Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Minnie23 skrev:

Fikk litt vondt av Ina (hun heter Ina til dere som ikke har fått det med dere) og så hun ble lei seg. Så fort Marius blir full, så løper han rett til AM og sier han savner henne, han har det så fælt, prøver å kysse henne osv. Marius var veldig full og fikk det for seg at Mathias prøvde å få han ut. Var ute etter å krangle.

Litt teit at Mathias sier til AM at Marius prøvde å slå han fordi han var dritsint. Slik jeg husker det, så dyttet han Marius vekk og han tok på han på halsen for å ikke miste balansen. Mathias dyttet han først, men kan godt hende jeg tar feil. Irriterende vi ikke fikk se hvordan det endte. De kuttet bare midt i

Jeg tipper produksjonen brøt inn og stoppet dem og at det er derfor vi ikke fikk se mer av krangelen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tidenes episode i kveld!!! Såå mye drama! Og en ny side av MP!!! Han var litt morsom og sjarmerende før når han bare kunne slappe av, men med en gang han blir stresset blir han så ufyselig ... og romansen mellom Ann Mariell og Mathias... noe så koselig <3 

Og det var så morsomt når Kristian René og Oskar satt og snakket om at de var de eneste der inne som tenkte litt, og så ser de ut som to kopier av hverandre. Samme frisyre, tatoveringer og bukse :') 

De jeg heier på nå er AM & Mathias og Charlotte. Spennende uke!!

 

Anonymkode: 3d70f...042

Episoden var jo dritkjedelig.. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at AM får litt avsmak av Marius, det første han gjør etter at hun er sendt hjem er å ligge med Ina. Og Ina fortsetter å kose med han tiltross for at han løper etter AM så fort han blir full..Haha. for ei smørje. Men er ikke Ina og Marius sammen i dag? Kan ikke skjønner at hun vil det etter at man tydeligvis ser at han er mer interessert i AM og blir helt usikker og rar i edru tilstand sammen med henne

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjedelig episode. Teit fylledrama på slutten.  

Marius er 21 og AM er 28. Jeg tror hun bare ville flørte og få hans oppmerksomhet. Ha han litt rundt lillefingeren. Hun har vel aldri sagt klart ifra om at hun ikke er interessert mer og han må la henne være. Tror hun liker at han enda er keen på ho og hun nyter det litt. Men skjønner ikke at Ina gidder, når Marius tydelig er mer betatt av AM. Hva man egentlig føler kommer ofte ut på fylla. Jeg hadde meldt meg helt ut og sagt "dette her gidder jeg ikke"

Anonymkode: 203af...6e2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For en kjedelig episode. Teit fylledrama på slutten.  

Marius er 21 og AM er 28. Jeg tror hun bare ville flørte og få hans oppmerksomhet. Ha han litt rundt lillefingeren. Hun har vel aldri sagt klart ifra om at hun ikke er interessert mer og han må la henne være. Tror hun liker at han enda er keen på ho og hun nyter det litt. Men skjønner ikke at Ina gidder, når Marius tydelig er mer betatt av AM. Hva man egentlig føler kommer ofte ut på fylla. Jeg hadde meldt meg helt ut og sagt "dette her gidder jeg ikke"

Anonymkode: 203af...6e2

Kan jo hende at Ina ikke er så interessert i Marius på den måten. De hadde sex fordi de var fulle og kåte, er jo ikke sikkert at det ligger noe mer bak det. Ina er jo en mye penere og flottere dame enn AM, virker som en smartere jente å. Tror hun skjønner at det å begynne å bråke om noe sånt blir det bare tull og dårlig stemning ut av. Dette er et spill, ikke jakten på kjærligheten som AM tror.

Anonymkode: 41a26...d9b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Minnie23 skrev:

Fikk litt vondt av Ina (hun heter Ina til dere som ikke har fått det med dere) og så hun ble lei seg. Så fort Marius blir full, så løper han rett til AM og sier han savner henne, han har det så fælt, prøver å kysse henne osv. Marius var veldig full og fikk det for seg at Mathias prøvde å få han ut. Var ute etter å krangle.

Litt teit at Mathias sier til AM at Marius prøvde å slå han fordi han var dritsint. Slik jeg husker det, så dyttet han Marius vekk og han tok på han på halsen for å ikke miste balansen. Mathias dyttet han først, men kan godt hende jeg tar feil. Irriterende vi ikke fikk se hvordan det endte. De kuttet bare midt i

Ja det var det som skjedde. Jeg måtte spole tilbake og se hva som faktisk skjedde når Mathias sa at MP slo han. Fordi det var ikke sånn jeg husket det. Og det stemte det, Marius er ganske full og prøver å ta tak i Mathias når Mathias dytter han. Skikkelig lavmål å fortelle denne historien noe annerledes. Tydelig at Mathias er sjalu på MP.

Anonymkode: 41a26...d9b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var det som skjedde. Jeg måtte spole tilbake og se hva som faktisk skjedde når Mathias sa at MP slo han. Fordi det var ikke sånn jeg husket det. Og det stemte det, Marius er ganske full og prøver å ta tak i Mathias når Mathias dytter han. Skikkelig lavmål å fortelle denne historien noe annerledes. Tydelig at Mathias er sjalu på MP.

Anonymkode: 41a26...d9b

Siden Mathias var full så kan det hende han oppfattet det som et slag og at han selv ikke tenker at han lyger om de. Bare gjetting fra min side selvsagt, men kan jo være sannsynlig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MP om Mathias "han flyr jo rundt etter AM som ei bikkje, sånt blir jeg fed up av, ass". Rette ræv som feis :ler:

Anonymkode: 2e28b...878

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mysticgirl skrev:

Skjønner godt at AM får litt avsmak av Marius, det første han gjør etter at hun er sendt hjem er å ligge med Ina. Og Ina fortsetter å kose med han tiltross for at han løper etter AM så fort han blir full..Haha. for ei smørje. Men er ikke Ina og Marius sammen i dag? Kan ikke skjønner at hun vil det etter at man tydeligvis ser at han er mer interessert i AM og blir helt usikker og rar i edru tilstand sammen med henne

Er de også sammen? Er årets PH den nye jakten på kjærligheten?😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var det som skjedde. Jeg måtte spole tilbake og se hva som faktisk skjedde når Mathias sa at MP slo han. Fordi det var ikke sånn jeg husket det. Og det stemte det, Marius er ganske full og prøver å ta tak i Mathias når Mathias dytter han. Skikkelig lavmål å fortelle denne historien noe annerledes. Tydelig at Mathias er sjalu på MP.

Anonymkode: 41a26...d9b

Det var slik jeg husker det, men kan godt være han trodde Marius slo etter han, Mathias dyttet han først, så blir litt teit da han ikke nevnte det til AM og bare sa Marius slo han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo hende at Ina ikke er så interessert i Marius på den måten. De hadde sex fordi de var fulle og kåte, er jo ikke sikkert at det ligger noe mer bak det. Ina er jo en mye penere og flottere dame enn AM, virker som en smartere jente å. Tror hun skjønner at det å begynne å bråke om noe sånt blir det bare tull og dårlig stemning ut av. Dette er et spill, ikke jakten på kjærligheten som AM tror.

Anonymkode: 41a26...d9b

Synes Ina virker som en veldig hyggelig og blid jente, men tror neppe hun er skarpere enn AM. Det spørs hva du legger i det. AM er mer kynisk og vet hvordan hun skal få ting til, Ina virker mer skjør og usikker sammenlignet med henne.

Anonymkode: 65aeb...2db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må dere skrive MP til Marius!?!?? Blir jo så forvirret! Mathias "heter" MP han også! Skriv navn vær så snill! 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må dere skrive MP til Marius!?!?? Blir jo så forvirret! Mathias "heter" MP han også! Skriv navn vær så snill! 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Fordi det er det som er kallenavnet hans? Det har jo blitt brukt flere ganger på skjermen. 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er det som er kallenavnet hans? Det har jo blitt brukt flere ganger på skjermen. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Åja, har ikke lagt merke til det. Men det er jo sykt irriterende mtp at Mathias "heter" det samme.

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/10/2018 at 5:19 PM, AnonymBruker said:

Er AM modell? Hun har flotte instagram bilder , men ligner ikke seg selv på mange av de. Mye fotoshop muligens men.
Tror hun kan bli instagram kjendis om ikke annet nå i allefall. Ofte syntes jeg hun ser litt ut som en gullfisk med øynene så langt fra hverandre men med sminke og pent hår er hun utrolig vakker.

Anonymkode: ab37f...bb0

Hun har netteopp gjennomgått plastikk

Anonymkode: 2f61e...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har netteopp gjennomgått plastikk

Anonymkode: 2f61e...aae

Nettopp gjennomgått hva da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem tar med seg en pologenser til mexico lissom 😂

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Newa virker superduper happy nå på tv, så lurer jeg veldig på hvorfor hun er så bitter på erik nå i ettertid :popcorn:

Endret av UnderCover
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, UnderCover skrev:

Siden Newa virker superduper happy nå på tv, så lurer jeg veldig på hvorfor hun er så bitter på erik nå i ettertid :popcorn:

Offeringssermonier kan jo umulig være langt unna... finaleoppsett.. jurypartyer... jadda..

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig episode og nesten ingen som har kommentert episoden. 

Oscar og Julie var ille, men AM er jo tonedøv og synes de gjorde det så bra. Hun sang skikkelig surt, men ler rått av Julie i snakkeboksen 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...