Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidenes episode i kveld!!! Såå mye drama! Og en ny side av MP!!! Han var litt morsom og sjarmerende før når han bare kunne slappe av, men med en gang han blir stresset blir han så ufyselig ... og romansen mellom Ann Mariell og Mathias... noe så koselig <3 

Og det var så morsomt når Kristian René og Oskar satt og snakket om at de var de eneste der inne som tenkte litt, og så ser de ut som to kopier av hverandre. Samme frisyre, tatoveringer og bukse :') 

De jeg heier på nå er AM & Mathias og Charlotte. Spennende uke!!

 

Anonymkode: 3d70f...042

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker said:

med en gang han blir stresset blir han så ufyselig ...

Anonymkode: 3d70f...042

Helt vanlig fyllerør. Sett det en million ganger.

Anonymkode: 8cee4...6e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns AM er litt slem med Mathias og gir han falske forhåpninger. Tror ikke hun egentlig liker Marius heller, men hun liker å ha guttene rundt lillefingeren.

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut det samme som jeg gjorde i spoilertråden nå som episoden er over. 

Det var litt av en vinkling på situasjon du kommer med. Synes den overdrevne bruken din av latterfjesene får deg til å virke ganske usympatisk. 

Jeg synes Marius var ordentlig ekkel i dagens episode, og fremsto som en ufrodragelig drittsekk. For det første står han å flørter veldig pågående med AM i baren med et latterlig forsøk på nordlending dialekt, når KR står rett ved siden av, som fikk det til å virke som han gjorde narr av KR. 

For det andre ser man helt tydelig at Ina (Ine? Husker aldri navnet hennes) er veldig lei seg der hun sitter å ser på hvordan Marius oppfører seg med AM. Han overser Ina/Ine totalt, og anser ikke det en eneste gang. 

Han begynner så å yppe seg mot Mathias, selv når AM prøver å forsvare Mathias til han. Mathias trakk seg tilbake og ønsket ikke å snakke med Marius, som han ga et tydelig signal om, men atpåtil går Marius å fotfølger fyren og nekter å la han være i fred. Måten Marius gikk helt innpå Mathias i mens han fortsatte på en yppende måte, så er det HELT forståelig at Mathias fikk nok. Skulle bare mangle at han gikk å snakket til AM om det også, ikke bare fordi hun er partneren hans men også fordi hun så og si er den eneste igjen der inne som er vennen hans. 

Jeg er ikke fan av Mathias en gang, men i denne episoden synes jeg oppriktig synd i han, og Marius oppførte seg forkastelig. 

Anonymkode: ba1c0...d93

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor AM er så skuffet over at Marius lå med Ina. Hun sa jo flere ganger at hun ikke var intrs i han. Eller har jeg misforstått noe her?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Syns AM er litt slem med Mathias og gir han falske forhåpninger. Tror ikke hun egentlig liker Marius heller, men hun liker å ha guttene rundt lillefingeren.

 

Helt enig. Var lissom ikke måte på hvor mye hun skulle kysse og smaske på han før leggetid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.5.2018 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan Ina er som sykepleier, hun virker jo som den bunkrembimboen. Ville aldri har henne som min sykepleier

Anonymkode: 9fc0e...cb9

😳

De unge sykepleierne på vår avdeling er de dyktigste, de gjør en god jobb og er der for pasientene. Gjett hva, de bruker også sminke! 

På 13.5.2018 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Istedenfor å snakke om hvordan Ina ser ut, kan vi heller ta hensyn til alle seerne som har vært nakne foran henne, og de ser henne ha sex på TV... eller de som har fortalt henne personlige ting mens hun er på jobb, må se henne på et slikt program.. sykt at en sykepleier kan gjøre noe slikt! Er jo på ingen måte profesjonelt å være med i et slikt program! Innenfor helsevesenet er det visse lover, og etiske rettningslinjer man må følge! 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lov og etikk ja, hun oppfører seg bra og er et menneske hun også. Å være sykepleier er da virkelig en livsstil, men hun er ikke på jobb på PG!

På 13.5.2018 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Du tuller? Hvorfor svarer du når du ikke vet at det du sier er fakta? 

Når man jobber i helsevesenet er man ikke bare på jobb i 7,5t. Man skal f.eks ikke oppsøke brukerne privat, altså kan en lege ha et forhold til en pasient uten å miste autorisasjonen? Nei. Så du mener man ikke skal følge lover når man ikke er på jobb? Mener du at man ikke har taushetsplikt når man ikke er på jobb? Mener du at man ikke skal utføre nødvendig førstehjelp hvis man ser at noen trenger det uten å miste autorisasjonen? 

Gidder ikke å utdype dette mer enn nødvendig, men det er ikke bare på jobb man må følge lover og rettningslinjer når man jobber i helsevesenet. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Ina har ikke brutt loven av å være deltager i pH.

Anonymkode: 4240d...200

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tidenes episode i kveld!!! Såå mye drama! Og en ny side av MP!!! Han var litt morsom og sjarmerende før når han bare kunne slappe av, men med en gang han blir stresset blir han så ufyselig ... og romansen mellom Ann Mariell og Mathias... noe så koselig <3 

 

 

Anonymkode: 3d70f...042

Romanse? 

Anonymkode: 8141f...b7e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor AM er så skuffet over at Marius lå med Ina. Hun sa jo flere ganger at hun ikke var intrs i han. Eller har jeg misforstått noe her?

Hun likte oppmerksomheten hun fikk fra han, virket det ut som. Og da hun kom tilbake og fikk vite at han hadde hatt sagt med Ine, så ble det krise for hun. Fordi hun vil jo ha oppmerksomheten fra han alene 😂 Hun har jo kun vist oppmerksomhet til Marius etter at hun kom inn og ble sint pga dette med Ine. Synes Ann Mariell er veldig slitsom. Hun blir alltid sint når hun ikke får oppmerksomheten hun vil ha.. Skikkelig 3 åring..

Anonymkode: 41a26...d9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tidenes episode i kveld!!! Såå mye drama! Og en ny side av MP!!! Han var litt morsom og sjarmerende før når han bare kunne slappe av, men med en gang han blir stresset blir han så ufyselig ... og romansen mellom Ann Mariell og Mathias... noe så koselig <3 

Og det var så morsomt når Kristian René og Oskar satt og snakket om at de var de eneste der inne som tenkte litt, og så ser de ut som to kopier av hverandre. Samme frisyre, tatoveringer og bukse :') 

De jeg heier på nå er AM & Mathias og Charlotte. Spennende uke!!

 

Anonymkode: 3d70f...042

Ganske mange som blir sånn i fylla. Ann Mariell klikka i fylla for uker siden, da var det jo viktig å huske på at hun var full, ble det sagt her inne. Nå blir det det samme med MP 😉 

MP virker som en kjempe herlig fyr, men blir playa av ei gås. Synes synd på fyren. Ann Mariell driver på akkurat det samme med Mathias. Driver å små kysser med han for å holde han det han er.

Anonymkode: 41a26...d9b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor AM er så skuffet over at Marius lå med Ina. Hun sa jo flere ganger at hun ikke var intrs i han. Eller har jeg misforstått noe her?

Hun har vel sagt at hun likte han. Hun trenger jo ikke å ha sex med en fyr med en gang (og det på TV) for å like han. Jeg skjønner godt at det ikke er noe særlig å høre at han har hatt sex med en annen jente bare noen timer etter at hun sjekket ut og at det gjør at hun ikke løper rett i armene hans. 

Nå synes jeg ikke det er greit med drittslengingen av Ina som AM har bedrevet med, men å få litt avsmak av hele det opplegget Marius har drevet med skjønner jeg ganske godt. Jeg forstår også om Ina reagerer på at han ignorer henne helt til fordel for AM når hun kom tilbake. 

Men de er nå en gang på Paradise Hotel. 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom episode i går. Jeg ante ikke at Charlotte faktisk kan synge. Så det blir spennende å høre. Lurer også voldsomt på hva slags artister som kommer frå Norge :P 

Marius var jo helt på styr, men han var alt for full, det var tydelig. AM liker oppmerksomheten fra både Mathias og Marius, det er tydelig. Men Marius er ikke noe bedre, det var jo han som begynte å dra ut av AM hvordan han følte det og om hvordan hun følte det. Syntes synd på Ina i går ja. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, missmcbeal skrev:

Morsom episode i går. Jeg ante ikke at Charlotte faktisk kan synge. Så det blir spennende å høre. Lurer også voldsomt på hva slags artister som kommer frå Norge :P 

Marius var jo helt på styr, men han var alt for full, det var tydelig. AM liker oppmerksomheten fra både Mathias og Marius, det er tydelig. Men Marius er ikke noe bedre, det var jo han som begynte å dra ut av AM hvordan han følte det og om hvordan hun følte det. Syntes synd på Ina i går ja. 

Ikke jeg heller! Jeg tror at Charlotte og Kristian kan komme med et bra show, men jeg må si jeg er litt skuffet av at Kristian ikke gjør så mye ut av seg enda. 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spennende parsremoni i dag, gitt. 

Anonymkode: 8141f...b7e

Skjønner ikke hva som var vitsen med det? Åpenbart at ingen ville bytte partner.

Litt kjedelig episode. De skal skrive sang og litt fylledrama på slutten 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, fitnessjenta skrev:

Syns AM er litt slem med Mathias og gir han falske forhåpninger. Tror ikke hun egentlig liker Marius heller, men hun liker å ha guttene rundt lillefingeren.

 

Luremus hun der 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Ina så veldig lei seg ut når Marius var så opptatt av AM, også ligger hun å koser med han i sengen etterpå. 

Marius drev på med AM før han lå med Ina, det var hennes valg å spre bena for han rett etter AM sjekket ut. 

Også så Ina så veldig nervøs ut når AM kom inn, hun sa jo i greenroom at nå blir det trekantdrama, også blir hun bare satt på sidelinjen, og Marius er over AM igjen. 

Tror virkelig ikke hun forventet at AM skulle komme inn igjen når hun spredde bena for Marius... 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud Ina så veldig lei seg ut når Marius var så opptatt av AM, også ligger hun å koser med han i sengen etterpå. 

Marius drev på med AM før han lå med Ina, det var hennes valg å spre bena for han rett etter AM sjekket ut. 

Også så Ina så veldig nervøs ut når AM kom inn, hun sa jo i greenroom at nå blir det trekantdrama, også blir hun bare satt på sidelinjen, og Marius er over AM igjen. 

Tror virkelig ikke hun forventet at AM skulle komme inn igjen når hun spredde bena for Marius... 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Det var vel Marius som sa det ville bli trekantdrama.

Anonymkode: 8ed67...b00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt vondt av Ina (hun heter Ina til dere som ikke har fått det med dere) og så hun ble lei seg. Så fort Marius blir full, så løper han rett til AM og sier han savner henne, han har det så fælt, prøver å kysse henne osv. Marius var veldig full og fikk det for seg at Mathias prøvde å få han ut. Var ute etter å krangle.

Litt teit at Mathias sier til AM at Marius prøvde å slå han fordi han var dritsint. Slik jeg husker det, så dyttet han Marius vekk og han tok på han på halsen for å ikke miste balansen. Mathias dyttet han først, men kan godt hende jeg tar feil. Irriterende vi ikke fikk se hvordan det endte. De kuttet bare midt i

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel Marius som sa det ville bli trekantdrama.

Anonymkode: 8ed67...b00

Hun sa slikt hun også, men hun forventet at AM skulle bli sjalu på henne, og Marius velge henne fremover AM...

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tidenes episode i kveld!!! Såå mye drama! Og en ny side av MP!!! Han var litt morsom og sjarmerende før når han bare kunne slappe av, men med en gang han blir stresset blir han så ufyselig ... og romansen mellom Ann Mariell og Mathias... noe så koselig <3 

Og det var så morsomt når Kristian René og Oskar satt og snakket om at de var de eneste der inne som tenkte litt, og så ser de ut som to kopier av hverandre. Samme frisyre, tatoveringer og bukse :') 

De jeg heier på nå er AM & Mathias og Charlotte. Spennende uke!!

 

Anonymkode: 3d70f...042

Synes ikke Marius blir ufyselig når han er stresset. Han ble ufyselig i går fordi han var full. Synes ikke Kristian René og Oscar ligner veldig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...