Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristian velger AM. Både hun og Isabel sto bak Kristian. 

Anonymkode: ba303...16f

Har du sett episoden siden du sier det?

Anonymkode: 9cee3...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange var det som egentlig var klar over planen til Julie, Kristian og Erik? 

Anonymkode: 990ec...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'*Eg skal spela''. Er 100 % sikker på om Isabel hadde gjort det samme om hun måtte. Så ''bestevenn'' kortet kan hun dra lengre ut på landet med!

Anonymkode: 736ce...c30

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt så hadde Isabel satt AM foran Julie uansett, og det vet Julie!

Anonymkode: 736ce...c30

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem tror dere har sex når Julie og Ingrid går inn? 

Anonymkode: 2291a...38b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Mariel mener Karoline virker mindre intelligent. Har hun sett seg selv i speilet egentlig? 🤦‍♀️

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere har sex når Julie og Ingrid går inn? 

Anonymkode: 2291a...38b

Kanskje AM og Kristian?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Caroline91 skrev:

Kanskje AM og Kristian?

Kan være AM og Erik? 
I previewen høres det ut som AM skal si mer når hun sier hun skal hevne seg på julie... oooog Ingrid, kanskje? 
Ingrid ser ut som hun skal begynne å gråte når hun oppdager de. 

Anonymkode: d152f...4c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vedder på at det snart kommer en videoblogg fra Isabell der hun skal fortelle om denne utsjekken. Da blir selvfølgelig alt snudd rundt slik at hun blir det store offeret i saken og at alle andre er slemme.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kindagirl skrev:

Vedder på at det snart kommer en videoblogg fra Isabell der hun skal fortelle om denne utsjekken. Da blir selvfølgelig alt snudd rundt slik at hun blir det store offeret i saken og at alle andre er slemme.

Julie virker også som hun har holdt med Kristin i denne mobbe-/plastisk kirurgi-feiden, så jeg tror nok at Isabel vil spare på lovordene om Julie, ja. 

Jeg syns det var bra spilt. Og jeg forstår Julies forklaring til Mathias veldig godt. Vi har jo sett i Julies syncer og samtaler med Ingrid at hun har vært usikker på om Isabel er til å stole på etter AM kom inn. Man skal ikke glemme at PH til syvende og sist handler om å vinne en pengepremie i finalen, og jeg forstår godt at Julie ikke ville gi opp det for å skåne sin "bestevenn" (som jeg trodde var et konsept man faset ut når man gikk ut av ungdomsskolen).

Anonymkode: c3ff3...102

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Julie virker også som hun har holdt med Kristin i denne mobbe-/plastisk kirurgi-feiden, så jeg tror nok at Isabel vil spare på lovordene om Julie, ja. 

Jeg syns det var bra spilt. Og jeg forstår Julies forklaring til Mathias veldig godt. Vi har jo sett i Julies syncer og samtaler med Ingrid at hun har vært usikker på om Isabel er til å stole på etter AM kom inn. Man skal ikke glemme at PH til syvende og sist handler om å vinne en pengepremie i finalen, og jeg forstår godt at Julie ikke ville gi opp det for å skåne sin "bestevenn" (som jeg trodde var et konsept man faset ut når man gikk ut av ungdomsskolen).

Anonymkode: c3ff3...102

Du må huske at i Isabel sin verden så er det kun hun som har lov å spille ut egne venner. Alle andre som gjør det er falske.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oh wow, lufta gikk virkelig ut av Isabel der ja. Hun gadd ikke en gang slenge ut av seg noen illsinte gloser før hun gikk. Jeg fikk nesten litt medlidenhet med henne, men hva annet kunne hun forvente? Trodde hun virkelig at hun hadde eneretten på å spille hardt er inne? Aaaaw, dakkars lille prinsesse Isabel...
Jeg lo at den siste krampetrekninga før hun dro; "Ja, eg har jo lært opp disse små fisene!" Selv når hun blir fullstendig rundlurt av de andre, prøver hun å ta på seg æren for spillet! :ler:

En legendarisk exit, det skal hun ha. Selv om hun godt kunne ha grint litt mindre og kjeftet litt mer. Det hadde vært enda mer legendarisk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, kindagirl skrev:

Vedder på at det snart kommer en videoblogg fra Isabell der hun skal fortelle om denne utsjekken. Da blir selvfølgelig alt snudd rundt slik at hun blir det store offeret i saken og at alle andre er slemme.

Same old shit. Kommer nok en i morgen. Hvor hun griner og føler seg SÅ dolket i ryggen :trist:

Anonymkode: bf19f...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ann Mariel mener Karoline virker mindre intelligent. Har hun sett seg selv i speilet egentlig? 🤦‍♀️

Anonymkode: fee22...fb8

Var vel Julie hun sa det ol

Anonymkode: bf19f...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Caroline91 skrev:

Kanskje AM og Kristian?

 

36 minutter siden, Caroline91 skrev:

Hvem var det som hadde sex?

 

Synes det høres ut som Ingrid sier "newa" når det hviskes på slutten. 

Anonymkode: 805bc...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...