AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2381 Skrevet 10. mai 2018 Jeg ble så lei meg på både Leo og Karoline sine vegne da Leo ikke kom inn igjen. Lurer på om de hadde mareritt om "oksetestikler" den natta... Jeg håper fortsatt på at det kan være at Leo allikevel kommer inn, at det finnes enda et lite smutthull slik at han står i finalen med Karoline. Jeg slutter ikke å håpe om det før finalen endelig er der og vinneren er kåret. Blir nok noen omrokkeringer i parseremonien i kveld, tror jeg. Blir spennende å se om Karoline blir reddet. Håper det er Newa eller AM som må gå. Helst Newa siden hun er i den andre alliansen, og selv om AM er irriterende så trenger de henne i den lille alliansen. Og så håper jeg at KR er til å stole på og at han er sammen med Karoline og Co. Anonymkode: af407...ca1 8
Christy89 Skrevet 10. mai 2018 #2382 Skrevet 10. mai 2018 Håper faktisk Newa eller AM ryker i kveld. Merker jeg er drittlei de begge. Spesielt Newa. Dårlig gjort at Oscar løy å sa han ikke hadd pult Julie, men get over it. Så lei av å høre på gnålet hennes 18
smalls Skrevet 10. mai 2018 #2383 Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Såå Paradise Hotel er offisielt det stereotypiske sex programmet som folk skal ha det til å være da? Bare fordi de har meldt seg på PH, så betyr vel ikke det at de skal glemme menneskelige egenskaper som selvrespekt, folkeskikk og høflighet? Anonymkode: e4cb5...b1b Nei, mener ikke at man er fritatt alt fordi man er med på PH, men Oscar har aldri vært interessert i Newa (om de hadde sex den kvelden vet vi ikke 100% sikkert) og de to liker hverandre og tror de begynner å få følelser for hverandre. Ja, skjønner det er kjipt for Newa, men hva med å heller prøve å være litt glad på de sine vegne? Hvorfor skal alle ta hensyn til Newa hele tiden? Hvorfor skulle hun ha førsterett på Oscar når de andre også likte han? Hadde de to faktisk hatt en greie sammen, så kunne jeg ha skjønt det, men det er ikke tilfelle. Kan ikke huske at Newa ble like sur på ingrid? Da var hun kun sur på Erik. Er lei sutringen til Newa. Hadde jeg likt en gutt og han likte ikke meg tilbake, så hadde det vært helt fint om han og en venninne ble sammen. Hadde faktisk vært glad på de sine vegne og heller funnet meg en som faktisk likte meg tilbake ☺ 15
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2384 Skrevet 10. mai 2018 7 minutter siden, smalls skrev: Nei, mener ikke at man er fritatt alt fordi man er med på PH, men Oscar har aldri vært interessert i Newa (om de hadde sex den kvelden vet vi ikke 100% sikkert) og de to liker hverandre og tror de begynner å få følelser for hverandre. Ja, skjønner det er kjipt for Newa, men hva med å heller prøve å være litt glad på de sine vegne? Hvorfor skal alle ta hensyn til Newa hele tiden? Hvorfor skulle hun ha førsterett på Oscar når de andre også likte han? Hadde de to faktisk hatt en greie sammen, så kunne jeg ha skjønt det, men det er ikke tilfelle. Kan ikke huske at Newa ble like sur på ingrid? Da var hun kun sur på Erik. Er lei sutringen til Newa. Hadde jeg likt en gutt og han likte ikke meg tilbake, så hadde det vært helt fint om han og en venninne ble sammen. Hadde faktisk vært glad på de sine vegne og heller funnet meg en som faktisk likte meg tilbake ☺ Enig. Det er viktig å være litt raus med hverandre. I tillegg er jeg veldig lite begeistret for at den som skriker høyest skal ha førsterett. Anonymkode: ee3b9...52b 8
Minnie23 Skrevet 10. mai 2018 #2385 Skrevet 10. mai 2018 (endret) Har sett episoden nå og hjelps, så fæl AM er! Det hun sier om Ina er jo helt på trynet! En billig kopi av Linni Meister?! Greit nok hun er sur på Marius, men hvorfor sur på Ina? Er jo ikke slik at de er venninner akkurat og Ina skylder ikke AM noen ting! Jeg likte henne godt i sin sesong, men hun har blitt ufyselig denne sesongen. Nei huff. Surt at hun kom tilbake og ikke Leo, som bare er snill og god 😊 Endret 10. mai 2018 av Minnie23 15
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2386 Skrevet 10. mai 2018 1 minutt siden, Minnie23 said: Har sett episoden nå og hjelps, så fæl AM er! Det hun sier om Ina er jo helt på trynet! En billig kopi av Linni Meister?! Greit nok hun er sur på Marius, men hvorfor sur på Ina? Er jo ikke slik at de er venninner akkurat og Ina skylder ikke AM noen ting! Jeg likte henne godt i sin sesog, men hun har blitt ufyselig denne sesongen. Nei huff. Surt at hun kom tilbake og ikke Leo, som bsre er snill og god 😊 I tillegg virker Ina ganske søt, kanskje litt anonym men har ikke sett noen dårlige sider til henne. Hun fortjener ikke det drittsnakket til fru Bimbo "Divanykker" Lipinska. Jeg likte også AM i hennes sesong, hva skjedde? Anonymkode: d12de...91b 9
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2387 Skrevet 10. mai 2018 42 minutter siden, smalls skrev: Hadde jeg likt en gutt og han likte ikke meg tilbake, så hadde det vært helt fint om han og en venninne ble sammen. Hadde faktisk vært glad på de sine vegne og heller funnet meg en som faktisk likte meg tilbake ☺ Samme her Newa sa vel at hun ikke ville ha en gutt som tente på andre jenter, så skjønner ikke hvorfor hun enda furter. Anonymkode: 203af...6e2 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2388 Skrevet 10. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her Newa sa vel at hun ikke ville ha en gutt som tente på andre jenter, så skjønner ikke hvorfor hun enda furter. Anonymkode: 203af...6e2 Jeg er gutt og jeg skjønner at hun furter. Hennes gode venninne hadde sex med fyren i hennes egen seng. Etter at Newa selv hadde hatt sex med ham og bedt venninnen holde seg unna. Julie måtte ikke holde seg unna. Hun gjorde det ikke heller. Men jeg skjønner godt Newa sin skuffelse for det. Anonymkode: 02e8f...976 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2389 Skrevet 10. mai 2018 Jeg har tydeligvis gått glipp av mye av de store samtaleemnene her inne, men når hadde Newa og Oscar sex? Har de vist det på TV, eller er det noe «alle» dere tror utifra reaksjonen til Newa? Anonymkode: f72bf...d91 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2390 Skrevet 10. mai 2018 2 timer siden, missmcbeal skrev: Oskar og Newa har jo hatt sex, så det er ikke sånn at han er helt uinteressert, men sannsynligvis han hadde seg med henne mest fordi han bare ville ha sex. Men at han liker Julie bedre er det ikke tvil om. Jeg synes det egentlig var litt morsomt når Oskar sa at han likte Julie best pga. personligheten, ikke utseende og nevnte ord som åpen og snill. Det var ikke et svar jeg forventet akkurat og av alle jentene der inne så er nok ikke Julie den første jeg tenkte på som passet en slik beskrivelse. Jeg lurer på om han hadde synest det samme om Julie om han faktisk hadde vært med fra starten og sett hvordan hun har oppført seg da? Hun ligger jo mye mer lavt nå. Og hva han eventuelt har tenkt i ettertid når har sett de første episodene. Når det er sagt så synest jeg det er like greitt at Oskar begynner å henge med Julie og vil stå med henne. Oskar kan man ikke stole på. Newa burde spilt kortene sine bedre og ikke kjefte på Oskar og si hun ikke ville stå med han pga. sexen med Julie, men det var faktisk ganske så dårlig gjort å lyve til Newa om at han og Julie hadde sex og ikke spesielt smart tenkt heller. Hvor dumt spiller man om man lyver om en sånn ting til sin partner, særlig når man vet at dette er noe som kommer ut? Det var jo ikke spesielt hyggelig for Newa å få dette servert på frokosten når Oskar hadde sagt kvelden før at de ikke hadde hatt sex. Når man velger å lyve om sånne småting så indikerer det at man er tilbøyelig til å lyve om andre ting i spillet, for den man står partner med, noe som bare beviser at man ikke kan stole på han. Så når alt kommer til alt så er det jo like greitt at sexen mellom Oskar og Julie skjedde, så kunne Newa finne ut av dette tidlig i partnerskapet. Hæ i hvilken episode? Anonymkode: e4cb5...b1b 2
missmcbeal Skrevet 10. mai 2018 #2391 Skrevet 10. mai 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ i hvilken episode? Anonymkode: e4cb5...b1b 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tydeligvis gått glipp av mye av de store samtaleemnene her inne, men når hadde Newa og Oscar sex? Har de vist det på TV, eller er det noe «alle» dere tror utifra reaksjonen til Newa? Anonymkode: f72bf...d91 Jeg innbilte meg at Newa sa på tirsdagens episode i samtale med Ina eller på sync at "særlig siden de hadde hatt sex", trodde hun mente seg og Oskar, men hun mente sikkert Julie og Oskar når jeg tenker meg opp. Jeg fikk imidlertid inntrykk av at de hadde sex første uka til Oskar, det ble iallfall veldig hett før klippet ble kuttet, men det kan jo godt være de ikke gikk enger. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2392 Skrevet 10. mai 2018 Syns det er trist å være 27 år, og det største du har utrettet i livet er å bli Paradise-"legende" Anonymkode: a2654...d99 8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2393 Skrevet 10. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er trist å være 27 år, og det største du har utrettet i livet er å bli Paradise-"legende" Anonymkode: a2654...d99 Hvem er 27 år ? Anonymkode: fcc4d...1ed
smalls Skrevet 10. mai 2018 #2394 Skrevet 10. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er 27 år ? Anonymkode: fcc4d...1ed Kristian René og AM 28. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2395 Skrevet 10. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er trist å være 27 år, og det største du har utrettet i livet er å bli Paradise-"legende" Anonymkode: a2654...d99 De er 28, ikke 27. Anonymkode: d13d8...b3b
Poppzy Skrevet 10. mai 2018 #2396 Skrevet 10. mai 2018 Jeg har ikke sett at Newa og Oskar har hatt sex. Om de har hatt det så syns jeg det er merkelig at Tv3 konsekvent ikke viser at Newa har sex der inne, men alle de andre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2397 Skrevet 10. mai 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er 27 år ? Anonymkode: fcc4d...1ed Siktet til KR. 27 eller 28 er vel det samme Anonymkode: a2654...d99
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2398 Skrevet 10. mai 2018 26 minutter siden, Poppzy skrev: Jeg har ikke sett at Newa og Oskar har hatt sex. Om de har hatt det så syns jeg det er merkelig at Tv3 konsekvent ikke viser at Newa har sex der inne, men alle de andre. Enig. Dette forstår ikke jeg meg på. Anonymkode: ee3b9...52b 3
Edie Skrevet 10. mai 2018 #2399 Skrevet 10. mai 2018 Ryddet for krenkende utsagn, brukerdebatt og spekulasjoner. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2400 Skrevet 10. mai 2018 Er AM modell? Hun har flotte instagram bilder , men ligner ikke seg selv på mange av de. Mye fotoshop muligens men. Tror hun kan bli instagram kjendis om ikke annet nå i allefall. Ofte syntes jeg hun ser litt ut som en gullfisk med øynene så langt fra hverandre men med sminke og pent hår er hun utrolig vakker. Anonymkode: ab37f...bb0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå