Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2018 den 10.27, AnonymBruker skrev:

Det er tydelig at produksjonen ønsker å se Julie i finalen. Veldig irriterende at de blander seg sånn. Håper hun i det minste står opp mot Karoline og at Karoline vinner. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Er det slik at de bestemmer hva som skal skje underveis, eller har de bestemt alt på forhånd uansett hvem som havner Hvor?

Anonymkode: daded...240

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er 28, ikke 27.

Anonymkode: d13d8...b3b

Oi, regnet bare med at alle der inne var toppen 21 år... 

Anonymkode: fcc4d...1ed

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Minnie23 skrev:

Har sett episoden nå og hjelps, så fæl AM er! Det hun sier om Ina er jo helt på trynet! En billig kopi av Linni Meister?! Greit nok hun er sur på Marius, men hvorfor sur på Ina? Er jo ikke slik at de er venninner akkurat og Ina skylder ikke AM noen ting!

Jeg likte henne godt i sin sesong, men hun har blitt ufyselig denne sesongen. Nei huff. Surt at hun kom tilbake og ikke Leo, som bare er snill og god 😊

Jeg forstod aldri hvorfor så mange likte henne forrige gang, syntes hun var like ufyselig da som nå..

Anonymkode: 53de8...48e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke noe om AM når hun sitter og snakker stygt om de andre, men ellers liker jeg stilen hennes! Synes det er forfriskende med en jente som ikke må ha sex med Gud og hvermann til enhver tid, og som faktisk har litt selvrespekt. Men tror dette har litt å gjøre med at hun er eldre og har litt mer livserfaring enn de andre der inne. Merket meg og at KR sa han ikke ville være intim der inne.

Anonymkode: 65aeb...2db

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det slik at de bestemmer hva som skal skje underveis, eller har de bestemt alt på forhånd uansett hvem som havner Hvor?

Anonymkode: daded...240

De bestemmer underveis etterhvert som ting skjer

Anonymkode: 2e28b...878

• Liker 2
Skrevet
På 9.5.2018 den 14.12, AnonymBruker skrev:

Unnskyld, men hadde jeg sagt til ei venninne at jeg var keen på en fyr, og hun fortsatt hadde ligget med han, da hadde vennskapet vært over. Slikt gjør man ikke! Nei, man har ikke førsterett på folk, men man skal ha respekt for vennene sine! 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Jeg unner vennene mine glede. Så får jeg slikke sårene mine, vokse opp og gå videre i livet med hodet hevet! 

Man burde unne andre glede selv om man ikke får det som man vil selv. Hvordan har du samvittighet til å mene at dine venninner ikke skal få nyte glede av en mann bare fordi du liker han? Spesielt når han ikke liker deg?

Folk as!

• Liker 14
Skrevet
17 minutter siden, Mippi skrev:

Jeg unner vennene mine glede. Så får jeg slikke sårene mine, vokse opp og gå videre i livet med hodet hevet! 

Man burde unne andre glede selv om man ikke får det som man vil selv. Hvordan har du samvittighet til å mene at dine venninner ikke skal få nyte glede av en mann bare fordi du liker han? Spesielt når han ikke liker deg?

Folk as!

Nettopp! ☺

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
10 timer siden, smalls skrev:

Så du holder deg unna alle menn du vet en annen jente er interessert i? En jente som du ikke en gang kjenner? Da er det jo ganske håpløst å få seg type :fnise:

Rart at jeg aldri er singel da. Djeeses som dere skal vri på det. Herregud, ingen vet jo om hvem som er interessert i den og den. Kjenner da ikke hele verden Men om jeg kommer inn på en fest og jeg blir kjent med ei jente som sier hun liker en fyr og er interessert i han, da velger jeg jo ikke han for sex om jeg er kåt! Herregud så lite empati enkelte av dere  har! Det er snakk om sex her og ikke forhold. Hvem vil ødelegge for ei jente kun for sex??? Tydeligvis mange av dere kvinner. Kvinner er kvinners verst ser jeg

Endret av Mysticgirl
Gjest Mysticgirl
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at man må gå på tå hev for å ikke fornærme Newa. 

Er det å gå på tå hev å ha sex foran fjeset på venninna som sa hun likte han ? 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gutt og jeg skjønner at hun furter. 

Hennes gode venninne hadde sex med fyren i hennes egen seng. Etter at Newa selv hadde hatt sex med ham og bedt venninnen holde seg unna. 

Julie måtte ikke holde seg unna. Hun gjorde det ikke heller. Men jeg skjønner godt Newa sin skuffelse for det. 

Anonymkode: 02e8f...976

Bra noen er enige med meg :fnise:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er AM modell? Hun har flotte instagram bilder , men ligner ikke seg selv på mange av de. Mye fotoshop muligens men.
Tror hun kan bli instagram kjendis om ikke annet nå i allefall. Ofte syntes jeg hun ser litt ut som en gullfisk med øynene så langt fra hverandre men med sminke og pent hår er hun utrolig vakker.

Anonymkode: ab37f...bb0

Bloggen hennes er i hvertfall et stort gjesp :roll:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Rart at jeg aldri er singel da. Djeeses som dere skal vri på det. Herregud, ingen vet jo om hvem som er interessert i den og den. Kjenner da ikke hele verden Men om jeg kommer inn på en fest og jeg blir kjent med ei jente som sier hun liker en fyr og er interessert i han, da velger jeg jo ikke han for sex om jeg er kåt! Herregud så lite empati enkelte av dere  har! Det er snakk om sex her og ikke forhold. Hvem vil ødelegge for ei jente kun for sex??? Tydeligvis mange av dere kvinner. Kvinner er kvinners verst ser jeg

Så sinna da :fnise:

Anonymkode: 27684...323

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg er enig med Mysticgirl. Dere begynner å snakke om forhold når dette handler om sex. Ann Mariell sier jo det samme som Newa. Slike jenter er forholdsmateriale, og ikke slike løse som Julie. 

Mann 26

Anonymkode: dd0ee...b0e

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare gjøre meg forstått ;)

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Vil bare gjøre meg forstått ;)

Fair enough ☺

Men synes det blir litt vel avsporing nå. Kan vi ikke heller diskuter PH? Begynner å bli litt lei samme diskusjonen her. Folk blir ikke enige uansett.

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg er enig med Mysticgirl. Dere begynner å snakke om forhold når dette handler om sex. Ann Mariell sier jo det samme som Newa. Slike jenter er forholdsmateriale, og ikke slike løse som Julie. 

Mann 26

Anonymkode: dd0ee...b0e

Bra flere også er enige :fnise: Ja AM sier noe av det samme som Newa. Enige med begge to jeg :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Er det å gå på tå hev å ha sex foran fjeset på venninna som sa hun likte han ? 

Bra noen er enige med meg :fnise:

Jeg konstaterer bare at Newa blir fornærmet for den minste ting. 

En ting er å gjøre seg forstått her i tråden, men en helt annen ting er å tillegge andre brukere negative personkarakteristikker bare fordi de sitter med en annen mening enn deg. Å hevde at man har lite empati, at man vil ødelegge for andre jenter og at kvinner er kvinner verst har ikke noe sted her å gjøre. Jeg synes som nevnt at man må være litt raus med hverandre og at den som skriker høyest ikke skal ha førsteprioritet. At du klarer å skissere meg og andre med samme oppfatning som så dårlige personer synes jeg er spesielt og egentlig litt utrivelig. Jeg tar meg ikke nær av det, men det skaper en dårlig stemning i tråden. Jeg ber deg om å diskutere uten brukerdebatt og personangrep. 

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg konstaterer bare at Newa blir fornærmet for den minste ting. 

En ting er å gjøre seg forstått her i tråden, men en helt annen ting er å tillegge andre brukere negative personkarakteristikker bare fordi de sitter med en annen mening enn deg. Å hevde at man har lite empati, at man vil ødelegge for andre jenter og at kvinner er kvinner verst har ikke noe sted her å gjøre. Jeg synes som nevnt at man må være litt raus med hverandre og at den som skriker høyest ikke skal ha førsteprioritet. At du klarer å skissere meg og andre med samme oppfatning som så dårlige personer synes jeg er spesielt og egentlig litt utrivelig. Jeg tar meg ikke nær av det, men det skaper en dårlig stemning i tråden. Jeg ber deg om å diskutere uten brukerdebatt og personangrep. 

Jeg synes det er mangel på empati og da sier jeg det. Det er min mening og sånn er det .

Og hvor har jeg sagt at dere er dårlige personer???? Nå må du ikke overdrive for å få frem poenget ditt.!

Har ikke bedrevet med noen personangrep, kun sagt min mening. Du får rapportere meg om du mener jeg bryter med reglene her.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg synes det er mangel på empati og da sier jeg det. Det er min mening og sånn er det .

Og hvor har jeg sagt at dere er dårlige personer???? Nå må du ikke overdrive for å få frem poenget ditt.!

Har ikke bedrevet med noen personangrep, kun sagt min mening. Du får rapportere meg om du mener jeg bryter med reglene her.

Nå skrev jeg vel å bli skissert som en dårlig person (ref. lite empati, ødelegge for andre jenter og kvinner er kvinner verst).

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skrev jeg vel å bli skissert som en dårlig person (ref. lite empati, ødelegge for andre jenter og kvinner er kvinner verst).

Å ha lite empati er ikke å være en dårlig person. Du har bare dårlig utviklet innlevelse  og forståelse for andres følelser. Dette kan ha med hvordan hjernen har utviklet seg i form av miljø eller oppdragelse, men det skal vi vel ikke gå inn på her? Men at kvinner er kvinners verst det står jeg for ;)  Er enig med anonym lengre opp at det er nok avsporing. Har sagt mitt om dette temaet, så får du  rapportere meg eller hva du vil. Nå legger jeg diskusjonen død om dette . 

Skrevet

Over til Paradise Hotel 

Håper virkelig Karoline overlever parseremonien. Jeg liker henne veldig godt. Hun virker oppgående, snill, tøff, har bein i nesen, pen, skjønner at det er et spill og morsom. Kjipt hvis hun ryker denne uken 😕 Heier egentlig bare på hun nå

Wow til at Erik ville snakke med hun i gårsdagens episode. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...