Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at dette stemmer? Vært år spekuleres det i hvem som vinner, men ikke alltid ryktene stemmer

Anonymkode: 01af2...ad3

Jeg kjenner en deltager som er med i år :) Mer om personen skriver jeg selvsagt ikke :) 

Anonymkode: 54168...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er Marius og Newa som har sex på mandag.

Tviler på AM ligger med noen der inne. Hun har vel type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg var så utrolig fornøyd med at Nikolai kastet kula - helt til jeg skjønte at Aurora kastet den først. Beste PH-moment ever. Vi får aldri et så bra øyeblikk igjen 😞

Anonymkode: 8d1e9...3b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev hun på speilet til Julie?

Anonymkode: 5586a...d22

At Julie var kald og kynisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo åpenbart at det er Julie som er en av vinnerne. Tror ikke Isabel føler så sterkt om noen andre der inne at hun ville sagt "ikke faen om det var fortjent". 
Hun har røpet alt for mye på bloggen, at det har vært lett å gjette seg til mye av det som kommer til å skje. Jeg sendte en kommentar med mine antagelser om videre handling i sesongen for noen uker siden, og den ble ikke godkjent, for å si det sånn...

Hun sier jo også hvor "kjedelig" denne sesongen er, og hvor lite typiske PH årets deltagere er. Jeg synes årets sesong leverer bedre enn på lenge. Hun sa at "folk vil se knulling", og insinuerte at det ble lite hotellsex i år. Flere andre deltagere hevder det motsatte. Hennes måte å fremstille årets sesong på er nok veldig farget av exiten hennes, og hun fremstår utrolig bitter (jeg synes fremdeles det er utrolig at hun har fått lov til å ytre seg så negativt om årets sesong, all den tid hun faktisk har fått betalt for å delta). Det skal visstnok komme et innlegg angående gårsdagens episode i dag :roll:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke enig i at årets sesong er bra! Den er drittkjedelig! Har du sett sveriges siste PH? DEN er bra🙌🏼😁 Kjedeligere deltakere fra norge skal man lete lenge etter

Anonymkode: af4d6...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke enig i at årets sesong er bra! Den er drittkjedelig! Har du sett sveriges siste PH? DEN er bra🙌🏼😁 Kjedeligere deltakere fra norge skal man lete lenge etter

Anonymkode: af4d6...682

Den med alle gutte-legendene, der Pierre var med? Enig i at den er kjempebra. Til sammenligning var den andre sesongen i 2017 (den andre der Haidar var med) GØRR! Nå er jo norsk og svensk (og dansk) PH ganske forskjellige. Den norske spiller mye mer på humor fra produksjonens side enn hva noen av de andre skandinaviske landene gjør. Det har bidratt til at det har blitt en slags "kult-greie", og gjort PH mye mer stuerent i Norge med årene, mener jeg.

Endret av Andrea89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke enig i at årets sesong er bra! Den er drittkjedelig! Har du sett sveriges siste PH? DEN er bra🙌🏼😁 Kjedeligere deltakere fra norge skal man lete lenge etter

Anonymkode: af4d6...682

Hvorfor gidder du å se på hvis den er så kjedelig da?

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 8.49, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Ja, det stemmer at Julie og Leo vinner PH 2018, og Leo slipper kula. 

Forresten, trodde dette var en spolertråd? Her synses mer enn det spoiles... Og reelle spoilere må skrives i spoiler-boble...

 

Anonymkode: 54168...331

Isabelle la ut et par snutter på Snapchat i dag hvor hun snakker om exiten og det at Julie dolka henne i ryggen. Siste bilde hun la ut på story etter å ha kalt Julie «snake», så står det #paybackisabitch . 

Mulig hun refererer til at Leo knuser kula !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel røpet på Instagram nå at Erik ikke vinner paradise hotel. De må vel skrive kontrakt med TV3 om at de ikke får spoile noe av sesongen? 

Hun er virkelig bitter for å bli sendt ut :snurt:

Anonymkode: c3e07...950

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isabel røpet på Instagram nå at Erik ikke vinner paradise hotel. De må vel skrive kontrakt med TV3 om at de ikke får spoile noe av sesongen? 

Hun er virkelig bitter for å bli sendt ut :snurt:

Anonymkode: c3e07...950

Synes Isabel spoiler mye! Deltagerne har jo taushetsplikt. Flere som blir med å sende klage til tv3? 😁 På sin plass hun får en saftig bot

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isabel røpet på Instagram nå at Erik ikke vinner paradise hotel. De må vel skrive kontrakt med TV3 om at de ikke får spoile noe av sesongen? 

Hun er virkelig bitter for å bli sendt ut :snurt:

Anonymkode: c3e07...950

Neinei. Hun er ikke bitter. Og hun var ikke lei seg for at hun måtte dra, for hun hadde allerede trekt seg tre ganger da. *facepalm*

Anonymkode: 6f31b...ca1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isabel røpet på Instagram nå at Erik ikke vinner paradise hotel. De må vel skrive kontrakt med TV3 om at de ikke får spoile noe av sesongen? 

Hun er virkelig bitter for å bli sendt ut :snurt:

Anonymkode: c3e07...950

Synes all spoilingen til Isabel har ødelagt spenningen. Man skjønte jo lenge før i går at det var Julie som kom til å sende ut Isabel. Og nå vet vi at Erik ikke vinner. Men hun bryr seg vel ikke om hun blir nødt å betale til tv3, hun som tjener så mye... 🙄

Anonymkode: 89435...50c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ kjedelig at Isabel røpet det!!

jeg har sendt inn klage til TV 3, og oppfordrer andre til å gjøre det også da de ikke vil bry deg så mye om det bare er meg... på tide at noe av det hun gjør får konsekvenser 😩

Anonymkode: 4cda1...0f8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk at folk sutrer så mye over spoilere i en spoilertråd 😂

Og vi visste jo allerede dette, Erik røpte selv at han ikke vant for et par uker siden. Men ingen klager på han...

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

virker som om julie går ut snart, i og med at isabel skriver #paybackisabitch.. Og skjønte tidlig at Julie kom til å sende ut Isabel, siden hun skrev på bloggen at hun ikke likte henne eller noe. Har de egentlig lov til dette? Sletter hvertfal isabel fra snap nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes all spoilingen til Isabel har ødelagt spenningen. Man skjønte jo lenge før i går at det var Julie som kom til å sende ut Isabel. Og nå vet vi at Erik ikke vinner. Men hun bryr seg vel ikke om hun blir nødt å betale til tv3, hun som tjener så mye... 🙄

Anonymkode: 89435...50c

Ja, hun er jo super til liksom 🙄

Jeg skal uansett sende mail til Tv3 og håper hun får en smekk på fingrene 

Endret av Christy89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lerke987 skrev:

virker som om julie går ut snart, i og med at isabel skriver #paybackisabitch.. Og skjønte tidlig at Julie kom til å sende ut Isabel, siden hun skrev på bloggen at hun ikke likte henne eller noe. Har de egentlig lov til dette? Sletter hvertfal isabel fra snap nå :)

Tenkte hun sa det fordi Leo slapp kula?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel har varslet at hun skal skrive et innlegg om utsjekken. Der legger hun nok garantert mye vekt på at at julie lo og hvor synd det var på henne, hvor dårlig gjort det var å gjøre noe slikt mot henne og blablabla. Alt blir nok i Isabel sin favør. Hun måtte jo nevne noen ganger at hun brydde seg jo ikke om at hun måtte sjekke ut fordi hun hadde jo allerede prøvd å trekke seg 3 ganger..

Har aldri opplevd noen som er så flink å ta på seg offerrollen og finne feil hos alle andre og som samtidig ikke ser noe problem med ting hun selv gjør og sier. Der slår Isabel de fleste!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...