Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her tror jeg ikke du har vært i denne situasjonen? Ihvertfall ikke på Newa sin side. Jeg diskuterer ikke med noen som ikke har kunnskap og erfaring fra relevant tema. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Du diskuterer ikke med folk som er uenig med deg, tenker jeg heller vi sier.

...Og du tror feil.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Bra flere også er enige :fnise: Ja AM sier noe av det samme som Newa. Enige med begge to jeg :)

Men Newa hadde da sex med Erik der inne, og var på god vei til å ha sex med Oskar. Hun ligger ikke så langt bak Julie i antall, og hadde det kommet flere "kriminelle gutter" inn der så hadde hun nok neppe knepet sammen beina. Newa er like "løs" som Julie, hun får bare flere avslag fordi hun er så klengete og trenger bekreftelse hele tiden. Jeg skjønner heller ikke hvorfor AM er så innmari godt kjæresteemne når hun friendzoner Marius i ukesvis for så å gå i fullstendig bitchmodus når han blir lei av å holdes på gress og finner tonen med ei anna dame. Merkelig hvordan to damer som oppfører seg så furtent og ufordragelig liksom er så innmari gode kjæresteemner bare fordi de (tilsynelatende) ligger med færre gutter.

Jeg er vel dydigheten selv etter folks målestokk her inne, og har aldri hatt ons fordi jeg knytter sex til følelser. Likevel fatter jeg ikke hvorfor folk med et mer fritt syn på sex liksom skal sees ned på, kalles for løse/slutty og beskyldes for å mangle selvrespekt. Jeg synes det er viktigere å fremstå som et likandes menneske med respekt for andre, enn et dydig menneske. Man er da ikke mer verdt enn andre bare fordi man ikke har hatt mange sexpartnere?

Men nok om det. Snart ny episode og tid for å se hvordan dette utarter seg. Jeg håper AM ryker men er litt redd for at Karoline ryker.

Anonymkode: 71317...174

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Usikker på hvem jeg ønsker i finalen men det hadde vært fint om AM gikk ut porten i dag. 

Anonymkode: 87d18...8df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg er enig med Mysticgirl. Dere begynner å snakke om forhold når dette handler om sex. Ann Mariell sier jo det samme som Newa. Slike jenter er forholdsmateriale, og ikke slike løse som Julie. 

Mann 26

Anonymkode: dd0ee...b0e

Jeg og enig. Tror de aller fleste menn (og kvinner) ser det slik, og takk og pris for det. Har forøvrig ikke noe i mot Julie som person ellers.

Kvinne 30

Anonymkode: 65aeb...2db

• Liker 1
Skrevet

Dumt at Karoline røk :(

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vinnerparet er ute :( Vær så snill la Leo og Karoline på en eller annen måte vinne likevel! Dumt valg av Marius. Og Oskar. Julie er jo kjempe upopulær og han kommer aldri til å vinne med henne. Han kunne ha hatt en sjanse med Karoline.

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde hatt en sjanse bak KR, akkurat som Erik sa. Helt idiotisk at hun trasset sånn og ikke hørte på det rådet. Og så trekker det fram som grunn til å stille bak seg bak Oscar.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg bare får litt avsmak for Julie, det blir så falskt. Klarer ikke helt sette fingeren på det.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig få av de som er inne nå jeg syntes fortjener å stå i finalen. Julie og Newa av jentene og Erik av guttene ... og til nød Marius. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde hatt en sjanse bak KR, akkurat som Erik sa. Helt idiotisk at hun trasset sånn og ikke hørte på det rådet. Og så trekker det fram som grunn til å stille bak seg bak Oscar.

Jeg er enig i denne også. Det var flere som tok dumme valg i dag :P:(

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg bare får litt avsmak for Julie, det blir så falskt. Klarer ikke helt sette fingeren på det.

Dessverre sitter jeg med samme tankene.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vinnerparet er ute :( Vær så snill la Leo og Karoline på en eller annen måte vinne likevel! Dumt valg av Marius. Og Oskar. Julie er jo kjempe upopulær og han kommer aldri til å vinne med henne. Han kunne ha hatt en sjanse med Karoline.

Ja, Oskar burde ha valgt Karoline. Julie har jo vist at hun (i likhet med Karoline) kan kjøre et hardt spill, men nå er det såpass langt ut i spillet at man må tenke mot finalen. Der ville Karoline ha sanket flere stemmer.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at hun klarer å forsone seg med og bli venn med en av de som skal stemme i finalen syntes jeg er både smart og dyktig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva mente Ina med at Marius beviste at hun kunne stole på han? Han hadde jo bare henne bak seg..

Anonymkode: fcc4d...1ed

• Liker 1
Skrevet

Yes, Mr. and Mrs. Paradise neste uke :D

AnonymBruker
Skrevet

Newa og Erik tilbake som par. Den hadde jeg ikke sett komme for bare få episoder siden. 

Anonymkode: 108d3...229

• Liker 4
Skrevet

Hva mente Ina med at Marius beviste at hun kunne stole på han? Han hadde jo bare henne bak seg..

Fordi han hadde sagt til AM at han ikke ville stå med henne nå, så han gikk ikke med på planen. Dette var fordi han følte seg utrygg så lenge Mathias er der. Smart tenkt. Så da turte ikke AM å stille seg bak Marius. 

• Liker 1
Skrevet

Hun tror vel at han har sagt til AM at hun ikke skulle stille seg der?  :vetikke:

Skrevet

Newa og Erik tilbake som par. Den hadde jeg ikke sett komme for bare få episoder siden. 

Anonymkode: 108d3...229

Nei, det er jo ganske underholdende egentlig. Og ganske så spesielt at de er såpass gode venner nå at Newa kan masere Erik :P Reagerte jo også sist gang på at Erik løftet neva og bar henne tilbake i sengen til Oskar.  

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ryuk skrev:

Hun tror vel at han har sagt til AM at hun ikke skulle stille seg der?  :vetikke:

Åja, det kan være ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...