Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingrid var med på å sende ut Isabel. En del av spillet er også å bli godt likt av de andre deltakerne, og det har hun klart med glans. I tillegg har hun ligget lavt i terrenget sammenlignet med mange andre, noe som også kan være taktisk smart.

Anonymkode: 89435...50c

Hvis alle skulle vært så «taktisk smarte» som Ingrid da og ligget lavt i terrenget, og bare være der for å slappe av og kosemose seg, så hadde nesten ingen orket å se på programmet. Da finnes det andre realityprogram hun kunne meldt seg på.

Anonymkode: e2659...bca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis alle skulle vært så «taktisk smarte» som Ingrid da og ligget lavt i terrenget, og bare være der for å slappe av og kosemose seg, så hadde nesten ingen orket å se på programmet. Da finnes det andre realityprogram hun kunne meldt seg på.

Anonymkode: e2659...bca

For at spillet skal fungere må det være forskjellige typer personer og spilltaktikker der inne. Alle kan selvsagt ikke ligge lavt, men alle kan heller ikke spille hardt og være frempå hele tiden. Ingen av delene hadde vært bra TV. Hvis alle hadde vært iskalde storspillere hadde det blitt bare bråk og kaos på hotellet.

Anonymkode: 02ab9...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For at spillet skal fungere må det være forskjellige typer personer og spilltaktikker der inne. Alle kan selvsagt ikke ligge lavt, men alle kan heller ikke spille hardt og være frempå hele tiden. Ingen av delene hadde vært bra TV. Hvis alle hadde vært iskalde storspillere hadde det blitt bare bråk og kaos på hotellet.

Anonymkode: 02ab9...201

Det hadde jo vært god tv da ;) 

Men Karoline gjorde et helt fair valg. Ingrid var helt OK hun, men utrolig kjedelig. Erik og newa tror de er de står over alle andre der inne. Det gjør de så absolutt ikke! 

Dessverre er jeg redd Karoline blir ofret neste uke (Erik ble jo så utrolig glad over den Ina stemte på for å få ut?). Julie kommer nok inn igjen til uken. Og blir kanskje stående med Leo. De to står vel i finalen, og Leo knuser kulen. 

Selv om Julie skulle bli partner med Leo med en gang, håper jeg uansett hun får hatt seg med Oskar foran tryne på newa. Newa har vist seg som en skikkelig b**** og hun må komme seg vekk fra det hotellet asap! 🤮 Man skjønner newa er grusom, når jeg faktisk heller vil ha inn Julie enn henne!!!

 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jo vært god tv da ;) 

Men Karoline gjorde et helt fair valg. Ingrid var helt OK hun, men utrolig kjedelig. Erik og newa tror de er de står over alle andre der inne. Det gjør de så absolutt ikke! 

Dessverre er jeg redd Karoline blir ofret neste uke (Erik ble jo så utrolig glad over den Ina stemte på for å få ut?). Julie kommer nok inn igjen til uken. Og blir kanskje stående med Leo. De to står vel i finalen, og Leo knuser kulen. 

Selv om Julie skulle bli partner med Leo med en gang, håper jeg uansett hun får hatt seg med Oskar foran tryne på newa. Newa har vist seg som en skikkelig b**** og hun må komme seg vekk fra det hotellet asap! 🤮 Man skjønner newa er grusom, når jeg faktisk heller vil ha inn Julie enn henne!!!

 

Anonymkode: fee22...fb8

Tror ikke Erik ble glad, han var vel ironisk? «Vel det var ikke planen min, men kjør - kjør for helvete». Forsto det slik at han ble irritert jeg, og ikke enig 🙈

 

Julie kommer inn til uka ja, tipper jeg! 😄

Anonymkode: 47b9d...9a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke Erik ble glad, han var vel ironisk? «Vel det var ikke planen min, men kjør - kjør for helvete». Forsto det slik at han ble irritert jeg, og ikke enig 🙈

 

Julie kommer inn til uka ja, tipper jeg! 😄

Anonymkode: 47b9d...9a9

Hæ? Nei jeg tolket det som han ble veldig glad, det var en overraskelse men en veldig gledelig en! Hadde han blitt sur hadde han ikke reagert på den måten, det har vi sett nok ganger.

Anonymkode: c434c...686

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ryktene sier Leo og Julie vinner, så sjekker hun nok inn til uka. Skjønner ikke hvem andre det kan være? De sender som regel inn en somkan lage litt drama.

Men skal Julie bytte plass med en av jentene?

Jeg trodde i starten at CA ville bli sendt inn igjen, men tror ikke han blir det. Eller kan aldri vite men det blir for dumt.

Anonymkode: 01af2...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Kristian René kommer inn til uken. Ut fra klippet som sendes på TV3 nå. «Æ e tilbake», armen som kommer opp av kaken, slik som ha.mn har gjort i en tidligere sesong. Han var inaktiv på insta mellom 27. januar og 4. mars, og følger i hvert fall Ina og Oscar der. Noen tanker om dette?

Anonymkode: 2001c...9c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror Kristian René kommer inn til uken. Ut fra klippet som sendes på TV3 nå. «Æ e tilbake», armen som kommer opp av kaken, slik som ha.mn har gjort i en tidligere sesong. Han var inaktiv på insta mellom 27. januar og 4. mars, og følger i hvert fall Ina og Oscar der. Noen tanker om dette?

Anonymkode: 2001c...9c1

Seriøst? DET hadde vært legendarisk. Ikke gi meg ganske forhåpninger da.

Anonymkode: 821f0...a80

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? DET hadde vært legendarisk. Ikke gi meg ganske forhåpninger da.

Anonymkode: 821f0...a80

Ser også at han følger Newa og Julie, så jeg tror ikke jeg gir deg falske forhåpninger 😄 helt enig, DA snakker vi legende!

Anonymkode: 2001c...9c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser også at han følger Newa og Julie, så jeg tror ikke jeg gir deg falske forhåpninger 😄 helt enig, DA snakker vi legende!

Anonymkode: 2001c...9c1

Han er mer legende enn alle "legendene" i denne sesongen til sammen. Sjekker han inn som deltager, så blir jeg happy :yvonne:

Anonymkode: 01af2...ad3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært skikkelig kult, men hvis han skulle ha kommet inn tror jeg ikke det hadde vært som deltaker. 

Anonymkode: 801ae...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå det hadde vært legendarisk om selveste presidenten av Paradise Hotel sjekket inn!:briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror Kristian René kommer inn til uken. Ut fra klippet som sendes på TV3 nå. «Æ e tilbake», armen som kommer opp av kaken, slik som ha.mn har gjort i en tidligere sesong. Han var inaktiv på insta mellom 27. januar og 4. mars, og følger i hvert fall Ina og Oscar der. Noen tanker om dette?

Anonymkode: 2001c...9c1

Håper og tror ikke det. Han har selv sagt at han er ferdig med Paradise Hotel. Også er det veldig vanlig at tidligere Paradise-deltakere følger nye deltakere på sosiale medier.

Anonymkode: 89435...50c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere glemmer noe veldig vesentlig, når dere sitter her og bedømmer deltagerne.  

24 timer blir til 40 min. 

Og tv3 velger hvilke roller de vil gi de enkelte, med tanke på hva de viser av hver enkelt. 

Og hva de spør hver enkelt om. 

Dere er raske å bedømme og konkludere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Putti skrev:

Tror dere glemmer noe veldig vesentlig, når dere sitter her og bedømmer deltagerne.  

24 timer blir til 40 min. 

Og tv3 velger hvilke roller de vil gi de enkelte, med tanke på hva de viser av hver enkelt. 

Og hva de spør hver enkelt om. 

Dere er raske å bedømme og konkludere.

Men vi må jo bedømme det som vises på TV, ellers kan vi ikke diskutere PH 

Anonymkode: f1cd8...430

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Putti skrev:

Tror dere glemmer noe veldig vesentlig, når dere sitter her og bedømmer deltagerne.  

24 timer blir til 40 min. 

Og tv3 velger hvilke roller de vil gi de enkelte, med tanke på hva de viser av hver enkelt. 

Og hva de spør hver enkelt om. 

Dere er raske å bedømme og konkludere.

Du er sånn den 245’ende personen som påpeker dette...

Vi er klar over det. Men det forandrer ikke utsagnene deres eller handlingene. At vi ikke får med oss konteksten, det fine de gjør inni mellom, det er sant. Men vi må jo diskutere ut i fra det vi ser

Anonymkode: 5fb17...43b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte hvorfor Kristian René skulle sjekke inn på hotellet? :klo: Det er jo helt vanlig at både nye og gamle deltagere følger hverandre på SoMe. Han har sagt han er ferdig med PH. Det at han ikke har vært aktiv på SoMe kan være helt andre grunner enn at han er med i årets sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2018 den 9.49, AnonymBruker skrev:

Tror ikke Erik ble glad, han var vel ironisk? «Vel det var ikke planen min, men kjør - kjør for helvete». Forsto det slik at han ble irritert jeg, og ikke enig 🙈

Anonymkode: 47b9d...9a9

Jeg tror han har en plan som ikke går helt som planlagt, men så skjer det noe overraskende som på en eller annen måte går litt hans vei likevel.

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror Kristian René kommer inn til uken. Ut fra klippet som sendes på TV3 nå. «Æ e tilbake», armen som kommer opp av kaken, slik som ha.mn har gjort i en tidligere sesong. Han var inaktiv på insta mellom 27. januar og 4. mars, og følger i hvert fall Ina og Oscar der. Noen tanker om dette?

Anonymkode: 2001c...9c1

Tror ikke han kommer inn som deltaker men kanskje de har klart å overtale ham til å ha en annen rolle en dag eller to denne uka? Siden det er sånn skummel uke kan han jo kle seg ut som en skummel klovn og hoppe ut av ei eske eller noe! :ler: Gi folk fredninger og makt som roter i pærrasuppa. Det hadde vært morsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2018 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Tror Kristian René kommer inn til uken. Ut fra klippet som sendes på TV3 nå. «Æ e tilbake», armen som kommer opp av kaken, slik som ha.mn har gjort i en tidligere sesong. Han var inaktiv på insta mellom 27. januar og 4. mars, og følger i hvert fall Ina og Oscar der. Noen tanker om dette?

Anonymkode: 2001c...9c1

Prøvde å få meg med tattoveringen han hadde på armen han som kom opp av kaka, kanskje jeg må spole tilbake å se - så klippet nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...