Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En til for dere som elsker avsporinger;) Kaaan jo hende hun ble fingret samtidig. Forøvrig fantastisk kombinasjon; spoone sex + klitoris stimuli.

Anonymkode: 54a90...fa1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En til for dere som elsker avsporinger;) Kaaan jo hende hun ble fingret samtidig. Forøvrig fantastisk kombinasjon; spoone sex + klitoris stimuli.

Anonymkode: 54a90...fa1

Om jeg ikke elsker avsporinger så er jeg uansett helt enig at sex i skje med klitorisstiumuli aldri er feil. :nori:

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere heller ta orgasmediskusjonen på seksualformuet?

Anonymkode: 6ac45...0c4

• Liker 14
Skrevet

Håper uansett Leo kan få en sjanse til. Synes han røyk ut på en litt teit måte. Heier egentlig ikke på noen nå. Komisk at Erik og Newa er partnere igjen 🙊 Hun som ALDRI skulle bli partner med han igjen

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Mysticgirl skrev:

Helt enig, det er helt normalt  :)

Skjønner ikke hvorfor du siterer meg om dette? Jeg er for at jenter skal nyte sex og ha sex når de vil uten at det er slutty eller at de er løse. Sex er til for  nytes, utforskes  og å oppleves uten skam eller å legge bånd på seg. Det er kun det med at hun gjorde det fremfor ei  venninne som var interessert i fyren og som sa ifra om det, men likevel gjorde det ,jeg reagerer på. Ikke noe annet. Sex er deilig og bør utøves ofte :) Hadde jo egentlig bestemt meg for å slutte å svare i denne saken, men måtte bare oppklare dette så du ikke tror at jeg er enig med anonym om at man er løs for å kunne nyte og ha mye  sex.

Det er jeg definitivt FOR :)

Sorry, det var mer en generell betraktning og ikke en beskyldning om at det var sånn jeg tolket deg.

Anonymkode: 71317...174

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Minnie23 skrev:

Hva skjer med at Julie og Karoline plutselig ble bff på slutten? Og sminken og vippene (vet ikke om det er falske vipper) til Charlotte er helt krise

Åpenbart falske vipper. Ser ut som edderkopp ben. Tror hun har tatt vippeextensions og de faller jo av etter 2-3 uker en etter en enkeltvipp, så da har hun falsk vipperand over de igjen og det ser bare helt rotete og forferdelig ut.

Utrolig at det er noen som setter så lange vippeextensions i det hele tatt, de er jo fryktelig tunge selv som korte, og siden extensions settes på selve vippen og ikke øyelokket kan det føre til at de naturlige vippene begynner å vokse nedover fordi hårroten blir ødelagt og "dratt" av vekten.

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbart falske vipper. Ser ut som edderkopp ben. Tror hun har tatt vippeextensions og de faller jo av etter 2-3 uker en etter en enkeltvipp, så da har hun falsk vipperand over de igjen og det ser bare helt rotete og forferdelig ut.

Utrolig at det er noen som setter så lange vippeextensions i det hele tatt, de er jo fryktelig tunge selv som korte, og siden extensions settes på selve vippen og ikke øyelokket kan det føre til at de naturlige vippene begynner å vokse nedover fordi hårroten blir ødelagt og "dratt" av vekten.

Anonymkode: ab37f...bb0

Helt enig. Det er rart at de som setter vipper ikke sier i fra. 

Venninnen min gjorde det. Sa i fra. Og det var ikke videre populært hos kunden. Men det er jo bare sånn det er med vipper. 

Skrevet

Men jeg kan ikke begripe at Karoline faktisk trodde hun hadde sjans bak Oscar? Han er nok ikke dum og vet Karoline hadde vraket han hvis Leo sjekker inn igjen. Hun hadde hatt sjanse bak KR, men der skulle hun hvert fall ikke stå. For Erik skal ikke bestemme hvem hun skal gå bak :snurt:

• Liker 5
Skrevet

Vippene til Charlotte ser ikke bra ut. Bruker man vippeexetenions over lenger tid, så kan dine naturlige vipper knekke. Liker heller ikke den eyelineren over øyelokket hun alltid går med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

Men jeg kan ikke begripe at Karoline faktisk trodde hun hadde sjans bak Oscar? Han er nok ikke dum og vet Karoline hadde vraket han hvis Leo sjekker inn igjen. Hun hadde hatt sjanse bak KR, men der skulle hun hvert fall ikke stå. For Erik skal ikke bestemme hvem hun skal gå bak :snurt:

Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor det var så mye viktigere å gå mot rådet til Erik og bestemme selv enn å følge rådet og kanskje blitt reddet. (Tror jeg skal spørre henne neste gang jeg møter henne... hehe)

Som jeg ser det så har Karoline tatt to dumme valg, hun stolte på AM da Ingrid gikk ut og hun nektet å høre på Erik da hun ble kastet ut. 

Men, spist er spist og pult er pult vil jeg tro. Nå er i hvert fall PH over for meg, jeg kommer nok bare til å følge med her på KG for oppdateringer, gidder ikke se på noe mer da Karoline (og Leo) er ute. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

At hun stilte seg bak Oskar var merkelig, det er jeg enig i. Begrunnelsen hennes oppfattet jeg også mer i retning av at hun ville være trassig og nærmest for enhver pris gjøre det motsatte av hva Erik sa. Men at hun trolig også var skeptisk til hans råd, og regnet med at han prøvde å lure henne, synes jeg isolert sett er fullt forståelig.

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

At hun stilte seg bak Oskar var merkelig, det er jeg enig i. Begrunnelsen hennes oppfattet jeg også mer i retning av at hun ville være trassig og nærmest for enhver pris gjøre det motsatte av hva Erik sa. Men at hun trolig også var skeptisk til hans råd, og regnet med at han prøvde å lure henne, synes jeg isolert sett er fullt forståelig.

Hvordan skulle han klare å lure henne? Få KR til å sende ut Karoline fremfor Charlotte? Jeg er ganske sikker på han hadde valgt Karoline fremfor Charlotte. Han sa vel på et tidspunkt at han ikke ville stå i en finale med Charlotte. KR er smart nok til å skjønne han har mye bedre sjans i en finale med karoline.

Jeg tenker at hun var sta og ikke ville følge Eriks råd kun på trass. Jeg tror han oppriktig prøvde å hjelp henne

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært hysterisk om Erik/Newa blir et finalepar og vinner? Synes det hadde vært morsomt med tanke på alt de har vært igjennom + at de på et punkt ville ha hverandre ut :fnise:

Anonymkode: e4cb5...b1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper at Erik, Oscar, Newa, Ine og Julie sjekker ut før finalen, de er ikke verdige vinner, de har jævla ekkel oppførsel

Anonymkode: fde5c...c3b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ina*

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper at Erik, Oscar, Newa, Ine og Julie sjekker ut før finalen, de er ikke verdige vinner, de har jævla ekkel oppførsel

Hvordan har Ina ekkel oppførsel? 

Anonymkode: d13d8...b3b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Tipper personen bare er Team AM og da blir alle de i den andre alliansen automatisk "ekle".
Ina har da bare vært søt så langt, kan man si det samme om AM?

Anonymkode: d12de...91b

• Liker 8
Skrevet

Er jeg den eneste som er skuffet over spillet til KR så langt? Skal han ikke være en skikkelig stor spiller? Jeg synest han har gjort veldig lite av seg og nærmest vært anonym denne uken.  

Forøvrig, anta at teorien til Erik er rett, om at Karoline ville hatt bedre sjanse bak KR og at han ikke vil stå med Charlotte, men hadde innsett hvor smart det var å stå med Karoline. Er det ikke sannsynlig at KR ville ha prøvd å snakke med Karoline selv og foreslå det? Om det var veldig gunstig for han? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette skjønte ikke jeg heller. Kan ikke komme på en eneste ting hun har gjort der inne som er i nærheten av å være ekkel.

Anonymkode: 8cee4...6e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, missmcbeal skrev:

Er jeg den eneste som er skuffet over spillet til KR så langt? Skal han ikke være en skikkelig stor spiller? Jeg synest han har gjort veldig lite av seg og nærmest vært anonym denne uken.  

jeg stusset litt over dette også, MEN, tenker at det er det riktige å gjøre for ham. vi så hva som skjedde når carl aksel kom inn og kjørte hardt fra første stund, alle så rett gjennom spillet hans og ville ha ham ut med en gang. til tross for at KR er kjent for å være en hard spiller, så burde han likevel holde seg relativt low key de første episodene, slik at han kan bygge seg opp til å spille hardere etter hvert

Anonymkode: e4cb5...b1b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...