LeilaS Skrevet 16. mai 2018 #2641 Skrevet 16. mai 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt var jo så dårlig og pinlig at det nesten er meningsløst å prøve å rangere. Kan noen forklare meg hvorfor dommerne syntes han svensken var bra? Jeg så bare en fyr som sto og leste opp noen tørre rim med null innlevelse. Anonymkode: 8cee4...6e6 Han rappet ikke en gang, bare sto å pratet. Det var utrolig dårlig. Eller alle var dårlige utenom Charlotte. KR prøvde i allefall 4
fitnessjenta Skrevet 16. mai 2018 #2642 Skrevet 16. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alt var jo så dårlig og pinlig at det nesten er meningsløst å prøve å rangere. Kan noen forklare meg hvorfor dommerne syntes han svensken var bra? Jeg så bare en fyr som sto og leste opp noen tørre rim med null innlevelse. Anonymkode: 8cee4...6e6 De syntes kanskje at teksten var bra. Men synes likevel at de burde trukket mer for at han ikke sang, Ina og Marius f.eks prøvde ihvertfall å synge selv om de syntes det var kjempe kleint.
Gjest Gretagarbo Skrevet 16. mai 2018 #2643 Skrevet 16. mai 2018 Lurer på om juryen fikk noen føringer av produksjonen før de avga stemmene sine. Kan ikke fatte at de syntes Oskar og Julie var nest best. Det var en sangkonkuranse. Ikke beste dikt og høytleser. Ina og Marius hadde i det minste noe som minnet om en sang. Superkleint å høre på, men det er den eneste "låten" jeg husker i dag. Fikk den litt på hjernen
Christy89 Skrevet 16. mai 2018 #2644 Skrevet 16. mai 2018 1 time siden, Gretagarbo skrev: Lurer på om juryen fikk noen føringer av produksjonen før de avga stemmene sine. Kan ikke fatte at de syntes Oskar og Julie var nest best. Det var en sangkonkuranse. Ikke beste dikt og høytleser. Synes også det var rart de fikk 4 poeng fra de. De satte Erik og Newa i bunn? Synes Erik og Newa var bedre. 2
Gjest Gretagarbo Skrevet 16. mai 2018 #2645 Skrevet 16. mai 2018 22 minutter siden, Christy89 skrev: Synes også det var rart de fikk 4 poeng fra de. De satte Erik og Newa i bunn? Synes Erik og Newa var bedre. Begge satte Mathias og AM i bunn. Syns til og med de var bedre enn Oskar og Julie
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2646 Skrevet 16. mai 2018 Syns det var stilig med synging i år jeg! Er så utrolig teit at det alltid har måttet spille på kropp og sex under kåringen tidligere, lapdancer, stripping, lapdancer, stripping, til og med hun som spilte fløyte fra videoklippet noen la ut her fra tidligere sesonger stod jo i sexy leopard undertøy altså hva faen... Ann Mariell og Julie var helt katastrofe, samme var Oskar. Lo meg ihjel! Ganske tidig/superkleint/facepalm at Julie sine eneste strofer var "Oh baby oh baby" etter å ha skreket fra seg oh baby type rop inne på hotellet når hun har hatt sex, skjønte ikke om de valgte med det i sangen for ironiens skyld eller om de faktisk ikke koblet det med at Julie er den som hadde pult fra seg mest der inne Kristian Rene overrasket, og Charlotte var jo megaflink! Fikk en liten feeling på at hun vil få en Astrid S typ karriere etter Paradise nå muligens. Anonymkode: ab37f...bb0 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2647 Skrevet 16. mai 2018 1 time siden, Gretagarbo skrev: Lurer på om juryen fikk noen føringer av produksjonen før de avga stemmene sine. Kan ikke fatte at de syntes Oskar og Julie var nest best. Det var en sangkonkuranse. Ikke beste dikt og høytleser. Ina og Marius hadde i det minste noe som minnet om en sang. Superkleint å høre på, men det er den eneste "låten" jeg husker i dag. Fikk den litt på hjernen Haha! Har aktisk hatt den på hjernen I hele dag "Du og jeg I Mexicooo..." Anonymkode: ea12d...9a0 13
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2648 Skrevet 16. mai 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: og Charlotte var jo megaflink! Fikk en liten feeling på at hun vil få en Astrid S typ karriere etter Paradise nå muligens. Anonymkode: ab37f...bb0 Det tviler jeg på. Hun er ikke i nærheten av å være original nok. Charlotte er sånn type artist som forsvinner i mengden av pene damer med duck face og nogenlunde fin sangstemme. Anonymkode: 71317...174 8
Christy89 Skrevet 16. mai 2018 #2649 Skrevet 16. mai 2018 Men er Charlotte artist? Fikk bare med meg at hun studerte musikk?
Christy89 Skrevet 16. mai 2018 #2650 Skrevet 16. mai 2018 1 time siden, Gretagarbo skrev: Begge satte Mathias og AM i bunn. Syns til og med de var bedre enn Oskar og Julie Stemmer det. AM sang helt grusomt, men Julie var helt krise
Gjest Gretagarbo Skrevet 16. mai 2018 #2651 Skrevet 16. mai 2018 (endret) 15 minutter siden, Christy89 skrev: Men er Charlotte artist? Fikk bare med meg at hun studerte musikk? Hun sier at hun er artist i intro-videoen sin ihvertfall. Og har, i følge insta, gitt ut en låt. Nå er ikke artist en beskyttet tittel da. Hvem som helst kan kalle seg det. Endret 16. mai 2018 av Gretagarbo
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2652 Skrevet 16. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syns det var stilig med synging i år jeg! Er så utrolig teit at det alltid har måttet spille på kropp og sex under kåringen tidligere, lapdancer, stripping, lapdancer, stripping, til og med hun som spilte fløyte fra videoklippet noen la ut her fra tidligere sesonger stod jo i sexy leopard undertøy altså hva faen... Ann Mariell og Julie var helt katastrofe, samme var Oskar. Lo meg ihjel! Ganske tidig/superkleint/facepalm at Julie sine eneste strofer var "Oh baby oh baby" etter å ha skreket fra seg oh baby type rop inne på hotellet når hun har hatt sex, skjønte ikke om de valgte med det i sangen for ironiens skyld eller om de faktisk ikke koblet det med at Julie er den som hadde pult fra seg mest der inne Kristian Rene overrasket, og Charlotte var jo megaflink! Fikk en liten feeling på at hun vil få en Astrid S typ karriere etter Paradise nå muligens. Anonymkode: ab37f...bb0 Dette må være tull? Charlotte var flink, men ikke noe mer enn en gjennomsnitlig person. Jeg fikk ikke noe wow følelse når hun sang. Etter hva hun hadde fortalt på forhånd og fremsnakket seg selv så veldig på denne syngingen, så hadde jeg virkelig forventet mer. Hun vil aldri oppnå noe i nærheten av det Astrid S har oppnåd. Og Kristian var heller ikke flink til å synge. Han var flink til å rope med et stort volum. Den eneste gutten som kan å synge inne på paradise hotell er Erik. Anonymkode: 41a26...d9b 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2653 Skrevet 16. mai 2018 Dævver av MP på slutten av dagens episode Anonymkode: f41ba...dda 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2654 Skrevet 16. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Dævver av MP på slutten av dagens episode Anonymkode: f41ba...dda Herlig type. Anonymkode: 8cee4...6e6 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2655 Skrevet 17. mai 2018 Utrolig lite aktivitet i tråden. AM sang forferdelig falskt og surt, men så ler de rått av Julie. Håper ikke Oscar og Julie vinner. De spiller liksom med alle nå Anonymkode: 104c4...bb6 2
Lord Friendzone Skrevet 17. mai 2018 #2656 Skrevet 17. mai 2018 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig lite aktivitet i tråden. AM sang forferdelig falskt og surt, men så ler de rått av Julie. Håper ikke Oscar og Julie vinner. De spiller liksom med alle nå Anonymkode: 104c4...bb6 Enig her. Fremføringene var jevnt over ganske pinlige, men AM hadde ingen grunn til å være høy i hatten... Håper heller ikke at Oskar og Julie vinner. Jeg heier fortsatt mest på Erik, men etter at han viste noen mindre sjarmerende sider av seg selv har jeg egentlig ikke noen klar favoritt lenger. Synes også det er påfallende lite aktivitet i tråden. Etter den vanvittige avsporingen om sykepleier-etikk har det liksom gått tregt. Men det gjenspeiler vel bare at det har vært en temmelig døll Pærra-uke. Endret 17. mai 2018 av Lord Friendzone 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2657 Skrevet 17. mai 2018 Jeg sluttet å se da Karoline måtte gå, og jeg ser jo av tråden her at det er rimelig kjedelig på PH nå, så det virker ikke som jeg har gått glipp av noe. Syns fortsatt at det var skikkelig kjipt at Leo og Karoline ble sendt hjem. Anonymkode: af407...ca1 8
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2658 Skrevet 17. mai 2018 Spent på hvem som drar hjem idag. Tror nok det er Erik og Newa eller Ina og Marius. Det er de som gir minst til gruppa, og minst show. Og de har vært veldig i fokus den siste tiden, selvom det bare er kjedelige scener. Anonymkode: 1a5ed...d92
Lord Friendzone Skrevet 17. mai 2018 #2659 Skrevet 17. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns fortsatt at det var skikkelig kjipt at Leo og Karoline ble sendt hjem. Anonymkode: af407...ca1 De røk ut i episode 35 og 36, så de er nok «fortsatt» i Mexico (etter TV-sendingens progresjon). Jeg vil tro at begge er tilgjengelige for å bli hentet inn igjen i ofringsseremoni, og har plass i juryen dersom de ikke skulle få en ny sjanse. I forrige sesong fikk for eksempel «det svakeste paret» anledning til å hente inn to deltagere fra Dystopia, attpåtil før ofringsseremonien. Og sistenevnte ga altså ytterligere muligheter for utsendte deltagere. Uten å kunne si noe sikkert, er det erfaringsmessig høy sannsynlighet for at noen av de nylig utsendte deltagerne vil gjøre «comeback». 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2660 Skrevet 17. mai 2018 25 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Synes også det er påfallende lite aktivitet i tråden. Etter den vanvittige avsporingen om sykepleier-etikk har det liksom gått tregt. Men det gjenspeiler vel bare at det har vært en temmelig døll Pærra-uke. Tror det bunner i at folk er lei PH og ikke ser på lengere. Mye mer aktivitet i trådene fra de tidligere trådene. Etter sesong 5 synes jeg PH bare ble dårligere og dårligere. Tror de fikk ny produksjon. I sesong 4 var PH tråden på over 400 sider! Denne er "bare" på 133 Anonymkode: 27684...323 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå