Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ser jo hvordan hun holder på med Mathias. Sikker med han og nusser han. Får nesten litt vondt av han.

Anonymkode: 8ed67...b00

Hun manipulerer og har kontroll over menn ved å flørte med de, som Aurora antydet i en "pærra preik". Mathias er tydelig betatt av AM han også, hun gir ham falske forhåpninger. Dårlig gjort...

Anonymkode: d12de...91b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erik er faktisk en av de mest (om ikke den mest) oppegående der inne, selv om han er humørsyk og en hissigpropp.

Anonymkode: 65aeb...2db

Han er nok den kvikkeste, med ganske god margin. Men han er ganske slitsom, og hans ustabile humør gjør at han mister mye av glimtet i øyet. Før var han min klare favoritt på hotellet. De siste ukene har han dalt en god del, men summen av sjarmen og spillferdighetene han har vist gjør ham fortsatt til nummer en i mine øyne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen mellom AM og Newa er at newa faktisk likte Oscar og hadde følelser for han. AM hadde aldri følelser for Marius og friendzonet han ganske raskt, men de flørtet litt og hun elsket å få oppmerksomhet fra han. Når hun får vite han har ligget med en annen jente, så blir hun skikkelig pissed!

AM er en jente som elsker å få oppmerksomhet fra menn og mener hun fortjener det og hun skal bli behandlet som en gudinne. Ser jo hvordan hun holder på med Mathias. Sikker med han og nusser han. Får nesten litt vondt av han.

Anonymkode: 8ed67...b00

Duller med han.....

Anonymkode: 8ed67...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan høres du når du kommer? Bare et lite ah? Flott at de har så bra sex og hun får orgasme. Ikke alltid lett å holde kjeft når en kommer, noe som er det deiligste i verden 😊

Anonymkode: 8ed67...b00

Helt enig! Kjempesexy å høre ei jente komme sånn som Julie, men fy faen så flau jeg hadde vært om jeg hadde vært Julie og sett det der på TV... 🙈🙈

Heia på Erik siden starten og jeg digga han bare mer etter det han sa i syncen, fyren er jo helt rå når det kommer til å lage ektefølt drama. At folk klager på oppførselen hans skjønner jeg til en viss grad, men nordlendinger er jo kjent for å ha hjertet litt utenpå brystet!! 😈

Endret av GrenadeApple
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ikke så greit å holde kjeft når det går :fnise: Det er jo ikke akkurat ofte at damene kommer når de puler inne på PH, så kudos til Julie og Oskar som har så bra sex! :nigo:

Jeg synes både Erik og Karoline furtet for mye på parseremonien. Karoline er litt flinkere til å beherske seg men det var mye unødvendig fjas fra begge sider. AM viser nok en gang at hun tenker på seg selv, noe som selvsagt er fornuftig der inne. Bare så synd at ikke Karoline også hadde vett til å tenke på seg selv framfor Charlotte. Erik er kanskje en påståelig og cocky fyr, men han hadde faktisk rett.

Synes mer det hørtes ut som veldig overdreven faking fra Julie. Og nei, det har overhodet ikke noe med at hun var høylytt 🙄

Anonymkode: ba1c0...d93

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen mellom AM og Newa er at newa faktisk likte Oscar og hadde følelser for han. AM hadde aldri følelser for Marius og friendzonet han ganske raskt, men de flørtet litt og hun elsket å få oppmerksomhet fra han. Når hun får vite han har ligget med en annen jente, så blir hun skikkelig pissed!

AM er en jente som elsker å få oppmerksomhet fra menn og mener hun fortjener det og hun skal bli behandlet som en gudinne. Ser jo hvordan hun holder på med Mathias. Sikker med han og nusser han. Får nesten litt vondt av han.

Anonymkode: 8ed67...b00

Helt enig. Jeg tror Mathias er betatt av henne jeg, men jeg synes det er dårlig gjort. Hun gir han falske forhåpninger, selv om han nok vet han egentlig ikke har sjans på ho. Måten hun har holdt på med Marius og blir SÅ sur når han gir en annen jente oppmerksomhet. Så mye stygt hun sa om Ina. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ann Mariell sin oppførsel etter hun sjekket inn igjen (og selvfølgelig da hun sjekket ut...) var jo litt spesiell, men hvem bryr seg. (redigert)

Endret av GrenadeApple
dumme fordommer
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes mer det hørtes ut som veldig overdreven faking fra Julie. Og nei, det har overhodet ikke noe med at hun var høylytt 🙄

Anonymkode: ba1c0...d93

Jeg synes det høres ut som at hun hadde det utrolig godt og nesten ble litt paff over at hun faktisk klarte å komme, litt sånn "What??? Jeg tror pinadø jeg kommer! Shit! OIOIOIÅÅÅÅÅÅH! :ler:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan høres du når du kommer? Bare et lite ah? Flott at de har så bra sex og hun får orgasme. Ikke alltid lett å holde kjeft når en kommer, noe som er det deiligste i verden 😊

Anonymkode: 8ed67...b00

 

9 minutter siden, GrenadeApple skrev:

Helt enig! Kjempesexy å høre ei jente komme sånn som Julie, men fy faen så flau jeg hadde vært om jeg hadde vært Julie og sett det der på TV... 🙈🙈

Heia på Erik siden starten og jeg digga han bare mer etter det han sa i syncen, fyren er jo helt rå når det kommer til å lage ektefølt drama. At folk klager på oppførselen hans skjønner jeg til en viss grad, men nordlendinger er jo kjent for å ha litt hjertet utenpå brystet!! 😈

Jeg tror alle forstår at det går an å justere lyden litt under sex, i hvert fall når man er på TV. 

Anonymkode: 65aeb...2db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes mer det hørtes ut som veldig overdreven faking fra Julie. Og nei, det har overhodet ikke noe med at hun var høylytt 🙄

Anonymkode: ba1c0...d93

Wow du høres driitsjalu ut fordi hun orgasmet.

3 minutter siden, Christy89 skrev:

Helt enig. Jeg tror Mathias er betatt av henne jeg, men jeg synes det er dårlig gjort. Hun gir han falske forhåpninger, selv om han nok vet han egentlig ikke har sjans på ho. Måten hun har holdt på med Marius og blir SÅ sur når han gir en annen jente oppmerksomhet. Så mye stygt hun sa om Ina. 

Helt enig. Måten hun presenterte seg selv på da hun sjekket inn «Jeg heter Ann Mariell og jeg er legende...» understreker vel egoet hennes, føler hun er ganske høy på seg selv, men sånn er det når folk går rundt og kaller henne for «Pamela» osv...

Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Jeg synes det høres ut som at hun hadde det utrolig godt og nesten ble litt paff over at hun faktisk klarte å komme, litt sånn "What??? Jeg tror pinadø jeg kommer! Shit! OIOIOIÅÅÅÅÅÅH! :ler:

 

Ja jeg tenkte det samme, hun virker ikke som typen som har hatt så mange kjærester og da blir det jo gjerne ikke mye tid til å «bli kjent» med den man har sex med og eksperimentere seg frem til orgasme; men for alt jeg vet så kan teorien min være helt på jordet. De er visstnok et par utenfor hotellet nå også, den seksuelle kjemien hjelper mye! Hahaha.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tror alle forstår at det går an å justere lyden litt under sex, i hvert fall når man er på TV. 

Anonymkode: 65aeb...2db

Det er nok lettere for deg å justere lyden på TVn så du slipper å bli så forferdet ;)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Det er nok lettere for deg å justere lyden på TVn så du slipper å bli så forferdet ;)

🤣👏🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tror alle forstår at det går an å justere lyden litt under sex, i hvert fall når man er på TV. 

Anonymkode: 65aeb...2db

Hvorfor? 

Anonymkode: 8ed67...b00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Han er nok den kvikkeste, med ganske god margin. Men han er ganske slitsom, og hans ustabile humør gjør at han mister mye av glimtet i øyet. Før var han min klare favoritt på hotellet. De siste ukene har han dalt en god del, men summen av sjarmen og spillferdighetene han har vist gjør ham fortsatt til nummer en i mine øyne.

Ja enig i det. Han klarer ikke skjule følelsene sine og det gjør ham ganske slitsom til tider. Men det er et tegn på intelligens, det at han blir så oppgitt over de andre, noe jeg godt kan forstå. Leo er og smart, men en mindre «tung» type, og litt mer moden av seg.

Anonymkode: 65aeb...2db

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja enig i det. Han klarer ikke skjule følelsene sine og det gjør ham ganske slitsom til tider. Men det er et tegn på intelligens, det at han blir så oppgitt over de andre, noe jeg godt kan forstå. Leo er og smart, men en mindre «tung» type, og litt mer moden av seg.

Anonymkode: 65aeb...2db

Tror også det kan ha noe med at han har tourettes, at han på en måte har måttet gå igjennom livet på en annen måte og har blitt styrket pga det, men leste et sted at også Erik ble mobbet mye da han var yngre og ikke hadde så mange venner.. Savner Leo en del faktisk... Fikk så vondt inni meg av å se han knekke litt sammen da han sendte hjem Ingrid.

Endret av GrenadeApple
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det er nok lettere for deg å justere lyden på TVn så du slipper å bli så forferdet ;)

 

1 minutt siden, GrenadeApple skrev:

🤣👏🙉

Fine hersketeknikker dere prøver dere på, ikke minst personangrep. Det er faktisk lov å kritisere det vi ser i serien, men ikke personangrep og brukerdebatt. 

Anonymkode: 65aeb...2db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Fine hersketeknikker dere prøver dere på, ikke minst personangrep. Det er faktisk lov å kritisere det vi ser i serien, men ikke personangrep og brukerdebatt. 

Anonymkode: 65aeb...2db

Hersketeknikk? Personangrep? Hvem driver med personangrep her? De som mener Julie er en slut, overdriver og er høylydt eller mente du at ape emojien som illustrerer å «lukke øra» for orgasmen var drøy? Synes bare kommentaren om å dempe lyden var morsom, ikke noe hersketeknikk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GrenadeApple skrev:

Tror også det kan ha noe med at han har tourettes, at han på en måte har måttet gå igjennom livet på en annen måte og har blitt styrket pga det, men leste et sted at også Erik ble mobbet mye da han var yngre og ikke hadde så mange venner.. Savner Leo en del faktisk... Fikk så vondt inni meg av å se han knekke litt sammen da han sendte hjem Ingrid.

Ja det kan godt være, jeg ville tippet han var eldre enn 21. Synes ikke han burde sendt hjem Ingrid, føler den prisen ble høy å betale for de som var involverte. Erik er veldig emosjonell og virker å ha dårlig selvtillit, han overkompenserer når han prøver fremstå med så høy selvtillit. Jeg tror liksom ikke på han. Får helt vondt av han faktisk. Det var noe annet med Caksel, han var naturlig cocky og kynisk!

Anonymkode: 65aeb...2db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å skulle fjerndiagnostisere paradise-deltakere for diagnoser...

Men jeg begynner selv å lure litt på Erik faktisk. Det er ingen tvil om at han er kapabel, har selvtillit og er den skarpeste kniven i skuffen der inne, by far. Men jeg lurer litt på om han faktisk sliter litt.

Han er svært opptatt av å snakke opp seg selv. Til tider behandler han folk med lite respekt, og jeg synes det går den helt gale veien.Jeg reagerte også på måten han gestikulerte til Newa. Spørsmålet er om den cocky stilen "æ fortjerner å bli elska av alle" faktisk er reell, faktisk er noe han føler han fortjener og skal ha. Det er noe som er litt rart med ham.

Leo er mye mer moden og er på et helt annet sted. Han er egentlig også ganske så skarp, bare litt mindre synlig enn Erik.

Anonymkode: 02e8f...976

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var noe annet med Caksel, han var naturlig cocky og kynisk!

Anonymkode: 65aeb...2db

Det er jo ingen tvil om at carl aksel har laget en gigantisk persona/ego.

 Inne på hotellet slo han meg ikke som en fyr som var tilstede i sitt eget sinn, han er jo helt på syre.

Anonymkode: 02e8f...976

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...