Gå til innhold

Froskefamilien venter på enda en minifrosk!


lille_frosk

Anbefalte innlegg

8 timer siden, lille_frosk skrev:

 

TR er snart helt borte vekk. Jeg er klar! Synd mannen har blitt syk. Jeg har fortalt at det ikke er behov for at han stiller så veldig mye opp i denne perioden, jeg trenger bare å legge beslag på visse kroppsdeler. Han mente jeg utnyttet han bare for kroppen hans. Skjønner ikke at han landet på den konklusjonen! :fnise:

 

:skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.3.2018 den 11.37, Leviora skrev:

Jeg har dagbok! Her er den :nigo: 

Satser på at mannen din blir fort frisk. Og utnytting av kroppen hans?! Makan. Hadde aldri falt meg inn... :rolleyes: Da vi prøvde på yngstemann ble jeg skikkelig stressa da mannen ut av det blå mistet all sexlyst rundt eggløsning. Jeg måtte dra frem alle triks for å få til et ligg. Altså, snakk om dårlig timing!

Hurra for snart toåring! Ikke fullt så mye hurra for sprengkulde. Vi er vant til kuldegrader her vi bor, men dette er helt vilt. Føles veldig feil å våkne til vårsol inn vinduet, høre fuglesang og se at det står -18 på gradestokken :daane:Jeg vil ha vår, helst i går!

Den må jeg sjekke ut!

Man kan faktisk ikke miste sexlysten rundt EL altså! :fnise: Det får man planlegge til andre dager i måneden. 

På 1.3.2018 den 12.00, murray skrev:

Jeg taklet det ved å gi opp etter 6 mnd med negative tester. Gikk ut med ei venninne og koste meg med vin og spekemat og tenkte at jeg blir jo ikke gravid uansett. Testet positivt dagen etter :P 

Det er nok vanlig å holde på et halvt års tid ja. Akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke startet prøvingen før, for da hadde jeg jo sikkert vært gravid nå jaja

:ler: Er det ikke typisk! Glad det klaffet for dere til slutt i alle fall!

På 1.3.2018 den 19.07, Marimba skrev:

:skratte: 

:fnise:

På 4.3.2018 den 10.28, Sjokoladepiken skrev:

Masse lykke til i PP3:mynona:

Tusen takk!

 

--

For to år siden lå jeg i dag på andre døgnet på sykehuset etter igangsetting. Det føltes helt uvirkelig og fjernt, kanskje spesielt fordi jeg bodde på et rom på barsel, og personalet glemte meg litt bort (jeg lå med ballong). Rundt meg var det barnegråt og nybakte foreldre, og der lå jeg med stor mage og lette rier. Et godt døgn senere kom lille L til verden, en perfekt liten tokilos bylt med klare øyne og masse liv. Hurra for verdens FINESTE straks-toåring (som i natt insisterte på å holde rundt nesen min mens hun sov). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nordvesta::nordvesta:Gratulerer med dagen til skjønneste lille L og den like skjønne mammaen :nordvesta: :nordvesta:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for toåringen og mammaen hennes! :strix:  Herregud, syns det var i går vi vagget rundt med ungene i magen, og nå er de så store og flinke! :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Forsinket bursdagshilsen herfra! :strix:

 

Merker jeg er SÅ glad vi har fått gjort noe med takene på familiestedet med så mye snø sørpå! Hadde nesten vært gøy med en dagstur ned, bare for å se hvordan det ser ut der nede nå :ler:

Håper våren kommer snart, og bringer med seg klaff i PP3 og alt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med toåring! 
Jeg husker fortsatt at vi ventet på oppdatering fra fødselen din og at jeg håpet du hadde det bra. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.3.2018 den 21.38, Poppsilopp skrev:

Hurra for fine lille L :strix: Det er ufattelig hvor fort tiden går! :hjerte: 

Tusen takk! Og jaaa!!

På 7.3.2018 den 9.46, A4-livet skrev:

Gratulerer med toårsdagen til L! :strix: 

Tusen takk! :nigo: 

På 7.3.2018 den 10.45, Leviora skrev:

Hurra! :strix: 

:strix::strix:

På 7.3.2018 den 11.08, Diddles skrev:

:nordvesta::nordvesta:Gratulerer med dagen til skjønneste lille L og den like skjønne mammaen :nordvesta: :nordvesta:

 

Diddles :hjerte: Tusen takk!

På 7.3.2018 den 18.16, Pjusk skrev:

:nordvesta: Hipp hurra for lille L :nordvesta:

Tuusen takk!

På 7.3.2018 den 20.21, juliane skrev:

Hipp hurra for toåringen og mammaen hennes! :strix:  Herregud, syns det var i går vi vagget rundt med ungene i magen, og nå er de så store og flinke! :rodmer: 

Ja, er det ikke helt vilt?? Jeg skjønner hva de mener med at tiden flyr ...

På 9.3.2018 den 9.17, Sille4 skrev:

Hurra for 2-åringen :nordvesta:og lykke til i neste pp :)

Tusen takk og tusen takk!

På 10.3.2018 den 8.53, Verdande skrev:

Forsinket bursdagshilsen herfra! :strix:

 

Merker jeg er SÅ glad vi har fått gjort noe med takene på familiestedet med så mye snø sørpå! Hadde nesten vært gøy med en dagstur ned, bare for å se hvordan det ser ut der nede nå :ler:

Håper våren kommer snart, og bringer med seg klaff i PP3 og alt!

 

Tusen takk! Og ja, det er ikke dumt å ha taket i orden nå :fnise: Det er fremdeles skikkelig "winter is here"-stemning. Regner med at jeg ser en white walker hvert øyeblikk. 

15 timer siden, murray skrev:

Gratulerer med 2-åring :)

Jeg fikk TR idag altfor tidlig! Er bare 11 dpo :/ Håper du har mer flaks.

Tusen takk! Uff, så innmari kjipt :(

14 timer siden, Beccy87 skrev:

Gratulerer med toåring! 
Jeg husker fortsatt at vi ventet på oppdatering fra fødselen din og at jeg håpet du hadde det bra. :hjerte:

Tusen takk!! Det var noen spesielle dager ... :hjerte:

 

--

Jeg vil bare si til alle at jeg lever. Men, jeg har fått så innmari vondt i skuldre og nakke, så jeg prøver å ikke være for mye unødig på pc/skjerm. Det er noe ordentlig dritt altså ... Men går seg forhåpentligvis til. 

Vi har hatt en bursdagsuke med selve bursdagen, feiring i barnehagen og barnebursdag. Mannen har pappaperm hver onsdag, så han var hjemme med L på bursdagen hennes, og da tok jeg like gjerne fri selv og. Vi dro i lekeland og koste oss glugg, skikkelig fin dag! (Så kom svigers på ettermiddagen, men det trenger vi ikke snakke like høyt om). På lørdag var det duket for barnebursdag, og toåringen koste seg helt glugg! Det var bare SÅ gøy å se hvor fint hun hadde det! :nigo: Sånn ellers har det vært en helg preget av vondt i nakken, ikke det helt store å skrive hjem om med andre ord ... Men jeg føler vi klaffet godt på prøvingen denne måneden! Jeg har rett og slett glemt prøvingen litt vekk, droppet å teste for EL og registrere action, så det blir spennende å se. Har brukt pre-seed da! Antatt IKM er 24.03.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det jo nettopp det å ikke være så prøvingsfokusert som skal til :lur: 

Hørtes ut som en herlig bursdag! Og god bedring til deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2018 den 13.55, Marimba skrev:

Ofte er det jo nettopp det å ikke være så prøvingsfokusert som skal til :lur: 

Hørtes ut som en herlig bursdag! Og god bedring til deg! 

Tusen takk! Jeg er heldigvis bedre!

 

OK. Jeg har jo ikke testet etter EL denne måneden, så jeg vet ikke hvor mange DPO jeg er. I følge sånn omtrentlig det jeg tror er jeg en 8-9 DPO i dag. Testet for moro skyld (moro, høh), men den var som vanlig blendahvit. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, men jeg har en følelse av at jeg ikke er gravid. Det er jo litt rart og, for denne måneden VET jeg at vi må ha lagt inn aksjer perfekt ift EL. Jeg har også brukt pree-seed. Men jeg føler dette kommer til å ta lang tid ... Jeg er også bittelitt usikker ift prøving i april, for da kan det fort bli romjulsbarn, men jeg vet jo at det egentlig ikke er noe poeng i å sette ting på vent nå. Dette kan jo for alt jeg vet ta evigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nesten som jeg savner den galskapen når jeg leser her nå :fnise: 

Dette vet du jo, men det er greit å få høre det en ekstra gang innimellom ;) Når det klaffer er helt umulig å si. Jeg ble gravid presis ett sekund etter jeg sluttet på p-piller. Eller, to uker da. Men i gravidverden er det ett sekund :Nikke: Nå gikk jo det skeis, og jeg trodde det skulle ta ett sekund neste gang også. Nope. Seks måneder. Føltes ut som seks år. Så ja. Alt kan skje! Men jeg heier selvsagt på denne måneden! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med dpo-land! Når tenker du å teste igjen? :)

Hva er egentlig pree-seed, og hva er det godt for? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 10.32, Weebs skrev:

Det er nesten som jeg savner den galskapen når jeg leser her nå :fnise: 

Dette vet du jo, men det er greit å få høre det en ekstra gang innimellom ;) Når det klaffer er helt umulig å si. Jeg ble gravid presis ett sekund etter jeg sluttet på p-piller. Eller, to uker da. Men i gravidverden er det ett sekund :Nikke: Nå gikk jo det skeis, og jeg trodde det skulle ta ett sekund neste gang også. Nope. Seks måneder. Føltes ut som seks år. Så ja. Alt kan skje! Men jeg heier selvsagt på denne måneden! :duskedame:

Du er klok du, Weebs :hjerte:

På 19.3.2018 den 14.07, Pjusk skrev:

Så spennende med dpo-land! Når tenker du å teste igjen? :)

Hva er egentlig pree-seed, og hva er det godt for? :klo:

Pre-seed er et glidemiddel som skal være bra for sædcellenes vei oppover :P

11 timer siden, kaffemor skrev:

Hvordan går det frosken? :hjerte: 

Det går bra, kjære Kaffemot! Takk!!

 

2985A8CB-716C-4E36-BDFB-046E00A21563.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...