Lord Friendzone Skrevet 16. mai 2018 #2621 Skrevet 16. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Offeringssermonier kan jo umulig være langt unna... finaleoppsett.. jurypartyer... jadda.. Anonymkode: 1a5ed...d92 Det er sant, nå går de inn i den mest dramatiske fasen, hvor det ofte blir store omrokeringer, svik og hard utprøving av allianser og løfter. Et øvrig spenningsmoment er jo hvem av de utslåtte deltagerne som fortsatt er igjen i Mexico, og dermed har mulighet til å bli tatt inn igjen i ofringsseremoni (og annet). Nedre grense for å bli med i juryen, og dermed være tilgjengelig for comeback, ser ut til å ligge rundt episode 36, og Ingrid røk i episode 32. Dette virker å være litt opp til deltagerne selv, men man vet aldri helt hvordan produksjonen styrer disse tingene. Soph fra forrige sesong er et ekstremt eksempel - hun ble sendt ut for andre gang i episode 24, men ble likevel værende i Mexico helt til slutt, og var altså i juryen. Hvis Ingrid fortsatt er tilgjengelig for retur så vet jeg hvor Eriks kule havner i en ofringsseremoni........ (fant ingen kuleknuse-smiley) 41 minutter siden, smalls skrev: Kjedelig episode og nesten ingen som har kommentert episoden. Oscar og Julie var ille, men AM er jo tonedøv og synes de gjorde det så bra. Hun sang skikkelig surt, men ler rått av Julie i snakkeboksen Jeg måtte faktisk hoppe over noen av innslagene fordi jeg ble flau på deltagernes vegne. Det har ikke akkurat vært noen brakstart på denne uka, men det blir vel litt drama når semifinale-parene avgjøres. Det at deltagerne gir poeng til hverandre synes jeg er et dårlig konsept, for da handler det fort om å stemme taktisk istedenfor å velge de man genuint syntes leverte den beste forestillingen... 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2622 Skrevet 16. mai 2018 Triana har vært programleder for PH i 10 sesonger og enda må hun bruke juksekort? Hun stiller jo de samme spørsmålene hele tiden, så rart hun ikke klarer å føre en samtale med de uten juksekort. Og noen ganger (om ikke alltid) så har hun på ørepropper. Anonymkode: c5a01...ccf 13
missmcbeal Skrevet 16. mai 2018 #2623 Skrevet 16. mai 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Triana har vært programleder for PH i 10 sesonger og enda må hun bruke juksekort? Hun stiller jo de samme spørsmålene hele tiden, så rart hun ikke klarer å føre en samtale med de uten juksekort. Og noen ganger (om ikke alltid) så har hun på ørepropper. Anonymkode: c5a01...ccf Hva slags ting er det å henge seg opp i egentlig? Har ikke fallt meg inn at det skal være rart. Kanskje det står på korta hva som har skjedd hos de forskjellige deltagerne siden sist, er jo for mye å forvente at hun skal huske alt det. Endret 16. mai 2018 av missmcbeal 2
missmcbeal Skrevet 16. mai 2018 #2624 Skrevet 16. mai 2018 10 timer siden, UnderCover skrev: Siden Newa virker superduper happy nå på tv, så lurer jeg veldig på hvorfor hun er så bitter på erik nå i ettertid De var venner når de kom tilbake til Norge, første episode av Pærra-preik forteller Newa det, i tillegg fulgte de hverandre på Instagram etc. De gjør de ikke nå lenger. Handler om hvordan Erik fyrte opp under dramaet når det gikk på skjermen etter det jeg har forstått. Så jeg ville ikke hengt meg så mye opp i det ang. hva som skjer videre. Når det er sagt, så tror jeg både Newa og andre skjønner at Newa fort kan bli byttet ut med Ingrid i ofringssermoni. Men det forutsetter jo faktisk og at Erik klarer å kaste kula fort nok. I fjor var det jo tre som kastet kula, men det var bare de to første som kastet kula fort nok som fikk byttet en partner. Det ser også ut som at Marius helst vil stå med Newa i en finale fortsatt, så jeg tror Newa tenker litt på det. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2625 Skrevet 16. mai 2018 44 minutter siden, missmcbeal skrev: Hva slags ting er det å henge seg opp i egentlig? Har ikke fallt meg inn at det skal være rart. Kanskje det står på korta hva som har skjedd hos de forskjellige deltagerne siden sist, er jo for mye å forvente at hun skal huske alt det. Trenger ikke å hisse deg opp. Jeg må få lov til å reagere på det Anonymkode: c5a01...ccf 6
missmcbeal Skrevet 16. mai 2018 #2626 Skrevet 16. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke å hisse deg opp. Jeg må få lov til å reagere på det Anonymkode: c5a01...ccf Jeg synest det er pussig hva man skal henge seg opp i at Triana gjør. Virker som det er så utrolig mange som irriterer seg over alt Triana gjør. 2
Aurora** Skrevet 16. mai 2018 #2627 Skrevet 16. mai 2018 Gårsdagens episode var kjedelig synes jeg. Håper Mathias og AM havner i bunn og må ryke, men tror Erik og Newa ligger tynt an. Skjønner de var nervøse, men sikkert et pluss å kunne teksten utenat Men synes Charlotte overkjørte KR litt i sangen. Hun har fin sangstemme, men burde tone det litt 4
missmcbeal Skrevet 16. mai 2018 #2628 Skrevet 16. mai 2018 Akkurat nå, Aurora** skrev: Gårsdagens episode var kjedelig synes jeg. Håper Mathias og AM havner i bunn og må ryke, men tror Erik og Newa ligger tynt an. Skjønner de var nervøse, men sikkert et pluss å kunne teksten utenat Men synes Charlotte overkjørte KR litt i sangen. Hun har fin sangstemme, men burde tone det litt Jeg er enig. Husker ikke hvem som nevnte det, Erik, Newa? Men de hadde et godt poeng. Det ble jo ubalanse. Ingen var jo spesielt flinke i selve opptreden, men Charlotte hadde fin stemme. Synest det var rart at så mange latterliggjorde Julie, hun var ikke den dårligeste. Synest det også var veldig rart at AM og Mathias trodde det gikk så bra 1
Sparks Skrevet 16. mai 2018 #2629 Skrevet 16. mai 2018 Mr og Mrs Paradise har blitt såååå dårlig! Throwback til når det var underholdende: 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2630 Skrevet 16. mai 2018 Sagt det før og sier det igjen, dette vinner KR. Uten tvil, han blir dobbel Mr. Paradise, litt teit egentlig. Må jo være planlagt. Anonymkode: 1a5ed...d92 2
Gjest Gretagarbo Skrevet 16. mai 2018 #2631 Skrevet 16. mai 2018 4 minutter siden, Sparks skrev: Mr og Mrs Paradise har blitt såååå dårlig! Throwback til når det var underholdende: Mr&Mrs. Paradise 2013 er definitivt tidenes mest minneverdige. Prøver forstatt å fortrenge opptredenen til Erik og Sander. Det er noe av det kleineste jeg har sett.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2632 Skrevet 16. mai 2018 11 minutter siden, Sparks skrev: Mr og Mrs Paradise har blitt såååå dårlig! Throwback til når det var underholdende: Åååååååh, BIRGER!!! Takk for dette! Herlighet som jeg savner gamle sesonger. Dette beviser bare for en elendig sesong dette egentlig har vært, og hvor oppbrukt konseptet har begynt å bli. Satt her med et gigantisk smil og lo under begge videoene, hadde glemt hvor herlige tidligere deltagere var! Det var en gang hvor Mr og Miss Paradise faktisk hadde et snev av betydning.. Anonymkode: ba1c0...d93 2
Rosewood Skrevet 16. mai 2018 #2633 Skrevet 16. mai 2018 Ja, hvorfor har Mr & Miss Paradise plutselig blitt til en talentkonkurranse, sånn utover å leke deilig? Denne syngegreia er bare KLEINT jeg klarer ikke se på eller høre, jeg blir så ukomfortabel 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2634 Skrevet 16. mai 2018 2 timer siden, missmcbeal skrev: Hva slags ting er det å henge seg opp i egentlig? Har ikke fallt meg inn at det skal være rart. Kanskje det står på korta hva som har skjedd hos de forskjellige deltagerne siden sist, er jo for mye å forvente at hun skal huske alt det. Nei, det er det ikke. Tror ikke så mange her i tråden hadde trengt å bruke juksekort for å huske det som har skjedd. I tillegg får hun jo instrukser på hva hun skal si. Men bedre med kortene enn mer av de enorme og kunstige armbevegelsene. Anonymkode: ee3b9...52b 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2635 Skrevet 16. mai 2018 2 timer siden, missmcbeal skrev: Jeg er enig. Husker ikke hvem som nevnte det, Erik, Newa? Men de hadde et godt poeng. Det ble jo ubalanse. Ingen var jo spesielt flinke i selve opptreden, men Charlotte hadde fin stemme. Synest det var rart at så mange latterliggjorde Julie, hun var ikke den dårligeste. Synest det også var veldig rart at AM og Mathias trodde det gikk så bra Jeg er enig i det du skriver. Samtidig synes jeg det er så teit av produksjonen å fokusere på hvem som lager den beste sangen og som kan synge penest. Det burde jo gå på show! Hvem det er som klarer å smigre publikum og hvem som får de til å le. Det er jo det Mr. & Ms. Paradise handler om, samt en del fancy dansemoves i minimal bekledning. Før var det jo en stor greie å bli Ms. eller Mr. Paradise. Nå er det veldig kjedelig. Anonymkode: ee3b9...52b 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2636 Skrevet 16. mai 2018 4 timer siden, missmcbeal skrev: Jeg synest det er pussig hva man skal henge seg opp i at Triana gjør. Virker som det er så utrolig mange som irriterer seg over alt Triana gjør. Jeg irriterer meg ikke over alt hun gjør, men hun er ingen god programleder. Så skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i at jeg reagerte litt med juksekort. Det ikke så mye som skjer akkurat. Anonymkode: c5a01...ccf 1
missmcbeal Skrevet 16. mai 2018 #2637 Skrevet 16. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg irriterer meg ikke over alt hun gjør, men hun er ingen god programleder. Så skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i at jeg reagerte litt med juksekort. Det ikke så mye som skjer akkurat. Anonymkode: c5a01...ccf Du er sikkert ikke den samme personen som har kommentert andre ting hos henne, men det er liksom ikke måte på hva hun gjør feil. Fordi jukselapper er en ganske naturlig ting å ha når man er programleder? De fleste har jo det. Det er jo ikke sikkert man trenger dem hele tiden, men det er jo godt å ha det sånn at man slipper å begynne å glemme ting og må starte innspillingen på nytt. Kanskje man føler seg mest komfortabel når man har noe å holde i og som kan gi en støtte, sjølv om man ikke trenger lappene i seg selv? Men som sagt, jukeselapper er jo helt normalt å ha som programleder, så derfor synest jeg det er pussig at man velger å kritisere akkurat det. Jeg synest det er bedre at hun står der og har noe å holde i, enn å bare skulle stå rett opp og ned. 1
missmcbeal Skrevet 16. mai 2018 #2638 Skrevet 16. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig i det du skriver. Samtidig synes jeg det er så teit av produksjonen å fokusere på hvem som lager den beste sangen og som kan synge penest. Det burde jo gå på show! Hvem det er som klarer å smigre publikum og hvem som får de til å le. Det er jo det Mr. & Ms. Paradise handler om, samt en del fancy dansemoves i minimal bekledning. Før var det jo en stor greie å bli Ms. eller Mr. Paradise. Nå er det veldig kjedelig. Anonymkode: ee3b9...52b Ja ren syngekonkurranse er ganske så kjedlig. Mye gøyere når det er show med dansing og koreografi o.s.v. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2639 Skrevet 16. mai 2018 4 hours ago, missmcbeal said: Synest det var rart at så mange latterliggjorde Julie, hun var ikke den dårligeste. Alt var jo så dårlig og pinlig at det nesten er meningsløst å prøve å rangere. Kan noen forklare meg hvorfor dommerne syntes han svensken var bra? Jeg så bare en fyr som sto og leste opp noen tørre rim med null innlevelse. Anonymkode: 8cee4...6e6 4
LeilaS Skrevet 16. mai 2018 #2640 Skrevet 16. mai 2018 Mr and mrs Paradise var skikkelig stort før. Det var jo kleint til tider, men mer underholdene enn å se på de synge. Synes det bare er kjedelig. Mr and mrs Paradise var bedre før, men blir verre og verre for hver sesong Jeg så ikke forrige sesong, hva gjorde de da? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå