Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange har Julie ligget med nå egentlig? Sikkert mange som er uenig med meg nå, men personlig syns jeg ikke det er noe sjakktrekk å ligge rundt på TV mtp sitt eget sosiale omdømme. 

Anonymkode: 5ae9d...cc5

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har Julie ligget med nå egentlig? Sikkert mange som er uenig med meg nå, men personlig syns jeg ikke det er noe sjakktrekk å ligge rundt på TV mtp sitt eget sosiale omdømme. 

Anonymkode: 5ae9d...cc5

Kristian, Joakim og Oscar. Man kan gjøre ting man blir husket for der inne. Noen danser spesielt, noen slipper kula, noen tar northug, noen har sex... kommer jo an på hvordan man vil bli husket.... 

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Edie, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Spent på hvem som vinner Mr. Og Mrs. Paradise. Men det er jo utvilsomt KR og Charlotte... 

KR kom inn, og guttene var trygge forrige uke, han har mulighet til å bli "dobbel Mr. Paradise". Regner med at juryen helt sikkert får ordnet dette! 

Evt Mathias og AM da. Men det er uten tvil ikke noen av de ordinære deltakerne. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kommer det til å foregå? Hva må de gjøre for å få sjansen til å vinne?

Jeg tenker at Newa og Erik kommer til å vinne fordi Newa kommer til å skrike og sutre seg til det og Erik kommer til å kreve det på en måte. 

Anonymkode: af407...ca1

Skrevet

De har som regel diskutert seg i mellom om hvem som skal vinne. At jentene bestemmer hvem av gutta som vinner og motsatt. Noen sesonger har det vært jury. Liker bedre at en jury bestemmer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan Ina er som sykepleier, hun virker jo som den bunkrembimboen. Ville aldri har henne som min sykepleier

Anonymkode: 9fc0e...cb9

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan Ina er som sykepleier, hun virker jo som den bunkrembimboen. Ville aldri har henne som min sykepleier

Så fordi hun er en "brunkrembimbo" så ville du ikke hatt henne som sykepleier? Så hvis du lå dødssyk på sykehuset, så hadde du nektet at hun skulle pleie deg?Her må du forklare 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan aldri i verden tenke meg at hun er "brunkrembimbo" på jobb. 

Skjønner ikke hvorfor du ikke skulle hatt henne som sykepleier, hun kan være kjempegod i jobben sin selv om hun har fin brunfarge og sminker seg. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I all verden... når avgjorde utseendet hvor flink man er i jobben sin?

Anonymkode: 33709...4ae

• Liker 11
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kommer det til å foregå? Hva må de gjøre for å få sjansen til å vinne?

Jeg tenker at Newa og Erik kommer til å vinne fordi Newa kommer til å skrike og sutre seg til det og Erik kommer til å kreve det på en måte. 

Etter previewet å dømme blir det i år en parvis sangkonkurranse. Trolig legges det mer vekt på scenetekke og underholdningsverdi, fremfor sangtalent. De siste sesongene har avgjørelsen blitt tatt av en jury bestående av fjorårets vinnere pluss en gjest - i fjor var det Kathrine Sørland. Hvis de følger dette systemet kan man altså ikke sutre seg til seier.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I all verden... når avgjorde utseendet hvor flink man er i jobben sin?

Anonymkode: 33709...4ae

Samme lurer jeg på. Er man bimbo fordi man har blondt hår og sminker seg?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ina kan være sykepleieren min når som helst.

Anonymkode: 8cee4...6e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes hun virker som en veldig ålreit jente. 

Anonymkode: ee3b9...52b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Istedenfor å snakke om hvordan Ina ser ut, kan vi heller ta hensyn til alle seerne som har vært nakne foran henne, og de ser henne ha sex på TV... eller de som har fortalt henne personlige ting mens hun er på jobb, må se henne på et slikt program.. sykt at en sykepleier kan gjøre noe slikt! Er jo på ingen måte profesjonelt å være med i et slikt program! Innenfor helsevesenet er det visse lover, og etiske rettningslinjer man må følge! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Istedenfor å snakke om hvordan Ina ser ut, kan vi heller ta hensyn til alle seerne som har vært nakne foran henne, og de ser henne ha sex på TV... eller de som har fortalt henne personlige ting mens hun er på jobb, må se henne på et slikt program.. sykt at en sykepleier kan gjøre noe slikt! Er jo på ingen måte profesjonelt å være med i et slikt program! Innenfor helsevesenet er det visse lover, og etiske rettningslinjer man må følge! 

Når hun er på jobb,ja.

Hva hun gjør ellers på privaten er da hennes sak.

Anonymkode: 2586f...2f5

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si at jeg ikke helt ser sammenhengen her. Ja, hun har sikkert vasket og stelt mange nakne pasienter, og som sykepleier får man tilgang til mye sensitiv informasjon. Men hvorfor mener du det er belastende for disse pasientene å se henne på TV? Betyr det at hun gjør en dårligere jobb som pleier, eller at hun plutselig skulle bryte taushetsplikten?

Hvis jeg var hennes karriereveileder ville jeg nok ha frarådet Paradise-deltagelse, mest fordi mange har fordommer mot slike programmer, men det er en helt annen sak.

• Liker 10
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh....? :fnise: Jeg sliter også med å se problemet, unnskyld at jeg ler, men nå drar du det litt vel langt. At hun har sex på TV har da ingenting med de gamle pasientene hennes å gjøre. Så du mener at du tenker på at de har vært nakne fremfor henne og fortalt personlige ting når hun har sex på TV? Det er neppe noe de tenker på om de ser at hun har sex, og om de tenker på det er det strengt tatt deres problem. Slapp av. Jeg har forøvrig vært innlagt på sykehus jeg, men jeg hadde ikke følt det var problematisk om noen av de sykepleierne som var der hadde vært med på Paradise akkurat, bare fordi jeg har vært pasienten deres. Jeg tror jeg hadde følt meg rimelig teit om jeg skulle ha en så sterk formening om hva andre gjør på fritida. Det er godt mulig at jeg ikke hadde kjent igjen noen av de faktisk, for det var så mange forskjellige på den korte tiden jeg var der. 

Rent karrieremessig synest jeg ikke det virker veldig lurt av henne, men det handler da om fremtidig ansettelse, og ikke at det er problem i forhold til pasienter. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når hun er på jobb,ja.

Hva hun gjør ellers på privaten er da hennes sak.

Anonymkode: 2586f...2f5

Du tuller? Hvorfor svarer du når du ikke vet at det du sier er fakta? 

Når man jobber i helsevesenet er man ikke bare på jobb i 7,5t. Man skal f.eks ikke oppsøke brukerne privat, altså kan en lege ha et forhold til en pasient uten å miste autorisasjonen? Nei. Så du mener man ikke skal følge lover når man ikke er på jobb? Mener du at man ikke har taushetsplikt når man ikke er på jobb? Mener du at man ikke skal utføre nødvendig førstehjelp hvis man ser at noen trenger det uten å miste autorisasjonen? 

Gidder ikke å utdype dette mer enn nødvendig, men det er ikke bare på jobb man må følge lover og rettningslinjer når man jobber i helsevesenet. 

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(...)

Gidder ikke å utdype dette mer enn nødvendig, men det er ikke bare på jobb man må følge lover og rettningslinjer når man jobber i helsevesenet. 

Det du sier her er isolert sett riktig, men du skjønner vel hva AB...2f5 mente?

Hvorvidt hun holder taushetsplikten eller følger regelen om å ikke oppsøke pasienter på privaten, har vel ingen sammenheng med hennes deltagelse i Paradise.

Endret av Lord Friendzone
  • Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...