Gå til innhold

Froskefamilien venter på enda en minifrosk!


lille_frosk

Anbefalte innlegg

Kjedelig når ikke testene samarbeider med symptomene! Jeg har aldri fått de testene positive,men bare kjent etter på kroppen. Uansett spennende dager fremover ja!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, kaffemor skrev:

Hmm ikke umulig at kroppen bruker litt tid til å komme seg i rett syklus igjen etter P-pillene :) 

Absolutt ikke umulig, heller ganske sannsynlig egentlig. Men det irriterer meg at jeg ikke testet forrige onsdag! :fnise: Jeg ANER jo ikke når IKM er! :bond:

2 minutter siden, blomst12 skrev:

Kjedelig når ikke testene samarbeider med symptomene! Jeg har aldri fått de testene positive,men bare kjent etter på kroppen. Uansett spennende dager fremover ja!!:)

Det er sikkert det lureste. Men så synes jeg jo denne testingen er litt morsom og da. Irriterende-morsom. Litt som å klø på en skorpe kanskje. Klarer ikke la være!!

 

Men ja. Når er IKM? Når begynne å teste? Hvis jeg hadde EL forrige uke er jeg jo langt inne i DPO-land og kan begynne å teste til helgen. Hvis EL var i går, eller ikke har vært enda, er det jo en kvart evighet til IKM. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg spør her inne, for jeg vet jo hva som kommer til å skje ... :fnise: Testing, testing, testing fra fredag til TR en eller annen gang finner det for godt å dukke opp. 

 L er SÅ herlig for tiden. Full av masse mammakjærleik og kjempesøt. Vi har begynt å leke litt gjemsel, en lek hun overhodet ikke forstår, men det er gøy likevel. I går lekte mannen med henne, han stod på stua og telte til ti og hun hadde gjemt seg. Han teller "... syyyv, åtteeee ..." og så kommer det fra soverommet; "NI, TI!!!" :hoho:

For de som fulgte meg i forrige dagbok vet dere jo at jeg har et litt komplisert forhold til min svigermor. Hun er på mange måter en fin dame som er veldig stolt av og glad i familien sin. Men hun har fryktelig vanskelig for å forstå mennesker, følelser og relasjoner, tolker alt ut fra eget ståsted og har ingen antenner. Det høres ikke så ille ut - det er mye verre enn det høres ut som. Hun har aldri fått passe henne eller være alene med henne, det går ikke. Da L var liten var det verste problemet at hun aldri klarte å tolke henne. Hvis L ble redd gikk hun bare på, snakket ENDA høyere til henne, var enda nærmere ansiktet og presset på. Nå er det litt annerledes kan man si ... For å være hyggelig først, hun er veldig flink til å leke med L (så lenge L er i godt humør), og gir henne mye oppmerksomhet. Men da vi var der på søndag presterte hun tre ganger å si "du er håpløs" til henne, i tillegg til "hvis du ikke er snill nå får du ikke sjokolade", "hvis du går hjem blir farmor lei seg", "dere må få flere barn, en gutt til, hun begynner å bli så sta!" og så videre. Å høre noen si til barnet ditt at hun er håpløs ... Herregud, hjerteknus. L er jo så språklig flink også, dette begynner hun å forstå. Men svigermor mener ikke vondt med det, hun bare fatter ikke noen ting. Jeg blir så utrolig oppgitt og sliten over det .. Og bekymret for fremtiden. De bor i nabolaget, vi kan ikke skjerme oss så veldig akkurat ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Marimba skrev:

Uff, så frustrerende. Hva sier mannen din da, er han enig med deg eller blindet av sin mor? 

Han er enig med meg, uten at det gjør det til en enkel ting å snakke om. Hun er jo moren hans, og han har vokst opp med denne galskapen (sorry, frustrasjonsutbrudd), så det er jo ikke så lett. Sist søndag sa han tydelig fra hver gang hun gikk over streken, og han sa fra på en ok måte synes jeg. Vi er heldigvis veldig på linje jeg og han, og jeg skjønner jo også at jeg ikke kan forandre henne til å bli perfekt. Vi er enige om at hun enn så lenge ikke kan få passe L, men det begynner jo å bli tydelig for henne også når jeg importerer foreldrene mine fra helt andre steder i landet for å sitte barnevakt hvis det er nødvendig. Svigers bor jo bare noen minutter unna ... Men det er HELT uaktuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyk på en test i dag. Idiotisk, for jeg ANER ikke når (eller om) jeg har hatt EL denne måneden. Jeg kan være 9 DPO eller 3 DPO i dag, så (ikke så merkelig kanskje) var testen negativ. Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt av hele greia. Jada, jeg vet vi ikke har prøvd lenge og jeg vet det er vanlig å ha litt rotete sykluser i begynnelsen, men jeg irriterer meg sånn over å ikke vite noen ting! Det er jo DERFOR jeg tester etter EL, fordi jeg vil vite når EL er og dermed når IKM er! *knurr* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så frustrerende å ikke vite. Jeg hadde blitt fullstendig sprø selv! Håper den blir positiv om noen dager :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Så frustrerende å ikke vite. Jeg hadde blitt fullstendig sprø selv! Håper den blir positiv om noen dager :nigo:

 

Det håper jeg og! Takk :)

OK - symptom. Veldig ømme bryster! L sparket meg i den ene puppen i går og jeg klarte ikke la være å brøle au. Kan ikke helt huske at det var slik sist PP, men jeg vet jo at det også bare kan være et vanlig TR-på-vei-tegn. Likevel. Vi griper de halmstråene vi kan!

 

Er det forresten noen som har noen gode podcast-anbefalinger? Jeg er veldig glad i type true crime (Casefile er favoritten), radiodokumentarer som Hele Historien og radiodokumentaren. Andre favoritter er Konspirasjonspodden, Bra Damer, Foreldrerådet og litt av hvert sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig å lese om svigermoren din. Forstår godt at du ikke vil la de passe L. 

Lykke til med testingen og håpef du hadde EL forrige onsdag slik at det nærmer seg IKM😊

åh jeg elsker podcaster❤️ Har du hørt på uløst? Den «første sesongen» var fantastisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så frustrerende å ikke vite når EL har vært. Ønsker deg lykke til med testingen 🤞🏽 håper du sitter med en positiv test snart :ninuskapus:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2018 den 8.33, Sjokoladepiken skrev:

Uff så kjedelig å lese om svigermoren din. Forstår godt at du ikke vil la de passe L. 

Lykke til med testingen og håpef du hadde EL forrige onsdag slik at det nærmer seg IKM😊

åh jeg elsker podcaster❤️ Har du hørt på uløst? Den «første sesongen» var fantastisk. 

Tusen takk! :blomst: Uløst er super!!

23 timer siden, Tyah skrev:

Det er så frustrerende å ikke vite når EL har vært. Ønsker deg lykke til med testingen 🤞🏽 håper du sitter med en positiv test snart :ninuskapus:

 

Jaa, superfrustrerende!! 

 

Bare blendahvitt så langt test-øyet kan se. Enten har el vært senere, som mistenkt, eller så har det ikke klaffet. Om el var senere har vi ikke så gode muligheter, det ble lagt inn lite aksjer forrige uke. Argh. Får bare vente og se ... Bah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips til podcaster! Burde bli flinkere til å sette av tid til sånt selv! :) 

Min dypeste medfølelse når det kommer til svigermor, det høres veldig frustrerende og vanskelig ut. Bare bra mannen din også ser det i alle fall.. Har ingen gode råd.. 

Og kjedelig med blendahvite tester. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekjedelig med hvite tester. 

Jeg kan forstå det er fæl situasjon med svigermor. 

En situasjon med min svigerinne, som virket veldig udramatisk, var når jenta mi drev og trente på å gå på do. Hun var veldig opptatt av at babyer bruker bleier og hun ville ikke være baby.

Baby var det verste man kalte henne.

Men hun hadde flere uhell. Så hadde hun et uhell med vilje (hun stopper, sier at hun må tisse, ler og løper fra de som vil ta henne med på do og stopper for å tisse på stedet)  og min svigerinne (som har flere barn, eldre enn mine) tok av henne buksene og sa til henne/meg at den våte trusa kan vi ha på litt så får vi kjenne på konsekvensen av å tisse. Ettersom jenta flere ganger gjorde det med vilje så tenkte jeg at det er kanskje ikke så dumt noen minutter. 

Men etterpå så gikk svigerinnen min og sa i en litt tydelig sjokkert tone til jenta mi at "Nei, og nei. Også tisse på seg. Det er bare babyer som gjør." Også nektet hun jenta å sette seg ned på hverken møbler eller gulv, nektet å ta av henne trusa og stoppet henne når hun selv ville ta av trusa. Dette foregikk ikke lenge, kanskje fem minutter siden uhellet, så sa jeg at nå skifter du på henne, ellers gjør jeg det. Svigerinnen min nikket og mens hun leide henne til badet pratet hun videre "Vi får vel ta på deg en bleie da, siden du er så baby at du tisser overalt.". Tonen hennes var ikke hånlig eller slem, men etter hele denne utvekslingen verket hjertet mitt. 

Og jeg tok henne til side og sa det rett ut. At jeg følte jeg så barnet mitt bli mobbet. Å bli kalt baby, å bli tvunget til våte klær men ikke få gjøre noe med disse klærne på, å ikke få noen støtte, bare kritikk. Hun var faktisk enig og lei seg. Hun hadde ikke tenkt over noe. 

 

Jeg vet ikke, hjelper det å prate åpent med svigermor om disse tingene og forklare hvorfor det er feil og slemt å snakke ned et barn over hodet på dem, og andre ting hun gjør, like etter at det har blitt gjort? Ser hun feilen selv og glipper av dårlig vane, eller ser hun ikke noe galt i det? 

Er redd for at det ikke er noe forbedringspotensiale her om hun ikke ser at det hun gjør er galt når det blir påpekt og forklart. Alle gjør jo blemmer, jeg glipper daglig med å kjefte, ha for negativt fokus i stedet for forsterke positivt. Jeg vet egentlig hva som er pedagogisk riktig, men det er ikke alltid lett å følge. Kan det være at hun glipper eller kanskje ikke vet hva som er riktig og lytter til fornuft...? 

Jeg leste ikke forrige dagboken din, så kjenner ikke til mer enn du skrev her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Beccy87 skrev:

Takk for tips til podcaster! Burde bli flinkere til å sette av tid til sånt selv! :) 

Min dypeste medfølelse når det kommer til svigermor, det høres veldig frustrerende og vanskelig ut. Bare bra mannen din også ser det i alle fall.. Har ingen gode råd.. 

Og kjedelig med blendahvite tester. :( 

Ja, det er genialt med podcast! Jeg klarer ikke å sitte stille og høre på, men jeg hører når jeg rydder, lager mat, går tur (hvis det skjer), kjører bil, gjør rutineoppgaver på jobb og så videre. Takk for medfølelse ang. svigermor. Jeg tror nesten ikke det er mulig å gjøre noe, vi kan i alle fall ikke endre henne, så vi får bare gjøre vårt for å skjerme L når ting går galt, og ta hver "kamp" der og da. 

11 timer siden, Zoey skrev:

Kjempekjedelig med hvite tester. 

Jeg kan forstå det er fæl situasjon med svigermor. 

En situasjon med min svigerinne, som virket veldig udramatisk, var når jenta mi drev og trente på å gå på do. Hun var veldig opptatt av at babyer bruker bleier og hun ville ikke være baby.

Baby var det verste man kalte henne.

Men hun hadde flere uhell. Så hadde hun et uhell med vilje (hun stopper, sier at hun må tisse, ler og løper fra de som vil ta henne med på do og stopper for å tisse på stedet)  og min svigerinne (som har flere barn, eldre enn mine) tok av henne buksene og sa til henne/meg at den våte trusa kan vi ha på litt så får vi kjenne på konsekvensen av å tisse. Ettersom jenta flere ganger gjorde det med vilje så tenkte jeg at det er kanskje ikke så dumt noen minutter. 

Men etterpå så gikk svigerinnen min og sa i en litt tydelig sjokkert tone til jenta mi at "Nei, og nei. Også tisse på seg. Det er bare babyer som gjør." Også nektet hun jenta å sette seg ned på hverken møbler eller gulv, nektet å ta av henne trusa og stoppet henne når hun selv ville ta av trusa. Dette foregikk ikke lenge, kanskje fem minutter siden uhellet, så sa jeg at nå skifter du på henne, ellers gjør jeg det. Svigerinnen min nikket og mens hun leide henne til badet pratet hun videre "Vi får vel ta på deg en bleie da, siden du er så baby at du tisser overalt.". Tonen hennes var ikke hånlig eller slem, men etter hele denne utvekslingen verket hjertet mitt. 

Og jeg tok henne til side og sa det rett ut. At jeg følte jeg så barnet mitt bli mobbet. Å bli kalt baby, å bli tvunget til våte klær men ikke få gjøre noe med disse klærne på, å ikke få noen støtte, bare kritikk. Hun var faktisk enig og lei seg. Hun hadde ikke tenkt over noe. 

 

Jeg vet ikke, hjelper det å prate åpent med svigermor om disse tingene og forklare hvorfor det er feil og slemt å snakke ned et barn over hodet på dem, og andre ting hun gjør, like etter at det har blitt gjort? Ser hun feilen selv og glipper av dårlig vane, eller ser hun ikke noe galt i det? 

Er redd for at det ikke er noe forbedringspotensiale her om hun ikke ser at det hun gjør er galt når det blir påpekt og forklart. Alle gjør jo blemmer, jeg glipper daglig med å kjefte, ha for negativt fokus i stedet for forsterke positivt. Jeg vet egentlig hva som er pedagogisk riktig, men det er ikke alltid lett å følge. Kan det være at hun glipper eller kanskje ikke vet hva som er riktig og lytter til fornuft...? 

Jeg leste ikke forrige dagboken din, så kjenner ikke til mer enn du skrev her.

Først og fremst - jeg er helt sjokkert!! :sjokkbla: Det der kjente jeg langt inne i hjerteroten altså. Snakk om å ydmyke datteren din :( Godt du stoppet det, og så utrolig bra at svigerinnen din tok det til seg. Jeg prøver ofte å tenke at de som sier sånt (inkludert min svigermor) sannsynligvis selv har blitt fortalt disse tingene. De vet ikke bedre, det er den naturlige reaksjonen som sitter i deres egen ryggmarg. Uten at en forklaring er en unnskyldning på noen måte ...

Jeg skulle ønske det gikk an å prate med svigermor om det, men jeg tror ikke det. Hun er veldig spesiell, relasjoner er vanskelig for henne og hun oppleves utrolig sosialt "blind og døv", hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg vet hun ikke er slem, hun bare vet ikke eller kan ikke bedre. Hun har noen veldig positive bestemoregenskaper også, hun er for eksempel veldig flink og tålmodig til å leke med L - kan for eksempel gå opp og ned samme trapp 978 ganger fordi L vil det. Hun er også veldig opptatt av L, og viser det tydelig. Jeg har hele tiden tenkt at det kommer til å gå seg til, og at så fort L kan snakke ordentlig for seg kan hun fint være alene med henne eller passe henne. Men jeg vet jammen ikke lenger ... Jeg ble sjokkert over hva hun sa til henne og hvordan hun sa det. Jeg tenker at min mammajobb blir å skjerme L så godt som mulig fra de egenskapene svigermor har som går ut over L, samtidig som jeg legger til rette for at de kan være sammen på en positiv måte for begge to. Men det er ikke lett ... Og jeg skulle virkelig ønske de bodde litt lenger unna!

 

Tidligere historier med svigermor er for eksempel at hun går rett inn til tross for utallige beskjeder (en gang stod hun plutselig inne på soverommet vårt mens jeg prøvde å legge L), at hun i nærheten av mannens lesbiske kusine høyt "hvisker" "hun er lesbisk og har barn, TENK at de kan gjøre sånt mot barna!", at hun har blitt uvenner med alle sine egne søsken, samt store deler av mannen sin familie, og så videre. Men jeg tror det meste bunner i det samme, hun har nok hatt en oppvekst som har gjort henne "relasjonsskadd". 

 

--

Jeg glemte å teste i dag. Men det hadde etter all sannsynlighet bare vært en ny blendahvit test, så det er ikke så farlig. Jeg har helt gitt opp denne PP'en, håper egentlig bare TR kommer snart sånn at jeg kan komme i gang med PP3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er så utrolig reflektert og voksen du Frosken, jeg liker deg så veldig godt :klemmer: Heldige lille L som har deg til mamma, og jammen er svigermor heldig også som har fått deg inn i livet sitt! Du kunne jo bare holdt henne unna..mange hadde nok unngått henne det de var gode for, men du slipper henne inn (..rettere sagt så går hun rett inn selv da :hoho: men du skjønner hva jeg mener?!) og klarer tilogmed å se de positive bestemoregenskapene hennes :hjerte: Du er jammen fin!!!!! 

Jeg har dessverre ingen gode råd å gi, selv om vi - som du jo vet - også har hatt uttallige episoder med svigermor..tilslutt tok vi fra henne nøkkelen, siden hun låste seg inn seint og tidlig :daane: Nå har hun kun nøkkel om vi er bortreist! Og hun har, på sine eldre dager, forandret seg endel..faktisk til det positive :overrasket: Jeg tror jeg fikk ørten tusen poeng feks da jeg valgte å bli i forholdet :tunge1:   

Synes bare du skal fortsette som du gjør, skjerme der du kan og involvere henne der det er greit..selv om det er vanskelig!! Og som du sier, når L er større så vil det kanskje være greiere å bruke henne mer?! Det er ikke enkelt med disse relasjonsskadde, det er jo som du sier ikke hennes feil :sukk: men det er like viktig å ikke la det få fortsette inn i neste generasjon!!! Har hun fortalt om egen barndom noen gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slitsomt at svigermor er på den måten og samtidig bor så nærme! Hadde det vært litt større avstand hadde det jo vært mye lettere å takle. Men veldig godt at mannen er enig med deg, da blir det lettere å står i. Håper det går seg til, og jo større de blir jo lettere kan man forklare at selv om farmor sier og gjør sånn og sånn så betyr ikke det at det er sånn. Man kan snakke og forklare de ting på en annen måte. Det vil jo også lære de at noen mennesker rett og slett er på en annen måte enn oss. Men du fortjener virkelig en medalje for å leve så tett på det der altså :klem: 

Skjønner veldig godt at du du blir sprø av prøving og testing. Jeg som har vært gjennom en lang prøvetid synes nesten begynnelsen var mest altoppslukende og slitsom. For man tenker på det hele tiden, og når man først har begynt så skulle det virkelig skjedd i går! Håper virkelig det snart klaffer. Hadde vært kjekt å gå gravid samtidig med deg denne gangen også :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Diddles skrev:

Du er så utrolig reflektert og voksen du Frosken, jeg liker deg så veldig godt :klemmer: Heldige lille L som har deg til mamma, og jammen er svigermor heldig også som har fått deg inn i livet sitt! Du kunne jo bare holdt henne unna..mange hadde nok unngått henne det de var gode for, men du slipper henne inn (..rettere sagt så går hun rett inn selv da :hoho: men du skjønner hva jeg mener?!) og klarer tilogmed å se de positive bestemoregenskapene hennes :hjerte: Du er jammen fin!!!!! 

Jeg har dessverre ingen gode råd å gi, selv om vi - som du jo vet - også har hatt uttallige episoder med svigermor..tilslutt tok vi fra henne nøkkelen, siden hun låste seg inn seint og tidlig :daane: Nå har hun kun nøkkel om vi er bortreist! Og hun har, på sine eldre dager, forandret seg endel..faktisk til det positive :overrasket: Jeg tror jeg fikk ørten tusen poeng feks da jeg valgte å bli i forholdet :tunge1:   

Synes bare du skal fortsette som du gjør, skjerme der du kan og involvere henne der det er greit..selv om det er vanskelig!! Og som du sier, når L er større så vil det kanskje være greiere å bruke henne mer?! Det er ikke enkelt med disse relasjonsskadde, det er jo som du sier ikke hennes feil :sukk: men det er like viktig å ikke la det få fortsette inn i neste generasjon!!! Har hun fortalt om egen barndom noen gang? 

Du er vel fantastisk Diddles! :hjerte: Skulle ønske du bodde nærmere! Jeg håper svigermor her og forandrer seg til det bedre med årene. Utrolig fint at det går bedre med dere og din svigermor, det er virkelig IKKE enkelt å ha slitsomme forhold til folk i nær familie. Hun har aldri fortalt noe særlig om egen barndom, annet enn at jeg tror jeg har hørt at faren hennes var alkoholiker. Hun er ikke norsk, så det er en helt annen kulturell bagasje der også. 

13 timer siden, Poppsilopp skrev:

Så slitsomt at svigermor er på den måten og samtidig bor så nærme! Hadde det vært litt større avstand hadde det jo vært mye lettere å takle. Men veldig godt at mannen er enig med deg, da blir det lettere å står i. Håper det går seg til, og jo større de blir jo lettere kan man forklare at selv om farmor sier og gjør sånn og sånn så betyr ikke det at det er sånn. Man kan snakke og forklare de ting på en annen måte. Det vil jo også lære de at noen mennesker rett og slett er på en annen måte enn oss. Men du fortjener virkelig en medalje for å leve så tett på det der altså :klem: 

Skjønner veldig godt at du du blir sprø av prøving og testing. Jeg som har vært gjennom en lang prøvetid synes nesten begynnelsen var mest altoppslukende og slitsom. For man tenker på det hele tiden, og når man først har begynt så skulle det virkelig skjedd i går! Håper virkelig det snart klaffer. Hadde vært kjekt å gå gravid samtidig med deg denne gangen også :hjerte: 

:hjerte::hjerte: Takk for superfint svar!

Ja, jeg vil tro det på mange måter blir lettere hvis (bank i bordet) prøvingen drar ut. Jeg føler heldigvis det er mindre altoppslukende enn første gang, men akkurat nå, når jeg egentlig bare venter på TR for å begynne ny PP er det irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er enig med de over! Du er så fin og reflektert frosken! 

Det er så kjipt med trøblete relasjoner til folk i nær familie som man MÅ forholde seg til :riste: Kjenner dessverre til det der altfor godt :( Virker som om du takler det på en god måte da, og veldig bra at mannen din er enig med deg! Kunne blitt veldig vanskelig om han ikke så greia liksom.. 

 

Men du? Testet du ikke i dag heller? :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kaffemor skrev:

Jeg er enig med de over! Du er så fin og reflektert frosken! 

Det er så kjipt med trøblete relasjoner til folk i nær familie som man MÅ forholde seg til :riste: Kjenner dessverre til det der altfor godt :( Virker som om du takler det på en god måte da, og veldig bra at mannen din er enig med deg! Kunne blitt veldig vanskelig om han ikke så greia liksom.. 

 

Men du? Testet du ikke i dag heller? :daane: 

Tusen takk! :hjerte: Leit å høre at dere også har det sånn ... 

Og jo, jeg testet. Negativt så klart. Bah. Men hvis jeg hadde EL forrige mandag er jeg bare 8 DPO da. Jaja. Jeg har som sagt avskrevet denne PP'en, så egentlig må TR bare komme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lille_frosk skrev:

Tusen takk! :hjerte: Leit å høre at dere også har det sånn ... 

Og jo, jeg testet. Negativt så klart. Bah. Men hvis jeg hadde EL forrige mandag er jeg bare 8 DPO da. Jaja. Jeg har som sagt avskrevet denne PP'en, så egentlig må TR bare komme. 

Fansen på sidelinjen har ikke avskrevet noe. 

/pompomer og splitthopp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Zoey skrev:

Fansen på sidelinjen har ikke avskrevet noe. 

/pompomer og splitthopp! 

:hjerte:

Tusen takk! Jeg skulle ønske jeg delte håpet ...

 

Negativ test i dag igjen. Jeg følte et øyeblikk jeg kunne skimte en strek, men jeg tror bare jeg ser skyggen av fargestoffet under, for det skinner litt igjennom på de billigtestene jeg har. Hvis jeg har rett i at EL var så sent som forrige mandag er jeg 9 DPO i dag, men jeg føler meg VELDIG lite gravid. Det er nesten umulig at det kan ha klaffet når EL var så sent med tanke på aksjer og sånt, så jeg har virkelig ikke troen. Bah. Jeg vet det er altfor tidlig for katastrofetanker, men akkurat nå føler jeg at det aldri kommer til å klaffe ... Jeg får også paranoide tanker om gynekologbesøket, der gyn var veldig opptatt av å fortelle meg at jeg ikke måtte forvente at det skulle klaffe like fort som sist. Jeg vet jo at hun etter all sannsynlighet bare sa det fordi statistikken tilsier at det ofte tar litt tid, men i mørke øyeblikk tenker jeg at det er fordi hun så ett eller annet på ultralyden. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...