Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Prinsippet er det samme; man gjør som man lyster uten hensyn til andres følelser. 

Anonymkode: 65aeb...2db

Nei. Det er ikke det samme. Hvorfor har Newa enerett på Oskar? Han har ikke forpliktet seg til henne? Det blir som om jeg skal si «Fus, jeg har førsterett på Justin Bieber nå som han er single igjen». Så hvis han legger an på venninnen min så må hun pent avvise han fordi jeg claimet han først. Det er jo helt tullete..

Anonymkode: 8c3e3...e28

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er ikke det samme. Hvorfor har Newa enerett på Oskar? Han har ikke forpliktet seg til henne? Det blir som om jeg skal si «Fus, jeg har førsterett på Justin Bieber nå som han er single igjen». Så hvis han legger an på venninnen min så må hun pent avvise han fordi jeg claimet han først. Det er jo helt tullete..

Unnskyld, men hadde jeg sagt til ei venninne at jeg var keen på en fyr, og hun fortsatt hadde ligget med han, da hadde vennskapet vært over. Slikt gjør man ikke! Nei, man har ikke førsterett på folk, men man skal ha respekt for vennene sine! 

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Erik er den aller første deltageren jeg virkelig har heiet på og hatt stor begeistring for, og har sett på han som den mest oppegående og smarte deltageren noensinne. Han er også den første deltageren jeg noensinne har likt så innmari godt, som bokstavelig talt har gått fra topp til bunn, og har klart å ende opp den verste deltageren jeg kan huske fra PH. Det er nesten imponerende hvor stor endringen i oppførsel og intelligens har vært. Blir fysisk dårlig av hele fyren, og kjenner at for hver dag så gruer jeg meg til å slå på episoden på grunn av han. 

Han er direkte vemmelig hele fyren, og måten han fortsetter å behandler Karoline på er faktisk ikke greit i mine øyne. Spiller ingen rolle om 24 timer kuttes til 40 minutter. Spiller ingen rolle at han var forelsket. HAN er en som tidligere har sagt gang på gang at man må skjønne at dette er et spill. Jeg skjønner at det var innmari kjipt at dama hans ble sendt ut på en urettferdig måte, og at følelser forsterkes der inne i PH-bobla. Men det er ingen unnskyldning å være så pågående ekkel mot andre som har tatt del i et SPILL OM EN HALV MILLION KRONER, på lik linje som det han har gjort mot andre! 

Får oppriktig vondt av Karoline kjenner jeg. Hun prøver å vise forståelse, hun har vært tålmodig og ydmyk, hun har prøvd å skvære opp så de kan lette på stemningen der inne, også blir hun møtt av en så heslig oppførsel av en aggresiv liten bølle. 

Etter det spetakkelet hvor Ingrid ble stemt ut og Erik klikket i vinkel og mistet besinnelsen på en måte som IKKE var ok i det hele tatt, la han at på til ut en video på youtube etter dette ble en nyhetssaks i sosiale medier. Men selv nå etter å se sin egen ufordragelige oppførsel på tv, var han jammen meg ikke ydmyk og kom med en beklagelse. Han ville bare fortelle at det var på sin plass at han ble så sint som han ble. 

Hvis Erik vinner blir dette siste sesongen jeg følger med på PH. 

Anonymkode: ba1c0...d93

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

når hadde oscar og newa sex? dette har jo ikke blitt vist? 

Anonymkode: e4cb5...b1b

• Liker 3
Skrevet

AB d933: Synes du virkelig Erik er verre enn Lene og Nanna fra sesong 1? Simone fra sesong 6 eller Christina fra sesong 4? Disse var alle mobbere og helt forferdelige!

Men er enig i at han har sunket mye og er ordentlig barnslig mot Karoline. Fikk ganske vondt av hun i går. Likte han godt i starten, men merker jeg er lei han nå

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Aurora** said:

AB d933: Synes du virkelig Erik er verre enn Lene og Nanna fra sesong 1? Simone fra sesong 6 eller Christina fra sesong 4? Disse var alle mobbere og helt forferdelige!

Men er enig i at han har sunket mye og er ordentlig barnslig mot Karoline. Fikk ganske vondt av hun i går. Likte han godt i starten, men merker jeg er lei han nå

Enig i alt du sier her, han er ikke den verste i Paradise-historien. Jeg heiet på Erik inntil nylig, men nå heier jeg på Leo (om han kommer tilbake, håper det) for han fortjener virkelig å vinne. Tror ikke det finnes noe vondt i ham overhodet. Jeg liker ikke Karoline noe særlig generelt, men fikk også vondt av henne forrige episode. Håper Erik tar deg sammen og behandler henne bedre..

Anonymkode: d12de...91b

• Liker 6
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i alt du sier her, han er ikke den verste i Paradise-historien. Jeg heiet på Erik inntil nylig, men nå heier jeg på Leo (om han kommer tilbake, håper det) for han fortjener virkelig å vinne. Tror ikke det finnes noe vondt i ham overhodet. Jeg liker ikke Karoline noe særlig generelt, men fikk også vondt av henne forrige episode. Håper Erik tar deg sammen og behandler henne bedre..

Erik har blitt helt annerledes etter Ingrid røyk ut. Skjønner det er kjipt, men på tide å komme seg videre. Barnslig at han nekter å prate med Karoline eller sitte ved siden av ho i sofaen.

• Liker 3
Skrevet

På previewen i slutten av gårsdagens episode ser det ut som at AM og Leo får en ny sjanse til å komme inn igjen, jeg er spent på hva de må gjøre for å avgjøre hvem av de som får muligheten! Håper det blir Leo, han er den beste deltakeren i år:rodmer:

Jeg er også spent på hvem KR velger å spille med, synes det blir litt kjedelig og forutsigbart hvis alle legendene skal ha en «usagt allianse» med hverandre.. hadde vært spennende med en legende på hver side :duskedame:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld, men hadde jeg sagt til ei venninne at jeg var keen på en fyr, og hun fortsatt hadde ligget med han, da hadde vennskapet vært over. Slikt gjør man ikke! Nei, man har ikke førsterett på folk, men man skal ha respekt for vennene sine! 

Nemlig! Det var i bunn og grunn mitt poeng når jeg stilte spørsmålstegn ved det er greit å pule hvem som helst, når som helst, uten noen etiske betenkeligheter. 

Anonymkode: e0d77...550

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nemlig! Det var i bunn og grunn mitt poeng når jeg stilte spørsmålstegn ved det er greit å pule hvem som helst, når som helst, uten noen etiske betenkeligheter. 

Jeg kunne ikke hatt ei som Julie til venninne, hadde vært redd for at hun hadde hatt sex med kjæresten min. Sånne jenter som ikke vet når man skal krysse beina holder jeg meg unna.

Anonymkode: 41a26...d9b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne ikke hatt ei som Julie til venninne, hadde vært redd for at hun hadde hatt sex med kjæresten min. Sånne jenter som ikke vet når man skal krysse beina holder jeg meg unna.

Sier mer om kjæresten din isåfall...

Anonymkode: d13d8...b3b

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om han ikke var keen på deg tilbake? Jøss, du høres ikke mye raus ut..

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om han ikke var keen på deg tilbake? Jøss, du høres ikke mye raus ut..

Ikke rart mange vennskap oppløses når det kun en fyr som gjør at folk dumper venninne sine med en gang.

Anonymkode: 27684...323

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier mer om kjæresten din isåfall...

Anonymkode: d13d8...b3b

Nå har jeg ikke kjærste, men det er ikke noe kul følelse å ikke kunne stole på at venninna di kan være alene med typen din. Om han så hadde dytta henne unna, så er det kjipt om det hadde skjedd. 

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er nok jeg litt eldre enn gjennomsnittsbrukeren her i denne tråden, men jeg stusser veldig over at det virker som folks morale kompass helt har mistet holdepunkt. Jeg reagerer ikke på at jenter har sex med de hun ønsker, men jeg reagerer på veldig mange her virker å støtte at det er helt riktig av feks Julie å ta akkurat de hun vil uten å ta hensyn til andre. Når venner gir så klart uttrykk for at hun ønsket å ha et sekuelt forhold til Oskar ville det i min verden være nok til å være «no go».  Trekker man den tankegangen til ytterste konsekvens vil det også være helt greit å ha sex med noen som er gift, bare fordi man har lyst uten å ta hensyn til konsekvensene. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må stille meg bak disse. Nettopp sett episoden og synes det var veldig unødvendig av Julie å ha sex  med Oskar når hun visste at Newa var interessert i han . Venninner stiller man opp og støtter, man sårer dem ikke med vilje for litt sex!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det vel Julie som la an p han og nærmest heiv seg på han , enda hun visste at Newa var interessert? Hvilken moral og respekt er det for venninnen?

Forkastelig vil jeg si . 

Julie kunne vel funnet noen andre å ha sex med om hun var så kåt da? Hvorfor akkurat han som Newa var interessert i ?

Jeg skjønner Newa utrolig godt jeg da, at hun blir skuffet og såret

AnonymBruker
Skrevet

Problemet med Newa er at hun ikke skjønner at hun jobber i mot seg selv så til de grader. Ved å være så intens så jager hun bort menn. Og ved å klage på at de trekker seg unna så gjør de nettopp det. Hadde hun vært litt mer chill så hadde hun nok fått mer sjans på de hun er interessert i, for hun er jo en søt jente. Har kjent flere som dette, og opplevd at jeg totalt mister interessen fordi de er så eiesyke.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Må stille meg bak disse. Nettopp sett episoden og synes det var veldig unødvendig av Julie å ha sex  med Oskar når hun visste at Newa var interessert i han . Venninner stiller man opp og støtter, man sårer dem ikke med vilje for litt sex!

De er deltakere på paradise, de har vært der inne hva, 2 mnd? Det er jo noe helt annet på ekte, med venninner man har kjent lenge, som man har et ordentlig vennskap basert på lojalitet og tillit til. Da er det kjipt gjort ja. Men jeg hadde ikke brutt et vennskap på grunn av det. SÅ krise er det ikke. Man har ikke særlig til vennskap når noe sånn skal ødelegge alt, én gutt liksom? 

Anonymkode: 792c9...b0b

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De er deltakere på paradise, de har vært der inne hva, 2 mnd? Det er jo noe helt annet på ekte, med venninner man har kjent lenge, som man har et ordentlig vennskap basert på lojalitet og tillit til. Da er det kjipt gjort ja. Men jeg hadde ikke brutt et vennskap på grunn av det. SÅ krise er det ikke. Man har ikke særlig til vennskap når noe sånn skal ødelegge alt, én gutt liksom? 

Anonymkode: 792c9...b0b

JEG hadde ikke gjort det mot deg engang om du hadde vært interessert i en gutt, selv om jeg ikke kjenner deg? Hvorfor skal jeg bevisst ta en mann og ha sex med han når jeg vet at ei annen jente er interessert i han? Med mindre vi blir forelsket og han overhodet ikke vil ha henne? Og jeg er dødelig forelsket? Da hadde jeg jo selvsagt heller knullet en annen så jeg ikke sårer folk unødvendig for et knull liksom. Er det verdt å såre ei jente for et knull du kan ha med noen andre menn ? Hvorfor akkurat ta han da? 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Her var det vel Julie som la an p han og nærmest heiv seg på han , enda hun visste at Newa var interessert? Hvilken moral og respekt er det for venninnen?

Forkastelig vil jeg si . 

Julie kunne vel funnet noen andre å ha sex med om hun var så kåt da? Hvorfor akkurat han som Newa var interessert i ?

Jeg skjønner Newa utrolig godt jeg da, at hun blir skuffet og såret

Oskar har da gitt uttrykk for at han liker Julie best. På Pandoras i dag sa han jo også at han synes Julie er penest, og at det har mest med personligheten hennes å gjøre. Så sutrer Newa i bakgrunnen. 

Det er da heller ikke så mange der inne å velge mellom, og man kan heller ikke snakke om vanlige vennskap om de relasjonene som oppstår der inne. Dette her er egentlig litt av pakken med å være med på Paradise. ALLE jentene var begeistret for Oskar da han sjekket inn. Hvorfor skal akkurat Newa ha førsterett? Newa har også sagt at hun ikke vil bli kjæreste med han og at det er greit at Julie og Oskar har sex (og dessuten at Karoline kunne gjøre hva hun ville etter at hun hadde hatt sex med han først da de alle ville kaste seg over han etter han sjekket inn). Så det at hun mister hodet fullstendig og mener at hun ikke kan være partner med noen som andre har hatt sex med er helt irrasjonelt. 

Anonymkode: ee3b9...52b

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...