Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har sett dagens episode. Hvem bestiger jerntronen (Som Triana så fint sier)? og hvorfor gråter newa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, kindagirl skrev:

Dere som har sett dagens episode. Hvem bestiger jerntronen (Som Triana så fint sier)? og hvorfor gråter newa?

Erik.

Fordi Leo kjefter på henne,lol.

Anonymkode: 0efb8...795

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Erik får bestemme mye på parsermonien i morgen. Håper han sender Isabel hjem 

Anonymkode: 0013c...904

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Putti skrev:

Erik blir nok å sende hjem Isabel i morgen👏👏👏👏

Håper det. Tror han har de fleste på sin side og.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at Joakin røyk ut selv om jeg ville det skulle bli Mathias.  For å svekke Isabel. Meeeen får Erik en stor makt, så håper jeg sender ut Isabel. Det fortjener hun så sykt. Beste er jo at Erik slår henne i sitt eget spill. Hun kommer til å bli så pissed :ler:

Anonymkode: 9cee3...098

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler på meg at det ikke er bare positivt å være konge, hvis man tenker på serien :P Alle kongene som har så langt vært døde jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt greit at Joakin røyk ut selv om jeg ville det skulle bli Mathias.  For å svekke Isabel. Meeeen får Erik en stor makt, så håper jeg sender ut Isabel. Det fortjener hun så sykt. Beste er jo at Erik slår henne i sitt eget spill. Hun kommer til å bli så pissed :ler:

Anonymkode: 9cee3...098

What? røk Joakim? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kindagirl skrev:

What? røk Joakim? 

Jepp.

Anonymkode: 0efb8...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler hvis både Isabell og Erik ryker imorgen. Vet jo aldri!
Er jo ikke sikkert noen av de ryker i hele tatt. Virker jo som det skjer litt av hvert og Erik så litt forskrekket ut på det klippet som viser hva som skal skje imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at det er rart at ingen tenkte på at det kunne være utfallet (at lorden skulle sende ut en av sine). Jeg synes det er rart at de faktisk trodde at en skulle ta alt for laget sitt. Da hadde det jo bare vært å velge en lord og latt være å stemme på han, så hadde han røket. Synes det var en mer rettferdig måte at lorden (Leo) skulle velge ut en av sine. Og det var også et fornuftig og forståelig valg at han valgte Joakim.

Hadde det ikke vært for Leo, så hadde ikke Joakim fått komme inn igjen. Så velger Joakim å gi han det der tilbake? Og valget sto mellom han og Newa. Hadde han sendt ut Newa hadde guttene vært utrygge i morgen. Så helt forståelig at han valgte Joakim.

Kanskje deltakerene ser at det lønner seg å stå sammen som en gruppe, at ved surring og vingling så får det konsekvenser.

Anonymkode: de91d...720

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en vinglepetter Joakim er, men han fikk jo som fortjent til slutt. Skikkelig skuffende at Leo ikke vant. Jeg heier på Leo og Karoline, så det er skikkelig dritt at de ikke har makt i slutten av uken. Det var jo Karoline som gjorde at de klarte utfordringen, så skikkelig bittert at situasjonen er som den er. 

Men tror uansett at Leo og Karoline når langt, så selv om det var et lite nederlag nå håper jeg de slår tilbake snart. 

Erik har jeg blitt litt lei av. Newa også. Julie og Kristian har jeg allerede langt opp i halsen. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men siden Isabel var hjemme innen 1 februar, så er det vel denne uka hun ryker? Hvis hun ikke ryker denne heller, så blir jeg irritert 🙄 Vil ha henne ut nå

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt kleint hvordan Julie hulker. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

Elsker at de spiller den fæle opraen, akkurat som om den største tragedien inntraff.

Forøvrig syns jeg Joakim fikk som fortjent. Han gravde sin egen grav når han ikke gjengjeldte tjenesten når Leo trengte det som mest. Heldigvis gikk det ut over han selv.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, nutella skrev:

Hva er grunnen til at folk vet at Isabelle var hjemme 1 februar egentlig?

Fordi hun ble observert på Gardermoen og så reiste hun til Pierre i Sverige. 

Krysser fingrene for at Erik kaster Isabel på hode og ræva ut i morgen. Men tror nok Julie også har en finger med i spillet siiden Isabel tydeligvis hater henne nå .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, tuppa skrev:

Elsker at de spiller den fæle opraen, akkurat som om den største tragedien inntraff.

Hahaha ja, den passet perfekt! :ler: Isabel har jo helt rett, det er jo ikke akkurat noen som dør, og Joakim var det virkelig på tide at de fikk ut. Det var jo ingen som kunne stole på ham der inne. Jeg fikk litt vondt av Leo når flere av hans egne stemte på Erik. Newa fremsto mest bare som en sutrete jentunge.

Jeg er veldig spent på hva som skjer under parseremonien i morgen, spesielt siden Karoline gråter. Hun gråter vel neppe om Isabel ryker ut? :klo:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hahaha ja, den passet perfekt! :ler: Isabel har jo helt rett, det er jo ikke akkurat noen som dør, og Joakim var det virkelig på tide at de fikk ut. Det var jo ingen som kunne stole på ham der inne. Jeg fikk litt vondt av Leo når flere av hans egne stemte på Erik. Newa fremsto mest bare som en sutrete jentunge.

Jeg er veldig spent på hva som skjer under parseremonien i morgen, spesielt siden Karoline gråter. Hun gråter vel neppe om Isabel ryker ut? :klo:

Hvem gråter hun over om drar? 🤔 Hun er jo ikke veldig close noen av jentene egentlig. Ser bare for meg hun gråter hvis Leo ryker.

Anonymkode: f1cd8...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...