidlig vår!

Erik er som vanlig barnslig. Og newa topper det og er enda mer bitter og barnslig 🤮

Anonymkode: fee22...fb8

Ja, jeg er helt overrasket over hvor mye spoiler det har vært i år. Har en venninne som har fulgt "spoiler-tråden" her på KG. Hun sa for fire/fem uker siden at hun visste hva som ville skje i finalen. Jeg klarte ikke helt å tro på det, men ville samtidig ikke vite noe. Hun skrev ned "svaret" på en lapp som jeg fikk, og jeg har ikke turt å se på den.

I dag, etter finalefesten vi har hatt (ja, vi er noen venner som er så tragisk at vi arrangerer finalefest 😂), åpnet jeg lappen. Og der stod det faktisk "Julie og Leo vinner finalen. Leo slipper kulen på 200 000". Må innrømme at vi andre (vi som ikke har lest spoiler) ble passe overasket da.

Synes det er helt sykt at deltagerne kan spoile så mye 😱

Anonymkode: 857f0...fba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Piruette skrev:

Har likt Erik sånn frem og tilbake under hele sesongen. Har liksom tenkt at han har hatt et litt artig image med å være cocky og selvgod. Men har egentlig trodd det bare var en rolle han valgte å ta. Det han sa om kula på slutten....... for et fjols. Helt enig- SMÅLIG! Kjente jeg ble varm 

Veldig enig i dette. Erik ble min favoritt i uke to, og holdt stort sett den posisjonen selv om han etterhverrt viste sine mindre sjarmerende sider. Jeg håpet egentlig at han og Ingrid skulle vinne, men hans ufyselige reaksjon i nederlagets stund ødela alt! Å røpe vinnernes plan om kuleknusing var totalt lavmåls, og handlet jo ikke bare om ham selv. Leo hadde betrodd ham det, og Ingrid hadde lovet Julie å ikke dele det med noen... Nå skjemmes jeg nesten over at jeg heiet på Erik :sinna:

En sørgelig avslutning på en dårlig sesong.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er latterlig med de som forsvarte  den dårlige oppførselen til Erik "han spiller en rolle, det er humor, han er nordlending, han bare tuller" Give me a breake. Ikke humor å oppføre seg så dårlig. Måten han reagerte på da han tapte var skikkelig barnslig. Herregud. Skal bli deilig å slippe å høre Erik alltid si han er den mest verdige vinner, han fortjener å vinne over alle blabla..... Håper noen på Farmen kan sette han på plass om han skal oppføre seg slik der inne

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Christy89 skrev:

Synes det er latterlig med de som forsvarte  den dårlige oppførselen til Erik "han spiller en rolle, det er humor, han er nordlending, han bare tuller" Give me a breake. Ikke humor å oppføre seg så dårlig. Måten han reagerte på da han tapte var skikkelig barnslig. Herregud. Skal bli deilig å slippe å høre Erik alltid si han er den mest verdige vinner, han fortjener å vinne over alle blabla..... Håper noen på Farmen kan sette han på plass om han skal oppføre seg slik der inne

Erik har like bra oppførsel som broren hans hadde på farmen. Ufyselig!

Anonymkode: 33b6f...589

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Christy89 skrev:

Synes det er latterlig med de som forsvarte  den dårlige oppførselen til Erik "han spiller en rolle, det er humor, han er nordlending, han bare tuller" Give me a breake. Ikke humor å oppføre seg så dårlig. Måten han reagerte på da han tapte var skikkelig barnslig. Herregud. Skal bli deilig å slippe å høre Erik alltid si han er den mest verdige vinner, han fortjener å vinne over alle blabla..... Håper noen på Farmen kan sette han på plass om han skal oppføre seg slik der inne

Ja er enig. Men jeg var nok en av de som til å starte med syns han var litt festlig. Men skjønner nå hva slags tufs han er. Huff. En av de viktigste egenskaper hos mennesker i mine øyne er å kunne være ydmyk. Han er det totalt motsatte. Typ narsissist....🙄

Han skulle vært med sesongen til Frank the Tank. Haha.😏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på det de ikke godtar slik oppførsel fra Erik inne på Farmen. Ikke sikkert han en gang tør å være skikkelig cocky og selvgod der inne, siden der er det folk som har vært i rampelyset lenge og orker ikke å høre på pisset til en cocky nykjendis. Hadde vært gøy om noen kunne jekke han ned og sett han litt på plass

Endret av Aurora**
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå synest jeg dere skal gi dere med denne hetsen. Dere kan kritisere folk for de det gjør der og da så lenge det er saklig, men det blir teit når dere skal forhåndsdømme og komme med stygge og usaklige kommenterer bare for å være ekkel. Mange som klager over at Newa er slem og driver med mobbing, men dere gjør jo akkurat det samme? 

 

 

Anonymkode: cf618...e69

Normalt ville jeg vært enig med deg, men slik newa holder på klarer jeg ikke ha sympati for dama! Hun får tilbake med samme mynt som hun holder på med selv!

Når det gjelder det med ny nese, pupper osv var det i sammenheng med at hun forguder Isabell. Hun & Marius prøver å ta en Isabell & Mathias. I introen sa hun noe av det samme Isabell sa på sin intro da hun var med første gang (alt er ekte). Derfor: kan man jo lure på når hun tar det ett steg videre. 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Piruette skrev:

Ja er enig. Men jeg var nok en av de som til å starte med syns han var litt festlig. Men skjønner nå hva slags tufs han er. Huff. En av de viktigste egenskaper hos mennesker i mine øyne er å kunne være ydmyk. Han er det totalt motsatte. Typ narsissist....🙄

Han skulle vært med sesongen til Frank the Tank. Haha.😏

Jepp, kan se for meg at han kan være narsissist 

Anonymkode: 045d7...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, kan se for meg at han kan være narsissist 

Anonymkode: 045d7...3bf

Dere som driver å bruker narsissist begrepet, vet dere i det hele tatt hva det vil si å være det? Det er faktisk så drøyt å diagnosere en person ut i fra det dere har sett på et tv program som varer i 45 minutter - fire dager i uka.

Anonymkode: 3331a...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som driver å bruker narsissist begrepet, vet dere i det hele tatt hva det vil si å være det? Det er faktisk så drøyt å diagnosere en person ut i fra det dere har sett på et tv program som varer i 45 minutter - fire dager i uka.

Anonymkode: 3331a...ff4

Ventet på at en sånn kommentar skulle komme etter jeg skrev det. Skjønner poenget ditt, men de fleste skjønner hva jeg mener når jeg skriver det.... (?)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normalt ville jeg vært enig med deg, men slik newa holder på klarer jeg ikke ha sympati for dama! Hun får tilbake med samme mynt som hun holder på med selv!

Når det gjelder det med ny nese, pupper osv var det i sammenheng med at hun forguder Isabell. Hun & Marius prøver å ta en Isabell & Mathias. I introen sa hun noe av det samme Isabell sa på sin intro da hun var med første gang (alt er ekte). Derfor: kan man jo lure på når hun tar det ett steg videre. 

Anonymkode: fee22...fb8

Håper virkelig at hun ikke forandrer på noe, for hun er vanvittig pen! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Piruette skrev:

Ventet på at en sånn kommentar skulle komme etter jeg skrev det. Skjønner poenget ditt, men de fleste skjønner hva jeg mener når jeg skriver det.... (?)

De som ikke skjønner det hører nok til fåtallet. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som driver å bruker narsissist begrepet, vet dere i det hele tatt hva det vil si å være det? Det er faktisk så drøyt å diagnosere en person ut i fra det dere har sett på et tv program som varer i 45 minutter - fire dager i uka.

Anonymkode: 3331a...ff4

Du vet i alle fall ikke det. "Narsissist" er ikke en diagnose. En narsissist er en person som har narsissistiske trekk. Hvis disse trekkene er særlig uttalte kan man snakke om diagnoser, men det er det jo ingen som har spekulert i. 

Når det er sagt tror jeg ikke Erik er helt seriøs med det han sier på skjermen, men jeg synes nå han likevel fremstår som en idiot. Og Ingrid som sitter ved siden av og smiler. 

Anonymkode: 801ae...642

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffja, Erik...
I begynnelsen av sesongen syntes jeg han var sjarmerende og morsom, og hadde faktisk et snev av selvironi. Så ble Ingrid sendt ut og da gikk han rett i sutremodus. Så kviknet han bittelitt til igjen ei stund etterpå men ble liksom aldri helt sitt gamle pærra-Erik-selv. I finalen tok han jo helt av og skjemte seg skikkelig ut! Først sutret han som en unge over å ikke vinne, også slengte han ut den håpløse kulekommentaren til Leo og Julie.
Jaja, Erik. Du huskes i hvertfall som en legendarisk sutrete og dårlig taper, detskal du ha! Utover det er det ikke så mye legende å snakke om.

Kjedelig å vite på forhånd at Julie og Leo vant og at Leo slapp kula, men jeg sier meg fornøyd med årets resultat. Julie skulle gjerne fått litt penger hun også, men ellers var det en velfortjent seier til superparet Leo og Jøllebølle!

Julie og Newa har visst forresten skværet opp igjen:

Men dett var dett. PH 2018 er over og tidenes største spoiler ble bekreftet. Kanskje TV3 spoilet med vilje siden det var legendesesong? 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes dette har vært en helt grei sesong. Begynte bra, dabbet av etterhvert. Men jeg er lei produksjonen må blande seg og styre så mye. De kan jo nesten bestemme hvem som står i finalen. Tullete at alle i juryen kunne få komme inn igjen. Det har aldri vært sånn før? Da har de ofringsseremoni hvor den som ofrer får ta inn en fra juryen.  Tydelig at produksjonen måtte få Erik inn i den finalen. Det har vært så mye avstemning denne sesongen. Kan de ikke komme på noe annet?

Dette er min siste sesong. Gidder ikke mer

Anonymkode: 9cee3...098

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne sesongen har vært bra! Mye spill og sterke personligheter, og det liker jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...