Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan også tenkes at Newa sine familieproblemer kom etter deltagelsen og at produksjonen har vært forståelsesfull og klippet bort enkelte ting. Det syns jeg ikke man skal spekulere så mye i. Om produksjonen har gått med på å klippe bot ting har det nok en veldig god grunn :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, allesote skrev:

Kan også tenkes at Newa sine familieproblemer kom etter deltagelsen og at produksjonen har vært forståelsesfull og klippet bort enkelte ting. Det syns jeg ikke man skal spekulere så mye i. Om produksjonen har gått med på å klippe bot ting har det nok en veldig god grunn :)

Det legges jo opp til spekulasjoner når det blir antydet, og hevdet til og med, at mye er klippet bort på grunn av forhold ved Newa. Hvis det ikke hadde blitt tatt opp i det hele tatt hadde jo heller ikke seerne sagt noe på det. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ja, det stemmer at Julie og Leo vinner PH 2018, og Leo slipper kula. 

Forresten, trodde dette var en spolertråd? Her synses mer enn det spoiles... Og reelle spoilere må skrives i spoiler-boble...

 

Anonymkode: 54168...331

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Ja, det stemmer at Julie og Leo vinner PH 2018, og Leo slipper kula. 

Forresten, trodde dette var en spolertråd? Her synses mer enn det spoiles... Og reelle spoilere må skrives i spoiler-boble...

 

Anonymkode: 54168...331

Nei, de må ikke skrives slikt da dette er en spoilertråd. 

Du synser da du også. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Ja, det stemmer at Julie og Leo vinner PH 2018, og Leo slipper kula. 

Forresten, trodde dette var en spolertråd? Her synses mer enn det spoiles... Og reelle spoilere må skrives i spoiler-boble...

 

Anonymkode: 54168...331

Hvordan vet du at dette stemmer? Vært år spekuleres det i hvem som vinner, men ikke alltid ryktene stemmer

Anonymkode: 01af2...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker at jeg ikke kan fordra Joakim og Mathias. VinglePetter som kaster alt i dass så fort noen peker en finger på han. Selv i sitt forsøk på å vise sin støtte til partneren sin kaster han henne under bussen. Uff, stakars gutt. Skån ham fra seg selv, ikke la han være med på TV mer. 

Jeg er så forbanna på Mathias. Han vinkler seg som en snill kosegutt men egentlig er han bare en ufyselig løgner.

Anonymkode: 8d1e9...3b0

Jeg skjønner ikke hvorfor Mathias ikke ga smykkene sine til Leo, Erik hadde allerede vunnet, så han kunne fint gitt de til Leo, og holdt løftet sitt. Da hadde kanskje folk trodd at han var en som alltid holdt løftene sine, selv om han ikke nødvendigvis ville gjort det samme om det var han som hadde den avgjørende stemmen. Hans egen allianse burde også forstå det, dersom han forklarte det etterpå, eller de kunne gjort en avtale på forhånd om at dersom det var uavgjort skulle han stemme med dem, om ikke kunne han stemme imot. Men de måtte vel kanskje skrive ned hvem de skulle stemme på, slik de tilsynelatende må på parseremonien?

Anonymkode: 70f7b...c54

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor Mathias ikke ga smykkene sine til Leo, Erik hadde allerede vunnet, så han kunne fint gitt de til Leo, og holdt løftet sitt. Da hadde kanskje folk trodd at han var en som alltid holdt løftene sine, selv om han ikke nødvendigvis ville gjort det samme om det var han som hadde den avgjørende stemmen. Hans egen allianse burde også forstå det, dersom han forklarte det etterpå, eller de kunne gjort en avtale på forhånd om at dersom det var uavgjort skulle han stemme med dem, om ikke kunne han stemme imot. Men de måtte vel kanskje skrive ned hvem de skulle stemme på, slik de tilsynelatende må på parseremonien?

Anonymkode: 70f7b...c54

Mathias er ikke særlig smart. Nå vet jo Leo at han ikke kan stole på Mathias. Hadde han vært litt smart, så hadde gitt sin stemme til Leo, for Erik hadde uansett vunnet

Men kan være som du sier, at de måtte skrive ned navnet på en lapp. Mye som skjer som ikke vi ser 

Anonymkode: 01af2...ad3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik begynner å bli altfor høy på seg selv. Likte han i starten, men nå har han tatt fullstendig av. 

Og hvilke familiære problemer har Newa?

Anonymkode: 8d28e...932

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har Leo alle de merkelige bevegelsene med øynene?
Jeg mener absolutt ingenting negativt med dette, jeg lurer bare på hva det er.

Anonymkode: 8d28e...932

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har Leo alle de merkelige bevegelsene med øynene?
Jeg mener absolutt ingenting negativt med dette, jeg lurer bare på hva det er.

Anonymkode: 8d28e...932

Tourettes

Anonymkode: dfea7...a59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har Leo alle de merkelige bevegelsene med øynene?
Jeg mener absolutt ingenting negativt med dette, jeg lurer bare på hva det er.

Anonymkode: 8d28e...932

Tics..

"Tics og Tourettes syndrom har symptomer som plutselige, ufrivillige bevegelser eller lyder."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tourettes

Anonymkode: dfea7...a59

Ah, skjønner. Takker :) 

Anonymkode: 8d28e...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor Mathias ikke ga smykkene sine til Leo, Erik hadde allerede vunnet, så han kunne fint gitt de til Leo, og holdt løftet sitt. Da hadde kanskje folk trodd at han var en som alltid holdt løftene sine, selv om han ikke nødvendigvis ville gjort det samme om det var han som hadde den avgjørende stemmen. Hans egen allianse burde også forstå det, dersom han forklarte det etterpå, eller de kunne gjort en avtale på forhånd om at dersom det var uavgjort skulle han stemme med dem, om ikke kunne han stemme imot. Men de måtte vel kanskje skrive ned hvem de skulle stemme på, slik de tilsynelatende må på parseremonien?

Anonymkode: 70f7b...c54

De må 99% sikkert bestemme seg på forhånd hva de skal stemme å gi beskjed til produksjonen. Akkurat som de må på parsermoni. Så Mathias har garantert gitt sitt svar på forhånd og da må han stå for det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått bekreftet av troverdige kilder at i dagens episode så:

 

Spoiler

Skjer det noe heftig! 

 

Anonymkode: 8d1e9...3b0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått bekreftet av troverdige kilder at i dagens episode så:

 

  Vis skjult innhold

Skjer det noe heftig! 

 

Anonymkode: 8d1e9...3b0

Javel?

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det heftige som skjer er at Isabel ryker.  Og tar med seg erik eller leo..det hadde vært noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått bekreftet av troverdige kilder at i dagens episode så:

 

  Skjul innhold

Skjer det noe heftig! 

 

Anonymkode: 8d1e9...3b0

Oi! Det var spoiler'n sin det. :fnise:

Anonymkode: 36c15...776

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, kindagirl skrev:

Jeg håper det heftige som skjer er at Isabel ryker.  Og tar med seg erik eller leo..det hadde vært noe!

Nei, vil ikke at Leo skal ryke :(

Anonymkode: 01af2...ad3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Oi! Det var spoiler'n sin det. :fnise:

Anonymkode: 36c15...776

Jeg er morsom 😁 Må ha det litt morro mens man venter i spenning. Den troverdige kilden er forresten Erik sin livefeed på insta fra i går, så jeg har ingen inside-information dessverre. Men jeg tror på at det skjer noe kult i dag.

Anonymkode: 8d1e9...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, UnknownSource skrev:

Synes det er litt synd at når en sterk spiller ryker, får ikke personen ny sjanse til å komme inn. Det er alltid de personene som var svak eller røyk ut tidlig som får nye sjanser. Skulle ha likt å se isabell ryke idag, så få henne inn igjen etter noen uker. Da hadde det vært kaos. Fått inn enten Isabell eller Carl-Aksel. Føler at det som er ulempen med å være legende er at du får et sjanse. Ryker du så ryker du, ingen vei tilbake

Det stemmer jo ikke! Hvor mange ganger har ikke sterke spillere fått komme inn. Ta «Kongen av Pærra» Kristian Rene feks. Han fikk jo hundreogfemti sjanser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...