Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem gråter hun over om drar? 🤔 Hun er jo ikke veldig close noen av jentene egentlig. Ser bare for meg hun gråter hvis Leo ryker.

Anonymkode: f1cd8...430

Garantert klippa til slik for spekulasjoner, kan være noe helt annet hun gråter for. Isabel kan være stygg mot andre, kan jo være hun som spyr ut av seg noe hvis hun ryker, og at gråten kommer da🤷🏽‍♀️

Anonymkode: 47b9d...9a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dør av Julie sin gråting 😂😂 altså, han døde ikke. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teori:

Erik får brev om at han velger hvem av de to bak den ene gutten som må dra hjem. Alliansen planlegger å få ut Karoline ved at Ingrid steller seg der, men Julie, Ingrid og Erik bestemmer seg for heller å ta ut Isabell. Julie eller Ingrid (vil tro Julie i og med at ryktene sier hun sendte ut Isabell) går bak Mathias med Isabell, og hun ryker.

Karoline gråt bare fordi hun var overbevist om at det var hun som kom til å ryke. 

Sikkert noe HELT annet som ender opp med å skje, men passer ihvertfall med ryktene + det vi så etter episoden i dag. Vi vet jo allerede at Isabel er den som ryker. 

Syns egentlig det er veldig kjedelig at vi vet hvem som ryker i morgen, for denne uken har vært utrolig spennende - hadde vært umulig å spå hvem som ryker i morgen. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teori:

Erik får brev om at han velger hvem av de to bak den ene gutten som må dra hjem. Alliansen planlegger å få ut Karoline ved at Ingrid steller seg der, men Julie, Ingrid og Erik bestemmer seg for heller å ta ut Isabell. Julie eller Ingrid (vil tro Julie i og med at ryktene sier hun sendte ut Isabell) går bak Mathias med Isabell, og hun ryker.

Karoline gråt bare fordi hun var overbevist om at det var hun som kom til å ryke. 

Sikkert noe HELT annet som ender opp med å skje, men passer ihvertfall med ryktene + det vi så etter episoden i dag. Vi vet jo allerede at Isabel er den som ryker. 

Syns egentlig det er veldig kjedelig at vi vet hvem som ryker i morgen, for denne uken har vært utrolig spennende - hadde vært umulig å spå hvem som ryker i morgen. 

Anonymkode: f31cb...636

Dette er en god teori. Julie har nok en finger med i spillet, siden Isabel er så forbannet på henne. Blir fryktelig spennende å se hva som skjer i morgen. 

Joakim fortjente å ryke. Fjott 

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik sa på livestream i dag at det er mye som er klippet bort fra årets sesong på grunn av Newas familiære problemer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Andrea89 skrev:

Erik sa på livestream i dag at det er mye som er klippet bort fra årets sesong på grunn av Newas familiære problemer.

Merkelig. Så en kan melde seg på, gjøre mye en ikke tør stå for og be de klippe det bort? 

Anonymkode: 758c3...d7e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig. Så en kan melde seg på, gjøre mye en ikke tør stå for og be de klippe det bort? 

Anonymkode: 758c3...d7e

Hørtes veldig rart ut...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Julie sier "Dette blir den sykeste parseremonien og det blir balluba" så skal de nok sende ut Isabel.  Hun kommer til å klikke bananas! 🙊

Anonymkode: fef75...2fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i alle fall det han sa. Hvorvidt det er sant vet vi jo ikke, men det samsvarer med Erlend Elias’ beretning hos Tusvik og Tønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en vinglepetter Joakim er, men han fikk jo som fortjent til slutt. Skikkelig skuffende at Leo ikke vant. Jeg heier på Leo og Karoline, så det er skikkelig dritt at de ikke har makt i slutten av uken. Det var jo Karoline som gjorde at de klarte utfordringen, så skikkelig bittert at situasjonen er som den er. 

Men tror uansett at Leo og Karoline når langt, så selv om det var et lite nederlag nå håper jeg de slår tilbake snart. 

Erik har jeg blitt litt lei av. Newa også. Julie og Kristian har jeg allerede langt opp i halsen. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

Jeg er helt, helt enig med deg og jeg også heier på Leo og Karoline. 

Erik er en fallen konge i mine øyne. Newa sutrer. Julie dilter og Kristian er idiotisk. 

 

Anonymkode: 36c15...776

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dør av Julie sin gråting 😂😂 altså, han døde ikke. 

Anonymkode: f31cb...636

Nei, men faren døde noen få måneder før innspilling. Kan ha noe med det å gjøre.

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men faren døde noen få måneder før innspilling. Kan ha noe med det å gjøre.

Anonymkode: 5a57a...cc8

Ja, det kan ha vært en trigger at Joakim dro. Selv om det har reist deltakere hver uke siden de startet uten at Julie har stortuta av den grunn. Hun har grått hver gang noen må ut, men ikke sånn som nå i kveld. 

Anonymkode: 36c15...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Wisket skrev:

Noen som vet hvorfor Isabel hater Julie? Eller hvor det står at hun gjør det?

Håper vi får svaret på det imorgen xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg ikke kan fordra Joakim og Mathias. VinglePetter som kaster alt i dass så fort noen peker en finger på han. Selv i sitt forsøk på å vise sin støtte til partneren sin kaster han henne under bussen. Uff, stakars gutt. Skån ham fra seg selv, ikke la han være med på TV mer. 

Jeg er så forbanna på Mathias. Han vinkler seg som en snill kosegutt men egentlig er han bare en ufyselig løgner.

Anonymkode: 8d1e9...3b0

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med ann marielle, var dronning når hun kom inn, så tror jeg erik og ann marielle blir låst. Da tror jeg newa går til MP, sammen med Ingrid, og MP velger Newa, men siden Kongen har stor makt kan han velge om ingrid virkelig skal sjekke ut eller ikke. Så han kan velge hvem han vil skal ta plassen til Ingrid, og da velger han Isabell som da ryker. Bare det jeg tror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett om vi vet at Isabel ryker, så blir det sykt spennende å se hvordan. 

Anonymkode: 0013c...904

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt synd at når en sterk spiller ryker, får ikke personen ny sjanse til å komme inn. Det er alltid de personene som var svak eller røyk ut tidlig som får nye sjanser. Skulle ha likt å se isabell ryke idag, så få henne inn igjen etter noen uker. Da hadde det vært kaos. Fått inn enten Isabell eller Carl-Aksel. Føler at det som er ulempen med å være legende er at du får et sjanse. Ryker du så ryker du, ingen vei tilbake

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, UnknownSource skrev:

Synes det er litt synd at når en sterk spiller ryker, får ikke personen ny sjanse til å komme inn. Det er alltid de personene som var svak eller røyk ut tidlig som får nye sjanser. Skulle ha likt å se isabell ryke idag, så få henne inn igjen etter noen uker. Da hadde det vært kaos. Fått inn enten Isabell eller Carl-Aksel. Føler at det som er ulempen med å være legende er at du får et sjanse. Ryker du så ryker du, ingen vei tilbake

Men de har jo allerede fått en sjanse tidligere (i sine sesonger). I tillegg ser det ut til at de fleste seerne ønsker verken CA eller Isabel på hotellet.

Anonymkode: 89435...50c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan ha vært en trigger at Joakim dro. Selv om det har reist deltakere hver uke siden de startet uten at Julie har stortuta av den grunn. Hun har grått hver gang noen må ut, men ikke sånn som nå i kveld. 

Anonymkode: 36c15...776

Nå kjente hun jo Joakim fra utsiden, og de hadde en del sex og generelt veldig god kontakt inne på hotellet da, så det var vel ekstra triggende at han dro regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...